Gmina Warnice ogłasza przetarg
- Adres: 74-201 Warnice, Warnice 66
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 561 28 90 , fax. 91 561 28 90
- Data zamieszczenia: 2014-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Warnice
Warnice 66 66
74-201 Warnice, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 561 28 90, fax. 91 561 28 90
REGON: 81168570500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.warnice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Warnice i jednostek podległych Gminie Warnice na lata 2014 -2017 - II PRZETARG NIEOGRANICZONY. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą materiałów biurowych na potrzeby Urzędy Gminy Warnice i jednostek podległych Gminie Warnice na lata 2014 - 2017 zgodnie z wykazem asortymentowo - ilościowym stanowiącym załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Dostawa materiałów biurowych do Zamawiającego będzie się odbywać sukcesywnie zgodnie z uprzednim zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Dostawca zapewnił dostawy minimum trzy razy w tygodniu w godzinach otwarcia Urzędu Gminy Warnice lub jednostek podległych Gminie Warnice. Czas dostawy nie może przekroczyć 3 dni roboczych od chwili przyjęcia zamówienia. Zamówienie może być składane drogą telefoniczną, faksową lub elektroniczną. 3. Wszystkie oferowane przez Dostawcę produkty mają być nowe, pełnowartościowe i w pierwszym gatunku. Dostawca odpowiedzialny jest za zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem podczas jego transportu. 4. Zamawiający wymaga, aby Dostawca przewidział w ofercie wymóg odbioru i utylizacji zgodnie z ustawą o odpadach z dn. 27.04.2001 r. (Dz. U. nr 62, poz. 628 z późniejszymi zmianami) lub recykling na swój koszt wszelkich zużytych tonerów, tuszy, folii itp. materiałów do drukarek i faksów uznawanych, jako niebezpieczne. 5. Zamawiający wymaga dostawy oryginalnych, fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych i oryginalnie zapakowanych tonerów do sprzętu biurowego. Dostawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie wady fizyczne przedmiotu zamówienia i zobowiązuje się natychmiastowej wymiany towaru na towar wolny od wad. 6. Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowej wymiany towaru lub jego uzupełnienia w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego niezgodności zarówno rodzaju i ilości dostarczonego przez Wykonawcę towaru z zapotrzebowaniem złożonym przez Zamawiającego 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupienia mniejszej lub większej ilości artykułów biurowych niż podana w wykazie asortymentowo - ilościowym materiałów biurowych. 8. Dostawy odbywać się będą na koszt Wykonawcy. 9. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczone artykuły biurowe (dot. artykułów objętych gwarancją producenta) zgodnie z gwarancją producenta. W związku z możliwością wystąpienia wad ukrytych danego towaru, Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania Wykonawcy reklamacji na dany towar w każdym momencie trwania umowy. 10. Jeżeli Zamawiający użył w SIWZ nazwy własnej produktów ma ona za zadanie jedynie określenie modelu wzorcowego produktu ewentualnie typu artykułu. Lokalizacja miejsca dostawy: 1. Urząd Gminy Warnice - Warnice 66, 74 - 201 Warnice 2. Ośrodek Pomocy Społecznej - Warnice 66, 74 - 201 Warnice 3. Szkoła Podstawowa im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Warnicach - Warnice 30, 74 - 201 Warnice 4. Gimnazjum w Warnicach - Warnice 30, 74 - 201 Warnice NIP 5. Szkoła Podstawowa w Starym Przylepie Filia Szkoły Podstawowej im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Warnicach - Stary Przylep 60, 74 - 201 Warnice - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warnice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla ZUT w Szczecinie
Dodano: 2016-07-27 - Sukcesywna dostawa artykułów papierniczo - biurowych przez okres 24 miesięcy dla Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa artykułów biurowych.
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa artykułów biurowych.
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa artykułów papierniczych i tonerów.
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa artykułów administracyjno-biurowych
Dodano: 2016-05-09 - Sukcesywna (realizowana etapami) dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Szczecinku
Dodano: 2016-03-08 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papieru biurowego do Uniwersytetu Szczecińskiego
Dodano: 2016-03-08 - Materiały biurowe
Dodano: 2016-01-26