Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą materiałów i wyposażenia oraz sprzętu ogrodowego na potrzeby Wydziału Gospodarki Komunalnej

Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 327 605 200 , fax. 327 605 280
  • Data zamieszczenia: 2018-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
    ul. Jana Pawła II 10
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 327 605 200, fax. 327 605 280
    REGON: 000515879
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą materiałów i wyposażenia oraz sprzętu ogrodowego na potrzeby Wydziału Gospodarki Komunalnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów budowlanych, narzędzi oraz sprzętu ogrodowego na potrzeby Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie. 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 (trzy) Części. 2.1. Część 1 zamówienia: „Zakup wraz z dostawą materiałów, wyposażenia oraz sprzętu ogrodowego na potrzeby Wydziału Gospodarki Komunalnej” Przedmiotem Części 1 zamówienia jest sukcesywna (zgodna z potrzebami Zamawiającego) dostawa fabrycznie nowych materiałów, wyposażenia oraz sprzętu ogrodowego na potrzeby Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich rozładowanie i wniesienie. Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia. Zamawiane materiały, wyposażenie oraz sprzęt ogrodowy muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach chyba że według przyjętego zwyczaju rzecz dostarczana jest bez opakowania-luzem. Dostarczone materiały, wyposażenie oraz sprzęt ogrodowy muszą być oznaczone w sposób umożliwiający ich jednoznaczną i pełną identyfikację Sukcesywna dostawa będzie odbywać się na podstawie częściowych zamówień Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych materiałów, wyposażenia oraz sprzętu ogrodowego, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 7 dni roboczych od złożenia częściowego zamówienia przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty Dodatku nr 3a do SIWZ. Zamawiający zastrzega, iż niewykorzystane ilości materiałów, wyposażenia oraz sprzętu ogrodowego danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych z umowy, umożliwią Zamawiającemu zakup innych materiałów, wyposażenia oraz sprzętu ogrodowego zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Dodatek nr 3a do SIWZ) i wycenione w formularzu cenowym (Dodatek nr 4a do SIWZ) do wysokości maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy i wynikającego z umowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5 do SIWZ). Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w miarę potrzeb do magazynu znajdującego się na ulicy Wyzwolenia 19b lub Wyzwolenia 18F w Siemianowicach Śląskich. 2.2. Część 2 zamówienia: „Zakup wraz z dostawą materiałów budowlanych i narzędzi na potrzeby Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie” Przedmiotem Części 2 zamówienia jest sukcesywna (zgodna z potrzebami Zamawiającego) dostawa fabrycznie nowych materiałów budowlanych i narzędzi na potrzeby Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich rozładowanie i wniesienie. Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia. Zamawiane materiały budowlane i narzędzia muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach chyba że według przyjętego zwyczaju rzecz dostarczana jest bez opakowania-luzem. Dostarczone materiały budowlane i narzędzia muszą być oznaczone w sposób umożliwiający ich jednoznaczną i pełną identyfikację Sukcesywna dostawa będzie odbywać się na podstawie częściowych zamówień Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych materiałów oraz wyposażenia, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 7 dni roboczych od złożenia częściowego zamówienia przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty Dodatku nr 3b do SIWZ. Zamawiający zastrzega, iż niewykorzystane ilości materiałów oraz wyposażenia danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych z umowy, umożliwią Zamawiającemu zakup innych materiałów oraz wyposażenia zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Dodatek nr 3b do SIWZ) i wycenione w formularzu cenowym (Dodatek nr 4b do SIWZ) do wysokości maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy i wynikającego z umowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5 do SIWZ). Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w miarę potrzeb do magazynu znajdującego się na ulicy Wyzwolenia 19b lub Wyzwolenia 18F w Siemianowicach Śląskich. 2.3. Część 3 zamówienia: „Zakup wraz z dostawą materiałów budowlanych i wyposażenia na potrzeby Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie” Przedmiotem Części 3 zamówienia jest sukcesywna (zgodna z potrzebami Zamawiającego) dostawa fabrycznie nowych materiałów budowlanych i wyposażenia na potrzeby Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich rozładowanie i wniesienie. Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia. Zamawiane materiały budowlane oraz wyposażenie muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach chyba że według przyjętego zwyczaju rzecz dostarczana jest bez opakowania-luzem. Dostarczone materiały oraz wyposażenie muszą być oznaczone w sposób umożliwiający ich jednoznaczną i pełną identyfikację Sukcesywna dostawa będzie odbywać się na podstawie częściowych zamówień Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych materiałów oraz wyposażenia, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 7 dni roboczych od złożenia częściowego zamówienia przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty Dodatku nr 3c do SIWZ. Zamawiający zastrzega, iż niewykorzystane ilości materiałów oraz wyposażenia danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych z umowy, umożliwią Zamawiającemu zakup innych materiałów oraz wyposażenia zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Dodatek nr 3c do SIWZ) i wycenione w formularzu cenowym (Dodatek nr 4c do SIWZ) do wysokości maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy i wynikającego z umowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5 do SIWZ). Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w miarę potrzeb do magazynu znajdującego się na ulicy Wyzwolenia 19b lub Wyzwolenia 18F w Siemianowicach Śląskich. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych Części (także na całość zamówienia). 4. Zamawiający – w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3 nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 5. Zamawiający – w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3 nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 6. Zamawiający – w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3 nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44111000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w/w zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby oceny ofert, oferta odnoszącą się do danej Części musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego odpowiednio Dodatek nr 1a do SIWZ, Dodatek nr 1b do SIWZ, Dodatek nr 1c do SIWZ. b) Formularz cenowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Dodatek nr 4a do SIWZ w odniesieniu do Części 1 (Załącznik nr 1 do oferty), Dodatek nr 4b w odniesieniu do SIWZ do części 2 (Załącznik nr 1 do oferty), Dodatek nr 4c w odniesieniu do SIWZ do części 3 (Załącznik nr 1 do oferty). c) Oświadczenie sporządzone i wypełnione według wzoru stanowiącego Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 2 do Oferty). d) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) (Załącznik nr 3 do Oferty) e) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. 2.1. Oświadczenie stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 2 do Oferty), wypełnia i podpisuje Wykonawca. 2.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wypełnione i podpisane Oświadczenie stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 2 do Oferty), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Zamawiający nie określił szczegółowych warunków udziału w postępowaniu wobec powyższego nie żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy do przekazania – w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3 Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5.1.Oświadczenia dotyczące Wykonawcy/ wykonawców występujących wspólnie, oraz dotyczące podwykonawców, składane na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia składane są w oryginale. 5.2. Dokumenty inne niż oświadczenia, składane w celu wskazanym w pkt 5.1. powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, którego każdego z nich dotyczą. 6.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. 7. Podpisy wykonawcy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach