Gmina Korfantów - Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 48-317 Korfantów, Rynek
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 4343859, , fax. 77 4343860
- Data zamieszczenia: 2018-04-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Korfantów - Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Rynek 4
48-317 Korfantów, woj. opolskie
tel. 77 4343859, , fax. 77 4343860
REGON: 001008179 - Adres strony internetowej zamawiającego: zgkimkorfantow.bip.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: gminna jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - zakład budżetowy Gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem kostki granitowej oraz pozostały wyrobów granitowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunlanej i Mieszkaniowej w Korfantowie - postępowanie 4/WWK/2018 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą i rozładunkiem kostki granitowej oraz pozostałych wyrobów granitowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie – postępowanie 4/WWK/2018. 1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: - kostka granitowa 8 x 11 cm - 68 t. - krawężniki granitowe szare, proste 15 x 22 x 100 cm, górna powierzchnia płomieniowana - 48 szt. - krawężniki granitowe szare, łukowe 15 x 22 x 100 cm o promieniu R=6, górna powierzchnia płomieniowana - 10 mb - krawężniki granitowe szare, przejazdowe 15 x 22 x 100 cm, górna powierzchnia płomieniowa - 13 szt. 2. Dostarczone materiały muszą posiadać oznakowanie CE, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne oraz spełniać wymagania obowiązującej normy dla poszczególnych materiałów: PN – EN 1338:2005 – dla kostki granitowej o grubości 8 cm PN – EN 1340:2004 – dla krawężników lub norm równoważnych opisanym. Wykonawca odpowiada za szkody powstałe w wyniku sprzedaży Zamawiającemu materiałów budowlanych złej jakości. 3. Dostarczone materiały budowlane muszą spełniać wymagania określone odpowiednimi przepisami i są dopuszczone do stosowania i obrotu na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych. 4. Zakup materiałów będzie odbywał się bezgotówkowo. 5. Płatność za zakupione materiały budowlane dokonana będzie przelewem na podstawie prawidłowej faktury Vat, wystawionej za dostawę w terminie 30 dni od daty dostarczenia dla Zamawiającego faktury. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu w/w materiałów budowlanych w ilościach odbiegających od podanych wielkości, przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Pzp tj. zwiększenie w okresie realizacji umowy ilości każdego rodzaju zamówionego materiału o nie więcej niż 25 % w zależności od faktycznych potrzeb. 7. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie umożliwiać Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości materiałów na takich samych zasadach, jak objęte zamówieniem podstawowym wg cen jednostkowych wskazanych w złożonej ofercie. 8. Każda dostawa musi być potwierdzona przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego na dokumencie WZ wystawionym przez Wykonawcę. 9. Palety zwracane będą Wykonawcy przy kolejnej dostawie, w przypadku dostawy końcowej partii materiałów Wykonawca odbierze dostarczone palety w terminie nie krótszym niż 30 dni od daty dostawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże co najmniej 2 dostawy o tym samym lub podobnym charakterze i wartości takiej samej lub wyższej w okresie 2 lat jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres z załączeniem dowodów czy te usługi zostały wykonane należycie tj. referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonane.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 2. Formularz ofertowy – załącznik nr 4 do SIWZ 3. Zaparafowany wzór umowy dostawy – załącznik nr 5 do SIWZ 4. Dokumenty wskazane w Dziale V pkt. 2.1., 2.2. SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- " Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych - kostka betonowa na potrzeby zadań realizowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie"
Dodano: 2019-02-08 - " Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem kostki betonowej oraz pozostałych wyrobów betonowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie" - postępowanie 6/WWK/2018
Dodano: 2018-07-12 - Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem kostki betonowej oraz pozostałych wyrobów betonowych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie
Dodano: 2018-03-01 - „Zakup i dostawa kostki granitowej oraz pozostałych wyrobów granitowych na potrzeby realizacji inwestycji pn: „ Modernizacja Rynku w Ścinawie Małej – Etap I” - postępowanie 4/WWK/2017”
Dodano: 2017-05-08 - „Zakup i dostawa kostki granitowej oraz pozostałych wyrobów granitowych na potrzeby realizacji inwestycji pn: „ Modernizacja Rynku w Ścinawie Małej – Etap I” - postępowanie 4/WWK/2017”
Dodano: 2017-04-06