Przetargi.pl
zakup wraz z dostawą narzędzi ginekologicznych i chirurgicznych, zakup sprzętu do badań ogólnych, ginekologicznych oraz resuscytacji pacjentek i noworodków, zakup wózków wielofunkcyjnych i sprzętu do wyposażenia sal zabiegowych, zakup wraz z dostawą r

Samodzielny Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem ogłasza przetarg

  • Adres: 45-066 Opole, ul. Reymonta 8
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 454-54-01 , fax. 077 453-61-06
  • Data zamieszczenia: 2009-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem
    ul. Reymonta 8 8
    45-066 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 454-54-01, fax. 077 453-61-06
    REGON: 00064013600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ginekologia.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup wraz z dostawą narzędzi ginekologicznych i chirurgicznych, zakup sprzętu do badań ogólnych, ginekologicznych oraz resuscytacji pacjentek i noworodków, zakup wózków wielofunkcyjnych i sprzętu do wyposażenia sal zabiegowych, zakup wraz z dostawą r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wg opisu przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 do umowy, do poszczególnych zadań
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331622005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Dla zadania częściowego nr 1: 600,00 PLN (słownie: sześćset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 600,00 PLN (słownie: sześćset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 0,00 PLN (słownie: ........................... PLN) Dla zadania częścioweg
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą wymaganych w punkcie 10.12 SIWZ dokumentów. Zamawiający oceniać będzie wymagane warunki na zasadzie spełnia/nie spełnia. 2. Potwierdzenie, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą wymaganych w punkcie 10.12 SIWZ dokumentów. Zamawiający oceniać będzie wymagane warunki na zasadzie spełnia/nie spełnia. 3. Spełnienie warunku z art.22 ust.1 ust. Pzp Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą wymaganych w punkcie 10.12 SIWZ dokumentów. Zamawiający oceniać będzie wymagane warunki na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument, jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. 2. Oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896 ze zm.) 4. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ginekologia.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach