Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem systemu sygnalizacji włamania i napadu na terenie Aresztu Sledczego w Łodzi

Areszt Śledczy w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-729 Łódź, ul. Smutna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (42) 675 00 00 , fax. (42) 675 03 55
  • Data zamieszczenia: 2020-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Łodzi
    ul. Smutna 21
    91-729 Łódź, woj. łódzkie
    tel. (42) 675 00 00, fax. (42) 675 03 55
    REGON: 59040900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Areszt Śledczy w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem systemu sygnalizacji włamania i napadu na terenie Aresztu Sledczego w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) na terenie Aresztu Śledczego w Łodzi. Montaż elementów systemu sygnalizacji włamania i napadu obejmie obszar od strony zachodniej i południowej jednostki ( wygrodzenie zewnętrzne i wewnętrzne, obszar pasa ochronnego, ściany i dach budynków) i ma na celu wzmocnienie systemu ochrony. Przedmiot zamówienia obejmie swoim zakresem m.in. : a ) dostawę elementów systemu wraz z niezbędnym oprogramowaniem lub licencją b) montaż elementów systemu c) konfigurację i uruchomienie systemu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego d) zintegrowanie systemu z pozostałymi systemami zabezpieczeniowymi funkcjonującymi na terenie Aresztu Śledczego w Łodzi poprzez własny system integrujący lub przez obecnie wykorzystywany po odpowiedniej adaptacji e) opracowanie dokumentacji projektowej i powykonawczej montowanego systemu f) usunięcie podczas trwania okresu gwarancji wad i usterek i nieodpłatnego wykonania czynności serwisowych g) przeszkolenie wyznaczonych przez Zamawiającego osób w zakresie działania systemu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy m. in.: 1) zapoznanie się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia; 2) zapewnienie odpowiednich zasobów technicznych oraz personelu posiadającego zdolności, doświadczenie, wiedzę oraz wymagane uprawnienia, w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia; 3) terminowe wykonanie i przekazanie do eksploatacji przedmiotu zamówienia oraz podpisanie protokołu końcowego potwierdzającego, że przedmiot umowy został ukończony zgodnie z jej postanowieniami i odpowiada potrzebom Zamawiającego; 4) dostarczanie materiałów i urządzeń gwarantujących prawidłowe działanie systemu; 5) zapłaty wynagrodzenia należnego podwykonawcom, jeżeli Wykonawca dopuszcza podwykonawców do udziału w realizacji zamówienia 6) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę p.poż. i dozór mienia w czasie realizacji przedmiotu umowy, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania prac na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z ich wykonaniem; 7) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z realizacją przedmiotu umowy, w tym także z działaniem urządzeń i ruchem pojazdów; 8) ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości; 9) zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie przyjętym od Zamawiającego przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie realizacji przedmiotu umowy; 10) uporządkowanie terenu przyjętego od Zamawiającego po zakończeniu prac montażowych, w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów czy fragmentów instalacji; 11) przygotowanie do odbioru końcowego kompletu dokumentacji niezbędnej przy odbiorze, w tym dokumentacji projektowej w formie papierowej (w 2 egzemplarzach) oraz w wersji elektronicznej na płycie CD, specyfikacji technicznych zamontowanych urządzeń, kart gwarancyjnych, a także atestów, certyfikatów i aprobat technicznych, jeżeli wymagane są przepisami prawa; 12) usunięcie, podczas trwania okresu gwarancji, wad i usterek i nieodpłatnego wykonania czynności serwisowych; 13) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach organizacyjnych, technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na wykonanie przedmiotu umowy, w tym jego jakość lub termin zakończenia ; 14) organizowanie konsultacji roboczych z Zamawiającym (osobami przez niego upoważnionymi) w celu uściślenia przyjętych rozwiązań projektowych; 15) przestrzeganie przepisów obowiązujących na terenie jednostki (oraz zagwarantowanie przestrzegania przepisów przez pracowników i współpracowników Wykonawcy), w tym zasad poruszania się po jednostce, zabezpieczenia narzędzi, zakazu kontaktowania się z osobami osadzonymi, zakazu wnoszenia na teren jednostki przedmiotów niebezpiecznych i przedmiotów niedozwolonych zgodnie z § 4 ust. 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 sierpnia 2010 r. w sprawie szczegółowego trybu działań funkcjonariuszy Służby Więziennej podczas wykonywania czynności służbowych (Dz. U. nr 147 poz. 984); 16) poddanie się kontroli zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 9 kwietnia 2010 r. o Służbie Więziennej (Dz. U. z 2019 poz. 1427 ze zm); 17) zachowanie w tajemnicy (oraz zagwarantowanie przestrzegania tajemnicy przez pracowników i współpracowników Wykonawcy) wszelkich informacji pozyskanych w toku realizacji przedmiotu umowy oraz przed jej zawarciem. Wykonawca zobowiązuje się wykorzystywać pozyskane informacje wyłącznie w celu realizacji niniejszej Umowy, z zastrzeżeniem możliwości uzgodnienia przez Strony na piśmie w trakcie współpracy również innych celów wykorzystywania informacji. Informacje zachowane zostaną w całkowitej tajemnicy i nie będą ujawniane przez Wykonawcę w całości lub w części jakimkolwiek innym osobom lub podmiotom bez uprzedniej wyraźnej pisemnej zgody Zamawiającego; 18) przekazanie Zamawiającemu przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy imiennego wykazu osób skierowanych do wykonania zamówienia (imię i nazwisko, seria i nr dokumentu tożsamości), wykazu pojazdów wjeżdżających na teren jednostki penitencjarnej (marka i nr rejestracyjny) oraz wykazu narzędzi i przyrządów (nazwa, ilość) niezbędnych przy realizacji zamówienia, w celu przygotowania i wydania przepustek uprawniających do wstępu na teren Aresztu Śledczego w Łodzi; 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, sporządzonym projektem, obowiązującymi przepisami prawa, warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i prawa budowlanego, wymaganiami wynikającymi z obowiązujących norm i aprobat technicznych oraz z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 5. Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia stosowane przez Wykonawcę muszą być fabrycznie nowe, posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne, spełniać wymagane przepisami normy oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu gospodarczego. 6. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane prace. Oferowany okres gwarancji jakości na wykonane prace stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Wykonawca w ofercie cenowej powinien zaznaczyć oferowany okres gwarancji wybierając jedną z opcji ustalonych przez Zamawiającego. Gwarancja na użyte materiały i urządzenia wykorzystane przy realizacji przedmiotu umowy powinna być zgodna z deklaracją producenta, jednak nie krótsza niż 36 miesiące. 7. Zamawiający zaleca przeprowadzenie przed przystąpieniem do przygotowania oferty cenowej wizji lokalnej. Koszty wizji ponosi Wykonawca. Warunkiem dokonania oględzin jest uprzednie złożenie do Dyrektora Aresztu Śledczego w Łodzi pisemnego wniosku o wstęp na teren jednostki w celu przeprowadzenia wizji lokalnej. Wzór wniosku o wstęp na teren jednostki w celu dokonania wizji stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 8. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. W ofercie należy ująć wszystkie niezbędne koszty do zrealizowania zamówienia wynikające z SIWZ, jak również inne – według oceny Wykonawcy - niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Cena podana przez Wykonawcę w ofercie ma charakter ryczałtowy, a ryzyko wynikające z niewłaściwego oszacowania inwestycji ponosi Wykonawca. 9. Zamawiający w formularzu ofertowym żąda podania ceny ofertowej stanowiącej wynagrodzenie ryczałtowe brutto Wykonawcy, które obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia opisanego w SIWZ z uwzględnieniem wszelkich kosztów niezbędnych do wykonania zamówienia jak również prac uznanych przez wykonawcę za konieczne do wykonania. W związku z powyższym, Zamawiający nie jest upoważniony do wskazania stawki podatku VAT. Na Wykonawcy ciąży obowiązek prawidłowego zastosowywania odpowiedniej stawki VAT w wycenie wartości przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający przyjął zasadę wynagrodzenia ryczałtowego. 11. Wynagrodzenie ryczałtowe o którym mowa w pkt 10 obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Rozliczenie pomiędzy Stronami nastąpi na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę oraz zatwierdzonego protokołu odbioru końcowego. Wynagrodzenie ryczałtowe będzie płatne przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do zapłaty wynagrodzenia jest przedłożenie protokołu odbioru końcowego, podpisanego przez obie strony bez uwag. 12. W związku z ustawą o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prawnym, Areszt Śledczy w Łodzi akceptuje faktury elektroniczne. 13. Informacje uzupełniające: 1) Zamawiający informuje, że każdorazowe wejście Wykonawcy (wszystkich jego pracowników) na teren jednostki następować będzie po uprzednim dokonaniu odprawy na bramie głównej tutejszej jednostki organizacyjnej. Przedstawiciele Wykonawcy (pracownicy), celem realizacji zlecenia, mają prawo wstępu na teren nieruchomości Zamawiającego (także wjazdu samochodem), po uprzednim okazaniu dokumentu tożsamości, po zdeponowaniu na bramie posiadanych przy sobie przedmiotów niedozwolonych (takich jak telefon komórkowy, broń, amunicja, pamięć przenośna, alkohol, środki odurzające, zegarki typu „smart watch” albo posiadające kartę SIM, umożliwiające rejestrowanie dźwięku lub obrazu itp.) i po przeprowadzonej kontroli przy pomocy urządzeń technicznych, kontroli odzieży i ubrania, kontroli bagażu i przedmiotów, kontroli przy użyciu psa specjalnego, a także w uzasadnionych przypadkach kontroli osobistej. Kontroli poddawane będą także pojazdy, a także ich ładunek. Wejście na teren jednostki może nastąpić wyłącznie na podstawie wydanej przepustki. Umożliwia się wejście na teren jednostki od godz. 7.00, wyjście z terenu jednostki – do godz. 17. Proces wejścia pracowników na teren jednostki oraz wyjście z jednostki zostanie zaprezentowane Wykonawcom przy okazji przeprowadzania wizji lokalnej. Na teren zakładu nie będą wpuszczane osoby znajdujące się pod wpływem alkoholu, środków odurzających jak również osoby, które odmówią poddania się czynnościom kontrolnym. 2) Zamawiający informuje, że z uwagi na charakter jednostki organizacyjnej jaką jest Zamawiający – z uwagi na potrzebę zapewnienia bezpieczeństwa na terenie jednostki – Wykonawca realizujący przedmiot umowy ( w tym pracownicy) będzie miał ograniczone możliwości teletechniczne. Posiadanie na terenie jednostki telefonu komórkowego będzie możliwe tylko po wyrażeniu na to zgody przez dyrektora Aresztu Śledczego w Łodzi. Ewentualna zgoda będzie zależeć od przedstawionego przez Wykonawcę uzasadnienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35120000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że posiada koncesję upoważniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia lub usług ochrony mienia, realizowanej w formie zabezpieczenia technicznego, wydanej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.zp.sw.gov.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, każdy Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej proszę nie składać wraz z ofertą !!

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach