Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, 11 Listopada
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483453103 , fax. 483452002
  • Data zamieszczenia: 2020-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    11 Listopada 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483453103, fax. 483452002
    REGON: 67089737900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji w garnizonie mazowieckim. 3.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w: - Wykazach/cennikach asortymentowo –ilościowych stanowiących integralną część Formularza ofertowego - W szczegółowej charakterystyce oferowanego przedmiotu zamówienia - Wzorze umowy (Załącznik nr 19 do SIWZ). Wymagania ogólne: 3.2 Jakość dostarczonych produktów musi odpowiadać powszechnie obowiązującym standardom jakościowym i normom przyjętym dla produktów tego rodzaju, obowiązującym w dniu ich wydania. 3.3 Dostarczane produkty muszą być: a) wolne od wad fizycznych i prawnych; b) pełnowartościowe, wolne od wad technicznych, zgodne z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ), a ich stosowanie nie narusza praw gwarancyjnych sprzętu. c) oryginalnie zapakowane, oznakowane etykietą Producenta, Wykonawcy i symbolem pozwalającym na identyfikację ich parametrów, w szczególności wskazywać listę kompatybilnych urządzeń drukujących, wyniki testów wydajności przeprowadzonych z wykorzystaniem znormalizowanego testu zgodnie z minimalną liczbą stron wydruku A4 przy 5% pokryciu określoną w Załączniku do Umowy o którym mowa w ust. 1, oraz okres ważności; d) rozpoznawane przez urządzenie drukujące, przy czym, w przypadku urządzeń drukujących w kolorze, właściwe działanie urządzenia lub produktu, nie może być uwarunkowane koniecznością jednoczesnej wymiany wszystkich kolorów wkładów drukujących. 3.4 W przypadku dostawy towaru o parametrach gorszych niż określone w Załączniku do Umowy, o którym mowa w ust. 1, lub niespełniających wymagań określonych w ust. 3, Zamawiający może odmówić odbioru produktów, zwrócić produkty Wykonawcy na jego koszt i ryzyko lub zgłosić reklamację, o której mowa w § 5 ust. 1. 3.5 Wykonawca gwarantuje że używanie dostarczonych przez niego materiałów nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia drukującego, do którego są przeznaczone. 3.6 W przypadku gdy Zamawiający w wyniku zastosowania dostarczonych równoważnych materiałów eksploatacyjnych utraci gwarancję producenta danego urządzenia drukującego, Wykonawca przejmuje wszystkie obowiązki gwarancyjne dotyczące przedmiotowego sprzętu (na cały okres gwarancyjny urządzenia liczony od daty zakupu) oraz ponosi koszty naprawy uszkodzonego urządzenia, zgłoszonego do naprawy gwarancyjnej przez Zamawiającego. 3.7 Zamawiający dopuszcza zaoferowanie zamienników – przy czym zakres zamienników ofert odnosić się będzie do co najmniej minimalnych parametrów oryginalnych materiałów eksploatacyjnych wyprodukowanych przez Producenta urządzenia dla którego zostały przeznaczone. Ich wydajność i jakość muszą być co najmniej zgodne lub lepsze z parametrami materiałów eksploatacyjnych polecanych przez Producentów poszczególnych typów urządzeń drukujących wyszczególnionych w wykazach-cennikach asortymentowo-ilościowych. Oferowane zamienniki muszą być kompatybilne ze sprzętem, do którego zostały zaoferowane, a ich stosowanie nie może naruszać praw gwarancyjnych Producentów urządzeń. W przypadku awarii z winy dostarczonego zużywalnego materiału eksploatacyjnego Wykonawca zobowiązuje się do naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie oraz pokrycia w całości szkód jakie awaria ta spowodowała, łącznie z kosztami wszelkich wymaganych ekspertyz związanych z oceną kwestionowanych materiałów zużywalnych. Wskazanie przez Zamawiającego na nazwę, znak firmowy, markę określa minimalne wymagania co do parametrów technicznych poszczególnych składników zamówienia oraz gwarancji jakości. Zamawiający dopuszcza do zastosowania (zaproponowania) innych odpowiedników rynkowych (zamienników), z zastrzeżeniem jednak, że nie będą one gorsze jakościowo od polecanych przez Producentów urządzeń, zagwarantują uzyskanie tych samych (lub lepszych) parametrów technicznych.Wskazanie przez Zamawiającego na nazwę, znak firmowy, markę określa minimalne wymagania co do parametrów technicznych poszczególnych składników zamówienia oraz gwarancji jakości. Zamawiający dopuszcza do zastosowania (zaproponowania) innych odpowiedników rynkowych (zamienników), z zastrzeżeniem jednak, że nie będą one gorsze jakościowo od polecanych przez Producentów urządzeń, zagwarantują uzyskanie tych samych (lub lepszych) parametrów technicznych. 3.8 Produkty oferowane w kolumnie nr 5 OPZ jako „zamiennik” muszą być w pełni kompatybilne z urządzeniem wskazanym w kolumnie nr 1, wspierać wszystkie jego funkcje i być produkowane zgodnie z normą PN-EN ISO 9001:2015-10 oraz normą PN-EN ISO 14001:2015-09 lub normami równoważnymi. Do tego muszą mieć prawidłowo działające układy elektroniczne, które umożliwiają urządzeniom drukującym właściwe wskazywanie parametrów takich jak ilość wydrukowanych stron, zużycie tonera (o ile polecany przez Producenta produkt taki układ posiada) i nowe wszystkie elementy odpowiedzialne za jakość i liczbę wydrukowanych stron, jakość wydruku pozostanie niezmienna przez cały okres obowiązywania gwarancji materiału, do wyczerpania środka barwiącego. Muszą posiadać wydajność nie mniejszą niż materiał eksploatacyjny polecany przez Producenta urządzenia. Uwaga: Zamawiający w zadaniach nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 i 12 wymaga produktów fabrycznie nowych, nieregenerowanych, nierefabrykowanych, pochodzących z bieżącej produkcji i wytworzonych seryjnie w cyklu produkcyjnym w systemie zarządzania jakością zgodnym z normami ISO 9001 i ISO 14001 lub równoważnymi z wyłączeniem co najwyżej pozycji zawartych w zadaniach nr: 1 ÷ 7 zawierających materiały eksploatacyjne chronione Prawem Patentowym. Wykonawca jedynie w takim przypadku w zadaniach nr 1÷7 może zaoferować jako materiały eksploatacyjne PRODUKTY REFABRYKOWANE pod warunkiem, że złoży na wezwanie Zamawiającego Oświadczenie Wykonawcy, iż zaoferował produkty refabrykowane tylko i wyłącznie w co najwyżej pozycjach w których materiały eksploatacyjne chronione są Prawem Patentowym. Wykonawca biorący udział w postępowaniu zobowiązuje się do pełnej odpowiedzialności z tytuły oferowanych materiałów eksploatacyjnych w tym chronionych Prawem Patentowym i wszelkich konsekwencji prawnych z tym związanych. 3.9 Zamawiający poza złożonym w/w oświadczeniem zastrzega sobie również możliwość żądania od Wykonawcy szczegółowego opisu zastrzeżeń patentowych dla poszczególnych pozycji w których zaoferował materiały refabrykowane, które to w zgłoszeniu patentowym lub innym odpowiednim dokumencie zawarł Producent oryginalnego materiału eksploatacyjnego, a które to zastrzeżenia uniemożliwiają wyprodukowanie 100% nowego zamiennika bez naruszenia Praw Patentowych. Produkt refabrykowany może mieć w procesie produkcji ponownie wykorzystane tylko te elementy, których produkcja stanowiłaby naruszenie podlegających ochronie Praw Patentowych. 3.10 Za nowe (nierefabrykowane) produkty Zamawiający uważa materiały zużywalne nieużywane, nieregenerowane – nie napełniane powtórnie, w nowych opakowaniach fabrycznych. Wskaźnik poziomu atramentu drukarki prawidłowo współpracuje z oryginalnymi lub równoważnymi materiałami eksploatacyjnymi. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został wyczyszczony i ponownie napełniony. 3.11 Za refabrykowane produkty Zamawiający uważa materiały w nowych opakowaniach fabrycznych, do produkcji których użyto części pochodzące ze zużytych oryginalnych materiałów zużywalnych oraz pozostałe części nowe tj. takie w których nastąpiła wymiana zużytych elementów mechanicznych na nowe (np. bębny optyczne w tonerach, listwy czyszczące, listwy rozprowadzające itp.). Nie będzie uznany za refabrykowany materiał, który polega jedynie na wyczyszczeniu i powtórnemu napełnieniu. Produkty wytwarzane są z materiałów wtórnie przetworzonych, w których do produkcji użyto powtórnie jedynie oryginalne kasety. Ponownie użyte materiały muszą być poddane sprawdzeniu, a technologia produkcji refabrykowanych materiałów musi zapewniać dopuszczenie jedynie całkowicie sprawnych, bez mikrouszkodzeń części. 3.12 Wykonawca udziela na dostarczone materiały eksploatacyjne 12-miesięcznej gwarancji, liczonej od daty podpisania protokołu odbioru danej dostawy przedmiotu umowy. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę jest niezależna od gwarancji producenta. 3.13 Wykonawca zobowiązany jest do odbierania zużytych produktów z miejsca do którego był je zobowiązany dostarczyć, jeżeli zostaną mu przekazane przez Zamawiającego w dniu realizacji którejkolwiek z dostaw oraz do ich utylizacji lub recyklingu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.). 3.14 Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza „ rozwiązania równoważne” o których mowa w art. 30 ust. 1pkt 2i ust. 3 ustawy Pzp. Ilekroć przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający wskazuje, że dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku natomiast odniesienia i jednoczesnego braku wskazanych wyrazów „lub równoważne” Zamawiający wymaga aby każdorazowo traktować takie odniesienia w taki sposób jakby towarzyszyły im wyrazy „lub równoważne”. Równoważność należy przyjmować z uwzględnieniem parametrów istotnych nie gorszych, niż wynikające z norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przy pomocy których dokonano opisu przedmiotu zamówienia. Przy ocenie równoważności zaoferowanego rozwiązania należy kierować się przeznaczeniem oraz funkcją wynikającą z dokumentacji, zapotrzebowania i przeznaczenia użytkowego. 3.15 Dodatkowe usługi – Wykonawca zobowiązany jest do odbierania zużytych produktów z miejsca do którego jest zobowiązany dostarczyć nowe materiały eksploatacyjne, jeżeli zostaną mu przekazane przez Zamawiającego w dniu realizacji którejkolwiek z dostaw oraz do ich utylizacji lub recyklingu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.). 3.22. Zamawiający wyraża zgodę na przesyłanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania (Indywidualny identyfikator GLN 5907714353659 dla Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: Zadanie Nr 1 - 100,00 zł, Zadanie Nr 2 - 590,00 zł, Zadanie Nr 3 - 90,00 zł, Zadanie Nr 4 - 150,00 zł, Zadanie Nr 5 - 390,00 zł, Zadanie Nr 6 - 1.250,00 zł, Zadanie Nr 7 - 1.450,00 zł, Zadanie Nr 8 - 1.350,00 zł, Zadanie Nr 9 - 300,00 zł, Zadanie Nr 10 - 2.800,00 zł, Zadanie Nr 11 - 200,00 zł, Zadanie Nr 12 - 900,00 zł, Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu przyjmuje się moment uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy: 49 1010 1010 0022 1913 9120 0000 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy składać w oryginale wraz z ofertą. W przypadku wpłat na konto za dotrzymanie terminu uważa się moment uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy składać w oryginale wraz z ofertą. Jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, oferta wykonawcy zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie (zaleca się nie wpinać na trwale tego dokumentu do całości oferty). W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (nazwa zamawiającego: ……………….) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek ……, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu ……………., albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu ………………. z żądaniem zapłaty). Uwaga! W treści wadium składanego w formie innej niż w pieniądzu muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji! Zwrot wadium odbywał się będzie na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: b) Formularz ofertowy wraz z kosztorysem uproszczonym - (wzór stanowi Załącznik nr 13 do SIWZ) - należy złożyć w formie oryginału, c) Wykaz/cennik asortymentowo –ilościowy w zależności od tego na które Zadanie wykonawca składa ofertę– (wzór stanowią Załączniki od nr 1 do nr 12 do SIWZ stanowiące integralną część Formularza ofertowego) -należy złożyć w oryginale d) W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza, e) Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium. Zamawiający w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dokona sprawdzenia, czy kwota ta wpłynęła na konto Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na składanie ofert Ponadto: o) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 18 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach