ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W INOWROCŁAWIU ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Poznańska 384C
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-02-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W INOWROCŁAWIU
ul. Poznańska 384C
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
REGON: 092366360 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdpinowroclaw.com.pl/index.php
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą kationowej emulsji asfaltowej do remontów cząstkowych- I ponowny - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kationowej emulsji asfaltowej C65B3 PU/RC na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu.2. Łączna szacowana wielkość dostawy emulsji asfaltowej kationowej C65B3 PU/RC wynosić będzie 40 Mg.3. Dostawy należy dokonać w czasie zaoferowanym przez Wykonawcę (czas dostawy stanowi kryterium wyboru oferty). Zamawiający każdorazowo dokona zamówienia telefonicznie i potwierdzi za pomocą wiadomości e-mail (potwierdzonego przez Wykonawcę). Ilość jednorazowej dostawy emulsji asfaltowej wynosić będzie 10 Mg. 4. Emulsja asfaltowa powinna odpowiadać normie europejskiej PN-EN 13808 „Asfalty i lepiszcza asfaltowe. Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113600-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada zdolność technicznąWykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 4 zadania (realizacje umowy) polegające na dostawie emulsji asfaltowych w ilości nie mniejszej niż 40Mg każde z zadań (umów).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-06
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa emulsji asfaltowej w ilości stosownej do potrzeb Zarządu Drogowego w Sępólnie Krajeńskim w 2022 roku
Dodano: 2022-07-27 - Dostawa emulsji asfaltowej w ilości stosownej do potrzeb Zarządu Drogowego w Sępólnie Krajeńskim w 2020 roku.
Dodano: 2020-02-04 - Dostawa emulsji asfaltowej w ilości stosownej do potrzeb Zarządu Drogowego w Sępólnie Krajeńskim w 2019 roku.
Dodano: 2019-09-12 - Dostawa emulsji asfaltowej w ilości stosownej do potrzeb Zarządu Drogowego w Sępólnie Krajeńskim w 2019 roku.
Dodano: 2019-02-14 - Dostawa emulsji asfaltowej w ilości stosownej do potrzeb Zarządu Drogowego w Sępólnie Krajeńskim w 20918 roku.
Dodano: 2018-08-08 - Dostawa emuslsji asfaltowej w ilości stosownej do potrzeb Zarządu Drogowego w Sępólnie Krajeńskim.
Dodano: 2018-02-15