Przetargi.pl
„Zakup wraz z dostawą monitorów, klawiatury i myszki.

Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 289-17-40, , fax. 12 289-17-88
  • Data zamieszczenia: 2020-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
    ul. Piłsudskiego 105
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 289-17-40, , fax. 12 289-17-88
    REGON: 12318259500000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup wraz z dostawą monitorów, klawiatury i myszki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2 Przedmiot zamówienia stanowi: „Zakup wraz z dostawą monitorów, klawiatury i myszki. 3.2. 1.MONITOR KOMPUTEROWY – w ilości 45 sztuk o parametrach: Kolor: Czarny EKRAN • Przekątna ekranu: 23.8" • Rozdzielczość: 1920 x 1080 (FullHD) • Format: 16:9 • Ekran: Płaski SPECYFIKACJA • Powłoka matrycy: Matowa • Typ matrycy: IPS • Rodzaj podświetlenia: LED • Synchronizacja częstotliwości: AMD Free-sync • Czas reakcji: 1 ms • Częstotliwość odświeżania: 75 Hz • Jasność: 250 cd/m2 • Kontrast statyczny: 1000:1 Kąt widzenia: • min. 178 stopni (pion) • min. 178 stopni (poziom) Liczba wyświetlanych kolorów: min. 16.7 mln Technologia ochrony oczu • Redukcja migotania • Redukcja niebieskiego światła ZŁĄCZA • D-Sub (VGA) • HDMI • DisplayPort WBUDOWANE URZĄDZENIA Wbudowane głośniki min. 4 W Załączone wyposażenie • Przewód zasilający • Przewód HDMI (może być dodatkowo, jeśli niedołączony do kompletu) Gwarancja: min. 36 miesięcy   Zakup monitorów jest zwolniony z podatku VAT. Zamawiający wystawi zaświadczenie o zwolnieniu z podatku Vat przed wystawienie dowodu zakupu. 3.2.2. MYSZ KOMPUTEROWA LASEROWA – w ilości 45 sztuk o parametrach: Kolor: Czarny Rodzaj myszy: Przewodowa (USB) Profil myszy: Praworęczna DANE TECHNICZNE • Sensor myszy: Laserowy Optyczny • Interfejs: USB • Maksymalna czułość [DPI]: min. 1600 • Liczba przycisków: min. 3 • Rolka przewijania Gwarancja: min. 24 miesiące 3.2.3 KLAWIATURA KOMPUTEROWA w ilości 45 sztuk o parametrach: • Kolor: Czarna • Komunikacja z komputerem: Przewodowa (USB) • Układ klawiatury: US • Typ klawiatury: Wyspowa • Blok numeryczny: Wbudowany Gwarancja: min. 24 miesiące 3.3 Całość dostarczonego sprzętu musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji. 3.4 Wszystkie urządzenia, w odniesieniu, do których przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania certyfikatu zgodności CE, muszę posiadać tenże certyfikat. 3.5 Wszystkie zastosowane podzespoły zestawu muszą być ze sobą kompatybilmne. 3.6 Wykonawca dostarczy fabrycznie nowy sprzęt wg w/w opisu. 3.7 Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy w fabrycznych opakowaniach wraz z dokumentacją użytkową opisującą, w języku polskim funkcje i sposób eksploatacji sprzętu, instrukcjami obsługi, konserwacji, gwarancjami itp. 3.8 Zakup stanowi element projektu "Centrum Kompetencji Zawodowych w Powiecie Wielickim II" nr RPMP.10.02.01-12-0043/19, Który ubiega się o dofinansowanie w ramach konkursu nr RPMP.10.02.01-IP.01-12-066/18 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Dla Działania 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, poddziałanie 10.2.1 Kształcenie zawodowe uczniów – ZIT. 3.9 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.10 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.11 Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3.12 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.13 Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 3.14 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 3.15 Rozliczenie za dostarczony sprzęt nastąpi jedną fakturą końcową po podpisaniu protokołu odbioru. 3.16 Zamawiający nie wymaga zgodnie z art.29 ust 3a ustawy Pzp zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.2 SIWZ: 1) ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr A2 do SIWZ. 3. Wymagane dokumenty i oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą: a) Wypełniony formularz oferty - załącznik A do SIWZ, b) Kosztorys ofertowy załącznik A1 c) Pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie d) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie ( zgodnie z pkt. 8.1,8.2,8.3 SIWZ) - Załącznik nr A2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach