Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem kotłów dla mieszkańców w ramach zadania „Modernizacja kotłowni dla mieszkańców Gminy Garwolin”

Urząd Gminy Garwolin ogłasza przetarg

  • Adres: 08400 Garwolin, ul. Mazowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6820560 w. 57 , fax. 256 820 567
  • Data zamieszczenia: 2017-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Garwolin
    ul. Mazowiecka 16
    08400 Garwolin, woj. mazowieckie
    tel. 025 6820560 w. 57, fax. 256 820 567
    REGON: 53622600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.garwolin-gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem kotłów dla mieszkańców w ramach zadania „Modernizacja kotłowni dla mieszkańców Gminy Garwolin”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem kotłów centralnego ogrzewania z podziałem na kotły gazowe i na biomasę z przeznaczeniem do budynków mieszkalnych znajdujących się na terenie gminy Garwolin w ramach zadania „Modernizacja kotłowni dla mieszkańców Gminy Garwolin” w ramach programu Poprawa jakości powietrza na terenie województwa mazowieckiego - ograniczenie emisji zanieczyszczeń poprzez modernizację kotłowni współfinansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie(zwanego dalej WFOŚiGW). 2. Dostawa kotłów będzie realizowana transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Dostawy należy wykonywać na adresy podane przez Zamawiającego. Szczegółowy harmonogram z adresami gdzie należy dostarczyć kotły c.o. zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy. 4. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do zmniejszenia ilości dostarczonych kotłów w części w przypadku rezygnacji z udziału w zadaniu pn. „Modernizacja kotłowni dla mieszkańców Gminy Garwolin” przez któregokolwiek z Beneficjentów Ostatecznych tj. mieszkańca Gminy, do którego urządzenie ma być dostarczone, bądź w przypadku zaistnienia innej okoliczności, niż rezygnacja, powodującej brak dalszego uczestnictwa Beneficjenta Ostatecznego w projekcie, o którym mowa powyżej. Prawo odstąpienia może być zrealizowane przez Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia otrzymania informacji przez Zamawiającego o rezygnacji mieszkańca, bądź o zaistnieniu innej okoliczności, o której mowa powyżej. Z tytułu odstąpienia od umowy z konkretnej dostawy Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia o zwrot kosztów w związku z realizacją zadania. 5. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część I: Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem kotłów c.o. gazowych w ramach zadania „Modernizacja kotłowni dla mieszkańców Gminy Garwolin” Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem kotłów gazowych centralnego ogrzewania z przeznaczeniem do budynków mieszkalnych znajdujących się na terenie gminy Garwolin w ramach zadania „Modernizacja kotłowni dla mieszkańców Gminy Garwolin”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ oraz wzór umowy. Część II: Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem kotłów c.o. na biomasę zadania „Modernizacja kotłowni dla mieszkańców Gminy Garwolin” Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem kotłów na biomasę z przeznaczeniem do budynków mieszkalnych znajdujących się na terenie gminy Garwolin w ramach zadania „Modernizacja kotłowni dla mieszkańców Gminy Garwolin”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ oraz wzór umowy. 6. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu normy, czy też aprobaty techniczne, Zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 7. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na sprzęt o parametrach równoważnych jakościowo. Za równoważny Zamawiający uzna sprzęt o parametrach takich samych lub lepszych od pierwowzoru, posiadający minimum funkcji, zastosowanie i przeznaczenie jakie posiada pierwowzór. Udowodnienie równoważności będzie należało do Wykonawcy. 8. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. 9. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 ustawy Pzp, a mają jedynie zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 11. Zaoferowany przedmiot zamówienia powinien posiadać wymagane opinie oraz posiadać certyfikaty jakości ważne przez cały okres gwarancji. 12. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad i nie może być obciążony prawami osób trzecich oraz należnościami na rzecz Skarbu Państwa z tytułu ich sprowadzenia na polski obszar celny, gotowy do użytkowania, bez konieczności ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych oraz jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego. 13. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot Zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Jako dostawę należy rozumieć zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich do poszczególnych pomieszczeń w budynku, montaż, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątniecie pomieszczeń i inne wyżej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zmawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej. 14. Instalację wymaganych oprogramowani zapewniających prawidłowe współdziałanie przedmiotu zamówienia w zakresie sprzętu komputerowego. 15. Przeszkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu i wyposażenia. 16. Do poszczególnych elementów wyposażenia Wykonawca jest zobowiązany dołączyć kartę gwarancyjną oraz określić warunki gwarancji. 17. W przypadku, gdy dostarczone przedmioty zamówienia wymagają cyklicznych przeglądów gwarancyjnych, Wykonawca wykona je bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje również bezpłatną wymianę oraz zamontowanie elementów eksploatacyjnych. 18. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy, wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyrobu. Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy posiada deklarację zgodności producenta stwierdzającą, że oferowane wyroby są zgodne z wymaganymi normami PN-EN, lub posiadać aktualne certyfikaty upoważniające do oznaczenia wyrobu znakiem bezpieczeństwa, atesty wystawione przez laboratorium, jednostkę certyfikującą lub inny podmiot prowadzący ocenę zgodności, akredytowany przez Polskie centrum Akredytacji, potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania i warunki określone w odpowiednich polskich Normach. 19. Zaoferowany przedmiot zamówienia powinien posiadać wymagane opinie oraz posiadać certyfikaty jakości ważne przez cały okres gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44600000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Dla części I zamówienia: - 8.000,00 zł Dla części II zamówienia: - 2.000,00 zł 2) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Gminy Garwolin w Banku Spółdzielczym w Garwolinie o Nr: 42 9210 0008 0000 0055 2000 0010. 4) Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 5. 2) niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6) Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8) Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy; b) oświadczenia wymienione w rozdziale VI pkt 2) niniejszej SIWZ; c) dowód wniesienia wadium; c) wypełniony kosztorys ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ, stanowiący integralną część formularza oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach