Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą krzeseł biurowych dla potrzeb MSZ

Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-580 Warszawa, Al. Szucha 23
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5239962 , fax. 022 6283363
  • Data zamieszczenia: 2010-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych
    Al. Szucha 23 23
    00-580 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5239962, fax. 022 6283363
    REGON: 01083915000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msz.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą krzeseł biurowych dla potrzeb MSZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą krzeseł biurowych dla potrzeb MSZ. Krzesła objęte przedmiotem zamówienia będą stanowiły doposażenie sal konferencyjnych MSZ. Szczegółowy wykaz krzeseł objętych przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 7 do siwz, tj: 1. Krzesło konferencyjne z autopowrotem, podłokietniki obite skórą, siedzisko i oparcie obite skórą, kolor czarny. Wymiary 49x47xH93 cm. Stelaż cylindryczny 25 mm wykonany z chromu o wysokim połysku, podstawa aluminiowa chromowana, aluminiowe nóżki chromowane, siedzisko i oparcie wypełnione lateksową siatką. Gwarancja min. 5 lat. Klöber model CIELLO lub równoważny- zamawiana ilość 1 szt; 2.Fotel konferencyjny obrotowy, chromowana konstrukcja, tapicerka skórzana w kolorze czarnym, baza chromowana na stopkach. Możliwość ustawienia kąta pochylenia oparcia. Gwarancja na fotel min. 4 lata, gwarancja na mechanizm 30 lat. VITRA model EAMES ALUMINIUM lub równoważny. Zamawiana ilosc - 12 szt. Norma europejska, którą muszą spełniać krzesła biurowe -PN-EN 13761 - meble biurowe, krzesła dla gości. Wyżej wymieniona norma odnosi się zarówno do jakości produktów, jak i bezpieczeństwa ich użytkowania. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia złożonych krzeseł w wyznaczonym i uzgodnionym terminie z Zamawiającym. UWAGA! Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia (zakupione krzesła będą stanowiły doposażenie sal konferencyjnych MSZ) oraz z uwagi na brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, Zamawiający opisał zamówienie poprzez wskazanie znaków towarowych i pochodzenia. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza oferowanie krzeseł biurowych o parametrach równoważnych. Na krzesła objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany będzie do przedstawienia certyfikatu na dopuszczenie do użytku oraz na palność tkanin tapicerskich. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego przy Al. Szucha 23 w Warszawie oraz do Magazynu Centralnego MSZ ul. Taneczna 73 w Warszawie. WYKONAWCA zobowiązany jest do udzielenia min. 5-letniej gwarancji na krzesło wymagane w poz. 1 załącznika nr 7 do siwz oraz min. 4-letniej gwarancji na fotele i 30 -letniej gwarancji na mechanizmy foteli wymaganych w poz. 2 załącznika nr 7 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msz.gov.pl, zakładka Aktualności, zakładka Zamówienia Publiczne Zarząd Obsługi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach