Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawa materiału roślinnego

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 322 310 032
  • Data zamieszczenia: 2017-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich
    44109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 322 310 032
    REGON: 27104821200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawa materiału roślinnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup wraz z dostawą roślin kwietnikowych: 1. I dostawa - rośliny rabatowe 2. II dostawa - byliny 3. III dostawa - rośliny rabatowe 4. IV dostawa - cebule kwiatowe 5. V dostawa - rośliny rabatowe w ilościach oraz wg gatunków i odmian podanych w załączniku, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z normą branżową BN-76/9125-01, wybór 1 wraz z dostawą do: Miejski Zarząd Usług Komunalnych w Gliwicach – Dział Zieleni, ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, tel.32 231-29-67. Dodatkowe wymagania dla wszystkich gatunków roślin kwietnikowych: 1. rośliny powinny być jednolite w całej partii, zdrowe, nie zwiędnięte, 2. rośliny powinny być w pierwszym wyborze, gatunki ozdobne z kwiatów, wykwitnięte w 50%, dojrzałe technicznie, 3. pokrój roślin, barwa kwiatów i liści powinny być charakterystyczne dla gatunku i odmiany, 4. stopień rozwoju, wielkość i sposób uformowania powinny być jednakowe w całej partii, 5. bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta, wilgotna, 6. cały materiał roślinny do obsadzeń powinien być pojemnikowany, 7. cebule z zewnętrzną łuską, o średnicy odpowiedniej dla danego gatunku. Wady niedopuszczalne: 1. występowanie w partii roślin innych gatunków i odmian, 2. występowanie na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby i szkodniki, 3. uszkodzenia mechaniczne, 4. uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej, 5. zwiędnięcie liści i kwiatów, 6. wybiegnięcie roślin. Uwaga: Materiał roślinny III dostawa: część roślin ma zmniejszone parametry wielkości (przeznaczone do obsady przestrzennych konstrukcji kwietnikowych). Termin wykonania zadania: 1. I dostawa - 20.03. - 31.03. 2017r. 2. II dostawa - 27.03 - 14.04. 2017r. 3. III dostawa - 15.05 - 30.06.2017r. (5% materiału pozostaje u wykonawcy do dnia 7 lipca 2017r.- uzupełnienia nasadzeń). 4. IV dostawa - 4.09 - 22.09.2017r. 5. V dostawa - 02.10. - 27.10.2017r. Dostawca zobowiązuje się: 1. dostarczyć materiał roślinny w ilości i terminie na wskazane miejsce, uzgadniane z Zamawiającym na bieżąco, z klarowną specyfikacją umożliwiającą sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym, 2. rozładować dostarczony materiał w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 3. dostarczyć partię materiału w ciągu 24 godzin po otrzymaniu telefonicznego zgłoszenia, 4. zabezpieczyć materiał roślinny w ilości 5% (III dostawa) dla każdego gatunku do dnia 7.07.2017r., na ewentualne uzupełnienia nasadzeń w istniejących kwietnikach, bądź dowóz materiału nie wykorzystanego przy tych nasadzeniach tuż przed dniem 7.07.2017r. we wskazane miejsce przez Zamawiającego, 5. do poniesienia kosztów związanych z przetrzymywaniem 5% materiału, do dnia 7.07.2017r., i zapewnienia dostawy materiału o odpowiedniej wielkości i wyglądzie roślin dosadzanych zgodnych z tymi istniejącymi na kwietnikach które będą uzupełniane, 6. przewóz roślin specjalistycznym środkiem transportu, przystosowanym do tego celu oraz zapewniającym sprawny rozładunek, 7. zapłata za dostarczony materiał nastąpi w ciągu 14 dni od daty wpływu faktury do MZUK i może nastąpić po zrealizowaniu przedmiotu umowy (I dostawa, II dostawa, III dostawa, IV dostawa, V dostawa). Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03121100-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 700,00 zł (słownie: siedemset 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach