Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
- Data zamieszczenia: 2014-02-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
44-109 Gliwice, woj. śląskie
tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
REGON: 27104821200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa Samorządu Terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup wraz z dostawą roślin kwietnikowych: 1. I obsada , wiosna - rośliny rabatowe, wrzośce 2. II obsada, lato - rośliny rabatowe 3. III obsada, jesień - rośliny rabatowe, cebule roślin ozdobnych, bylin w ilościach oraz wg gatunków i odmian podanych w załącznikach, stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z normą branżową BN-76/9125-01, wybór 1 wraz z dostawą do Miejski Zarząd Usług Komunalnych w Gliwicach, Dział Zieleni, Gliwice ul. Strzelców Bytomskich 25c Dodatkowe wymagania dla wszystkich gatunków roślin kwietnikowych: a) rośliny powinny być jednolite w całej partii, zdrowe, nie zwiędnięte, b) rośliny powinny być w pierwszym wyborze, gatunki ozdobne z kwiatów, wykwitnięte w 50%, dojrzałe technicznie, c) pokrój roślin, barwa kwiatów i liści powinny być charakterystyczne dla gatunku i odmiany, d) stopień rozwoju, wielkość i sposób uformowania powinny być jednakowe w całej partii, e) bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta, wilgotna, f) cały materiał roślinny do obsadzeń powinien być pojemnikowany , g) cebule z zewnętrzną łuską, o średnicy odpowiedniej dla danego gatunku. Wady niedopuszczalne: a) występowanie w partii roślin innych gatunków i odmian, b) występowanie na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby i szkodniki, c) uszkodzenia mechaniczne, d) uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej, e) zwiędnięcie liści i kwiatów, f) wybiegnięcie roślin. Termin wykonania zadania: Wymagany termin zrealizowania zadania: I obsada - dostawa - 25.03. - 19.04. 2014r. II obsada - dostawa - 12.05 - 30.06. 2014r. (5% materiału pozostaje u Wykonawcy do dnia 10 lipca 2014 r. - uzupełnienia nasadzeń.) III obsada - dostawa - 19.08 - 31.10. 2014r. Uwaga: Materiał roślinny II obsada: część roślin ma zmniejszone parametry wielkości/bryły korzeniowej(przeznaczone do obsady przestrzennych konstrukcji kwietnikowych) w poz.: 2,4,6,9,13,15,17,19,23,30 ZAŁĄCZNIKA NR 6. Dostawca zobowiązuje się: - dostarczyć materiał roślinny w ilości i terminie na wskazane miejsce, uzgadniane z Zamawiającym na bieżąco, z klarowną specyfikacją umożliwiającą sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym, - rozładować dostarczony materiał w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, - dostarczyć partię materiału w ciągu 24 godzin po otrzymaniu telefonicznego zgłoszenia, - zabezpieczyć materiał roślinny w ilości 5% /II obsada/ dla każdego gatunku do dnia 10.07.2014 r., na ewentualne uzupełnienia nasadzeń w istniejących kwietnikach, bądź dowóz materiału nie wykorzystanego przy tych nasadzeniach tuż przed dniem 10.07.2014 r. we wskazane miejsce przez Zamawiającego, - na poniesienie kosztów związanych z przetrzymywaniem 5 % materiału, do dnia 10.07.2014 r., i zapewnienia dostawy materiału o odpowiedniej wielkości i wyglądzie roślin dosadzanych zgodnych z tymi istniejącymi na kwietnikach które będą uzupełniane. - przewóz roślin specjalistycznym środkiem transportu, przystosowanym do tego celu oraz zapewniającym sprawny rozładunek, Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 034512008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną