Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą materiałów promocyjnych

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901 , fax. 41 3445265
  • Data zamieszczenia: 2019-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, fax. 41 3445265
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą materiałów promocyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów promocyjnych wraz z rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego (Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce. 2. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na trzy części i dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane części zamówienia (jedną, dwie lub trzy). 3. Wyszczególnienie przedmiotu zamówienia: Część I zamówienia 1) Zestaw piśmienniczy – 100 zestawów 2) Torba papierowa – 500 szt. 3) Antystres kostka – 500 szt. 4) Kolorowanki – 1 000 szt. 5) Kredki w opakowaniu wraz ze strugaczką – 1 000 opakowań 6) Kubek ceramiczny – 1 000 szt. 7) Piłka nożna – 300 szt. 8) Opaska led na ramię – 500 szt. 9) Worki dla dzieci – 500 szt. 10) Brelok gumowy – 500 szt. 11) Butelka z filtrem węglowym do wody – 300 szt. 12) Plecak rowerowy – 300 szt. 13) Teczka konferencyjna – 100 szt. 14) Pamięć USB 32 GB – 100 szt. 15) Smartband – 100 szt. 16) Bezprzewodowa ładowarka indukcyjna – 50 szt. Część II zamówienia 1) Krawat jedwabny wraz z opakowaniem – 50 zestawów 2) Apaszka jedwabna wraz z opakowaniem – 50 zestawów Część III zamówienia 1) Spinki do mankietów srebrne z krzemieniem pasiastym wraz z opakowaniem - 20 zestawów 2) Zawieszka srebrna z krzemieniem pasiastym wraz z opakowaniem – 10 zestawów 3) Broszka srebrna z krzemieniem pasiastym wraz z opakowaniem – 10 zestawów 4) Zestaw pióro wieczne i długopis z krzemieniem pasiastym w opakowaniu – 40 zestawów 4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla wszystkich części zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga, aby produkty były wysokiej jakości, fabrycznie nowe i kompletne. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ oraz w/w załączniku do SIWZ. 6. Zamawiający obok opisów niektórych produktów zamieścił zdjęcia, które mają jedynie charakter poglądowy (pomocniczy), umożliwiający wykonawcy łatwiejszą identyfikację oczekiwań zamawiającego. 7. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami graficznymi Zamawiającego, a także ich dostarczenie i rozładunek w siedzibie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz cenowy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 2A i/lub 2B i/lub 2C do SIWZ, który stanowić będzie załącznik do oferty wykonawcy. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach