Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą mebli, wyposażenia, sprzętu elektronicznego ICT z oprogramowaniem, audiowizualnego, pomocy dydaktycznych i zabawek edukacyjnych, artykułów plastycznych oraz zakup i montaż rolet okiennych i zabudowy kaloryferów w ramach projektu MOJE PRZEDSZKOLE UDA-POKL.09.01.01-20-275/13-00 Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego w Oddziałach Przedszkolnych w Gminie Nowinka

Wójt Gminy Nowinka ogłasza przetarg

  • Adres: 16-304 Nowinka,
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6419520, 6419541 , fax. 087 6419660
  • Data zamieszczenia: 2014-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Nowinka
    16-304 Nowinka, woj. podlaskie
    tel. 087 6419520, 6419541, fax. 087 6419660
    REGON: 79067098700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowinka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą mebli, wyposażenia, sprzętu elektronicznego ICT z oprogramowaniem, audiowizualnego, pomocy dydaktycznych i zabawek edukacyjnych, artykułów plastycznych oraz zakup i montaż rolet okiennych i zabudowy kaloryferów w ramach projektu MOJE PRZEDSZKOLE UDA-POKL.09.01.01-20-275/13-00 Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego w Oddziałach Przedszkolnych w Gminie Nowinka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup wraz z dostawą mebli, wyposażenia, sprzętu elektronicznego ICT z oprogramowaniem, audiowizualnego, pomocy dydaktycznych i zabawek edukacyjnych, artykułów plastycznych oraz zakup i montaż rolet okiennych i zabudowy kaloryferów w ramach projektu MOJE PRZEDSZKOLE UDA-POKL.09.01.01-20-275/13-00 Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego w Oddziałach Przedszkolnych w Gminie Nowinka. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy zawarto w Załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. 3. Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe tzn., że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana oraz winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. 4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 5. Każda pozycja zamówienia musi być wyceniona przez Wykonawcę. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany (z nazwy) przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Obowiązek wykazania równoważności w zakresie parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych spoczywa na Wykonawcach. Samo sformułowanie w ofercie, że produkt jest równoważny nie jest wystarczające i nie będzie uwzględnione. 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8. Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu zamawiający wyznacza wadium w wysokości 5.000 zł, które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego o numerze: 97 9351 0000 0010 5314 2000 0020. 3. Potwierdzenie wpłaty należy dołączyć do dokumentacji oferty. 4. Pozostałe kwestie związane z wadium regulują art. 45 i 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminanowinka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach