Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą kruszywa naturalnego łamanego na ulepszenie dróg gruntowych w Gminie Pobiedziska w roku 2020

Gmina Pobiedziska ogłasza przetarg

  • Adres: 62-010 Pobiedziska, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 977 100 , fax. 618 977 124
  • Data zamieszczenia: 2020-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pobiedziska
    ul. Tadeusza Kościuszki 4
    62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie
    tel. 618 977 100, fax. 618 977 124
    REGON: 53044200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pobiedziska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą kruszywa naturalnego łamanego na ulepszenie dróg gruntowych w Gminie Pobiedziska w roku 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą kruszywa naturalnego łamanego (łączna ilość 4 000,00 ton) o uziarnieniu ciągłym frakcji: • 0-31,5 mm w ilości 3.500,00 ton, • 0-63 mm w ilości do 500,00 ton. 2. Opis przedmiotu zamówienia wg kodów CPV: • 1 4212300-3 Kamień pokruszony lub rozłupany • 1 4212320-9 Granit kruszony • 1 4212330-2 Bazalt kruszony 3. Dostawa będzie realizowana partiami, zgodnie z zamówieniami Zamawiającego. W ramach każdej zamawianej partii dostawa będzie odbywała się w sposób ciągły, do dostarczenia całego zakresu zamówienia. 4. Kruszywo należy dostarczyć bezpośrednio z kopalni, ważyć na wadze posiadającej legalizację, a do każdej faktury należy dołączyć potwierdzone przez kopalnie zestawienie określające ilość dostarczonego kruszywa lub kwity wagowe dotyczące fakturowanych dostaw wystawione przez kopalnie. 5. Miejsce rozładunku kruszywa zostanie wskazane przez Zamawiającego każdorazowo przed złożeniem zamówienia. 6. Dostarczony materiał musi być wolny od materiałów niebezpiecznych (np. azbest), a także od materiałów zanieczyszczających (np. metale, szkło, styropian itp.). 7. Kruszywo łamane powinno spełniać wymogi norm: • PN-EN 13242+A1:2010 „Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym” – w zakresie określonym przez „Wymagania Techniczne WT-4 2010 Mieszanki niezwiązane do dróg krajowych” Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad dla podbudowy zasadniczej nawierzchni drogi obciążonej ruchem KR1-KR2. • Wymagana wartość odporności na rozdrabnianie wg PN-EN 1097-2:2010 – kategoria nie wyższa, niż LA35 . • Wymagana wartość nasiąkliwości wg PN-EN 1097-6:2013-11 nie więcej, niż WA242.; oraz posiadać orzeczenie jakości. 8. Warunki dostarczenia kruszywa zostały określone we wzorze umowy, który jest załącznikiem do specyfikacji. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - określa załącznik nr 1 do SIWZ (OPZ) oraz wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212300-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Na ofertę składają się: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ b) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - na formularzu oferty c) oświadczenie o spełnianiu warunków postępowania - załącznik nr 5 do SIWZ d) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu – załącznik nr 4 do SIWZ e) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). f) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach