Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7211420 , fax. 095 7211455
- Data zamieszczenia: 2009-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
ul. Kwiatowa 10 10
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 095 7211420, fax. 095 7211455
REGON: 21022150800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.gorzow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: POLICJA
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ORAZ AKCESORIÓW DO SPRZĘTU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI DLA LUBUSKIEGO GARNIZONU POLICJI - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA : a)zakup wraz z dostawą : -materiałów eksploatacyjnych do urządzeń informatycznych, tj. atramenty, bębny selenowe, Kasety OKI, tonery, itp. -materiałów eksploatacyjnych do urządzeń łączności, tj. bębny selenowe, tonery, p - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302370009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) warunek musi być spełniony przez każdego z członków Konsorcjum osobno. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) warunek może być wspólnie spełniony przez członków Konsorcjum. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) warunek może być wspólnie spełniony przez członków Konsorcjum. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z wymaganiami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie postawionych warunków (spełnia/ nie spełnia) - druk ZP -17 Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego- wzór zgodnie z załącznikiem nr 3 (Druki dodatkowe załączane do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia) do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 października 2007r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wszystkie dokumenty jakie Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu są wymienione w pkt XII SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o dokumentach jakie Wykonawca musi załączyć do oferty: 1) Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz. U. Nr 19 177, z późn. zm.). b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej. 2) Na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ Wykonawca musi załączyć o oferty: a)oświadczenie Wykonawcy (wzór zał. nr 6 do SIWZ) - załączyć w przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych do asortymentu określonego w Formularzu Ofertowym za pomocą nazw handlowych. b)oświadczenie Wykonawcy (wzór zał. nr 7 do SIWZ) załączyć w przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych do asortymentu określonego w Formularzu Ofertowym za pomocą nazw handlowych, wyróżnionego gwiazdką (materiały eksploatacyjne do urządzeń objętych gwarancją) 3) Oferta wykonawcy musi zawierać: a)Formularz Ofertowy; b)w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo lub upoważnienie określające zakres czynności do których jest umocowany c)oświadczenie o podwykonawcach d)podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę Projekt Umowy e)umowę spółki cywilnej - jeżeli dotyczy f)oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę. 4) Szczegółowy opis dokumentów , które Wykonawca musi załączyć do oferty zawiera pkt XII SIWZ. Specyfikacja Istotnych warunków zamówienia oraz wzory formularzy stanowiących załączniki do SIWZ są dostępne na stronie Zamawiającego pod adresem http://bip.gorzow.kwp.policja.gov.pl/portal/KWG/1219/Ogloszone.html
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gorzow.kwp.policja.gov.pl/portal/KWG/1219/Ogloszone.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa akcesoriów i technicznych środków materiałowych do sprzętu informatycznego
Dodano: 2016-03-15 - Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki dla lubuskiego garnizonu Policji
Dodano: 2013-08-06 - Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki dla lubuskiego garnizonu Policji
Dodano: 2012-04-23 - Dostawa oprogramowania, licencji i sprzętu komputerowego dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Sulechowie
Dodano: 2011-11-25 - Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do sprzętu łączności i informatyki dla lubuskiego garnizonu Policji - część II.
Dodano: 2010-04-22