Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą materialu roślinnego

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 322 310 032
  • Data zamieszczenia: 2018-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich
    44109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 322 310 032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą materialu roślinnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup wraz z dostawą roślin kwietnikowych: 1. I dostawa - rośliny rabatowe, 2. II dostawa - byliny, 3. III dostawa - rośliny rabatowe, 4. IV dostawa - cebule kwiatowe, 5. V dostawa - rośliny rabatowe, w ilościach oraz wg gatunków i odmian podanych w załącznikach, stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – rośliny w wyborze 1 wraz z dostawą do: Miejski Zarząd Usług Komunalnych w Gliwicach - Dział Zieleni, ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, tel.32 231-29-67, - Cmentarze Komunalne, ul. Kozielska 120, 44-100 Gliwice, tel. 32 335-04-63, - Palmiarnia, ul. Fredry 6, 44-100 Gliwice, Tel. 32 335-04-37. Wymagania konieczne dla wszystkich gatunków roślin kwietnikowych: 1. rośliny muszą być w pierwszym wyborze, gatunki ozdobne z kwiatów, wykwitnięte w 50%, dojrzałe technicznie; 2. rośliny muszą być jednolite w całej partii, zdrowe, nie zwiędnięte; 3. pokrój roślin, barwa kwiatów i liści powinny być charakterystyczne dla gatunku i odmiany; 4. stopień rozwoju, wielkość i sposób uformowania powinny być jednakowe w całej partii; 5. bryła korzeniowa powinna być wilgotna, dobrze przerośnięta i proporcjonalna do wielkości rośliny, a korzenie równomiernie rozmieszczone w pojemniku; 6. cały materiał roślinny do obsadzeń powinien być pojemnikowany; 7. w III dostawie u części roślin zmniejszono parametry (bryła korzeniowa 3-4 cm), są to rośliny do obsadzeń konstrukcji kwietnych; 8. rośliny powinny być oznakowane etykietą zawierającą pełną nazwę rośliny, w tym nazwę łacińską (w przypadku dostawy jednolitej wystarczy zaopatrzyć w etykietę jedną roślinę); 9. cebule zdrowe, z zewnętrzną łuską, o średnicy odpowiedniej dla danego gatunku. Wady niedopuszczalne: 1. występowanie w partii roślin innych gatunków i odmian, 2. występowanie na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby i szkodniki, 3. uszkodzenia mechaniczne, 4. uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej, 5. zwiędnięcie liści i kwiatów, 6. wybiegnięcie roślin 7. niedopuszczalne jest dostarczenie roślin sadzonych bezpośrednio przed dostawą lub w takim okresie, że rośliny przed dostawą nie miały możliwości wytworzenia wystarczającej ilości korzeni w pojemniku. Uwaga: 1. kupujący zastrzega sobie prawo obejrzenia oraz rezerwacji materiału u wykonawcy przed dostawą lub może zażądać fotografii roślin, 2. kupujący zastrzega sobie, w przypadku uzasadnionych wątpliwości, prawo w chwili odbioru dostawy poddać losowo 1% (co najmniej jedną roślinę) kontroli jakości systemu korzeniowego, nawet jeśli będzie to oznaczać zniszczenie rośliny; kupujący nie ma obowiązku zapłacić wykonawcy za zniszczoną w ten sposób roślinę, 3. w przypadku niespełnienia powyższych wymagań i wystąpienia wad - MZUK jako Zamawiający nie odbierze materiału roślinnego, 4. dopuszcza się składanie ofert częściowych na każdą grupę roślin (kwiaty sezonowe, byliny, cebule). Termin wykonania zadania: 1. I dostawa - 12.03.2018r. - 30.03. 2018r. 2. II dostawa - 26.03.2018r. - 30.04. 2018r. 3. III dostawa - 10.05.2018r. - 29.06.2018r. (5% materiału pozostaje u wykonawcy do dnia 6 lipca 2018r. - uzupełnienia nasadzeń). 4. IV dostawa – 10.09.2018r. – 28.09.2018r. 5. V dostawa – 01.10.2018r. - 30.10.2018r. Uwaga: Materiał roślinny III dostawa: część roślin ma zmniejszone parametry wielkości (przeznaczone do obsady przestrzennych konstrukcji kwietnikowych). Dostawca zobowiązuje się: 1. dostarczyć materiał roślinny na wskazane miejsce w ilości i terminie - uzgadniane z Zamawiającym na bieżąco, z klarowną specyfikacją umożliwiającą sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym, 2. rozładować dostarczony materiał w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; 3. dostarczyć partię materiału w ciągu 2 dni roboczych po otrzymaniu telefonicznego zgłoszenia; 4. zabezpieczyć materiał roślinny w ilości 5% (III dostawa) dla każdego gatunku do dnia 6.07.2018r., na ewentualne uzupełnienia nasadzeń w istniejących kwietnikach, bądź dowóz materiału nie wykorzystanego przy tych nasadzeniach - w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 5. na poniesienie kosztów związanych z przetrzymywaniem 5% materiału do dnia 6.07.2018r., i zapewnienia dostawy materiału o odpowiedniej wielkości i wyglądzie do roślin zgodnych z tymi, które rosną już na kwietnikach, 6. przewóz roślin specjalistycznym środkiem transportu, przystosowanym do tego celu oraz zapewniającym sprawny rozładunek, 7. zapłata za dostarczony materiał nastąpi w ciągu 14 dni od daty wpływu faktury do MZUK i może nastąpić po całkowitym zrealizowaniu każdej z 5 dostaw. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawcy towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl pod hasłem Certyfikat ISO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03121100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 700,00 zł (słownie złotych: siedemset 00/100), 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr nr 80 1050 1298 1000 0023 3046 5408 Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w ING Bank Śląski SA O/Gliwice, 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć Miejski Zarząd Usług Komunalnych w Gliwicach, ul. Strzelców Bytomskich 25c, ,
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 1, 2, 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach