Przetargi.pl
zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala ogłasza przetarg

  • Adres: 00-608 Warszawa, Al. Niepodległości 190
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5926420, 5926590 , fax. 022 5926663
  • Data zamieszczenia: 2014-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
    Al. Niepodległości 190 190
    00-608 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5926420, 5926590, fax. 022 5926663
    REGON: 01251326200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonery, tusze, taśmy) do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Centrali KRUS oraz odbiór od Zamawiającego kaset i pojemników po zużytych tonerach i tuszach. 2. Szczegóły realizacji zamówienia, w tym wykaz oraz ilości materiałów eksploatacyjnych określone zostały we wzorze umowy. Załącznik nr 1 do wzoru Umowy jest wykazem urządzeń będących na stanie Zamawiającego i opisuje oryginalne materiały eksploatacyjne (tonery, tusze, taśmy), dopuszczając jednocześnie rozwiązania równoważne. 3. Zamawiający zastrzega, że przedstawione ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych określone w załączniku nr 1 do wzoru Umowy mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w wartości umowy. 4. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane materiały eksploatacyjne były najwyższej jakości i zapewniały bezawaryjną pracę urządzeń, do których są przeznaczone oraz kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego. 5. Wszystkie dostarczane materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego. Pod pojęciem -fabrycznie nowe- Zamawiający rozumie materiały do produkcji których użyto materiałów nowych nieregenerowanych, w którym jedynym elementem powtórnie wykorzystywanym w przypadku tonerów i tuszy jest obudowa, która przed końcowym zamontowaniem gotowego wyrobu przeszła testy wykluczające wady materiałowe (nieszczelności, mikropęknięcia), a wszystkie inne elementy mające wpływ na jakość wydruku (listwy zbierające, wałki, elementy uszczelniające) są w 100% nowe i nieregenerowane, oraz posiadają oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy). 6. Wszystkie materiały muszą być dostarczane w oryginalnych opakowaniach z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy) z naniesionym na opakowaniu opisem identyfikującym produkt i jego wydajność oraz listą urządzeń, do których dany artykuł jest przystosowany (typ i model sprzętu), oznaczone logo (znakiem firmowym producenta) i nazwą producenta oraz termin ważności artykułu. 7. W przypadku awarii urządzenia spowodowanej niewłaściwym funkcjonowaniem materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę, będzie on zobowiązany do pokrycia kosztów uszkodzonego sprzętu w autoryzowanym punkcie serwisowym. Podstawą zapłaty będzie opinia i faktura autoryzowanego serwisu dokonującego naprawy. 8. Wykonawca udzieli gwarancji na zakupione materiały na okres 12 miesięcy od dnia odbioru ich przez Zamawiającego. Jeżeli w okresie gwarancji Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość wydruków lub niezawodność dostarczonych produktów odbiega od wymagań Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie i w sposób określony w umowie. 9. W przypadku, kiedy w ramach reklamacji wymieniony materiał równoważny dalej wykazuje wady, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia w ramach obowiązującej umowy, w tym również i obowiązującej w umowie ceny, materiału oryginalnego producenta urządzenia. 10. Artykuły równoważne 10.1 Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania artykułów równoważnych w stosunku do asortymentu określonego w załączniku nr 1 do wzoru Umowy. 10.2 Produkt równoważny musi być kompatybilny za sprzętem, do którego jest zamówiony i musi być fabrycznie nowy. 10.3 W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada np: wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie tonera, pojemnik na zużyty toner - produkt równoważny winien posiadać analogiczny element. 10.4 Wykonawca może zaproponować taki produkt równoważny, który będzie spełniał wszystkie wymagane parametry, normy, standardy jakościowe i właściwości, jak produkt określony w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry techniczne i jakościowe równoważnych materiałów eksploatacyjnych winny być takie same lub lepsze jak parametry tej samej klasy produktów oryginalnych. W szczególności musi być zagwarantowana nie gorsza jakość wydruku, taka sama lub lepsza wydajność, czy pojemność. 10.5 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, przed podpisaniem umowy jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego artykuły równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują rozwiązania lepsze od wymaganych. 10.6 Na potwierdzenie, iż oferowane artykuły równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca dostarczy przed podpisaniem umowy: - opis parametrów indywidualizujących zaoferowany towar (potwierdzony aktualnym katalogiem, wydrukiem z katalogu umieszczonego na stronie internetowej lub innym dowodem) - raporty z testów wydajności wykonanych wg standardów norm: ISO/IEC 19752 norma dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 norma dla tonerów kolorowych. Raporty z testów muszą dotyczyć każdego artykułu oddzielnie i określać wydajności przetestowanego produktu. 10.7 Wykonawca oferujący artykuły równoważne przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie wypełnić kolumnę 5 w załączniku nr 1 do wzoru Umowy - poprzez wpisanie: nazwy producenta zamienników, symbolu/kodu artykułu oraz informacji co do wydajności/pojemności/gramatury (liczby stron A4).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach