Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą materiału szkółkarskiego dla gminy Siechnice

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
  • Data zamieszczenia: 2013-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Jana Pawła II 12 12
    55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą materiału szkółkarskiego dla gminy Siechnice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiału szkółkarskiego dla gminy Siechnice. Rozładunek odbędzie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. CPV 03120000-8.Wszystkie rośliny lub grupy roślin jednego gatunku lub odmiany muszą być etykietowane, prawidłowo uformowane, zdrowe, bez uszkodzeń mechanicznych.Wszystkie rośliny muszą mieć prawidłowy system korzeniowy, dobrze wykształcony, odpowiednio do danego gatunku, odmiany i wieku rośliny.Drzewa w formie piennej nie mogą mieć odrostów, muszą mieć prawidłowo uformowaną koronę.Drzewa muszą mieć odpowiednio zabezpieczoną bryłę korzeniową.Drzewa muszą być prawidłowo szkółkowane.Dostawa odbędzie się w jednym miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca będzie miął obowiązek rozładowania całości dostaw we wskazanym miejscu na terenie gminy Siechnice.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Załączniku nr 1 A stanowiący integralną część niniejszej specyfikacji. Załącznik nr 1 A z podanymi cenami jednostkowymi i opisem dostaw proponowanych przez Wykonawcę stanowi integralną część oferty. W Załączniku 1 A w kolumnie E należy wpisać przy proponowanych dostawach proponowane parametry lub potwierdzenie, że proponowane dostawy są tożsame z wymaganiami Zamawiającego.Brak wymaganych informacji spowoduje nieważność oferty jako niezgodnej z siwz.Szczegółowe wskazania jakościowe i dodatkowe wymagania dla wszystkich grup roślin oraz zobowiązanie dostawcy zawiera załącznik 1 A stanowiący integralną część oferty.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach