Przetargi.pl
"Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem: kostki brukowej betonowej, krawężników betonowych, obrzeży betonowych”

Gmina Gubin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-620 Gubin, ul. Obrońców Pokoju
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 591 640 , fax. 683 591 640
  • Data zamieszczenia: 2019-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gubin
    ul. Obrońców Pokoju 20
    66-620 Gubin, woj. lubuskie
    tel. 683 591 640, fax. 683 591 640
    REGON: 97077025000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminagubin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem: kostki brukowej betonowej, krawężników betonowych, obrzeży betonowych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest „Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem: kostki brukowej betonowej, krawężników drogowych betonowych, obrzeży betonowych” 2) Przewidywana ilość materiału • kostka betonowa szara typ „Behaton” o gr. 8 cm m2 1.860 • kostka betonowa szara typ „Holland” o gr. 8 cm m2 3.460 • kostka betonowa kolor typ „Holland” o gr. 8 cm m2 100 • obrzeże betonowe szare o wym. 6 x 25 x 100 cm szt. 180 • obrzeże betonowe szare o wym. 8 x 30 x 100 cm szt. 55 • krawężnik betonowy najazd. o wym.15 x 22 x 100 cm szt. 1.315 • krawężnik betonowy stojący 15 x 30 x 100 cm szt. 135 3) Ustalone w pkt. 2 ilości materiałów są szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszania i zwiększania poszczególnych ilości asortymentu w stosunku do szacowanych ilości określonych w postępowaniu przetargowym w granicach nie więcej niż 10%. 4) Zamawiający zastrzega ewentualność zmian ilościowych poszczególnych materiałów w stosunku do ilości określonych w pkt. 2. Dokonywane zmiany nie mogą wpłynąć na zwiększenie szacowanej wartości umownej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. 5) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oraz rozładować przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Gubin. 6) Dostawy materiałów betonowych odbywać się będą sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 31.12.2019 r.. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać materiał w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia od Zamawiającego. 7) Zamawiający będzie dokonywał zamówienia telefonicznie lub w formie elektronicznej (e-mail) określając ilość i miejsce rozładunku . 8) Zamówione materiały betonowe powinny być dostarczane odpowiednim środkiem transportu (system rozładunku HDS) umożliwiającym rozładunek na miejscu wskazanym przez Zamawiającego (teren gminy Gubin). 9) Każda dostawa musi być potwierdzona przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego na dokumencie WZ wystawionym przez Wykonawcę. Dokument WZ będzie podstawą odbioru zamówionej partii materiału. 10) Zamawiane materiały budowlane powinny posiadać niezbędne aprobaty techniczne, atesty oraz deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania w budownictwie drogowym, które Dostawca na wezwanie Zamawiającego ma obowiązek dostarczyć. Wymagania techniczne dla betonowych kostek brukowych określa PN-EN 1338 [2], wymagania techniczne dla krawężników i obrzeży określa PN-EN 1340 [2].
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44114200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty ( załącznik nr 1 do SIWZ) Wykonawcy są zobowiązani dołączyć, poza w/w dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków podmiotowych: pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu. Ponadto zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca , w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach