Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą i instalacją cyfrowego aparatu RTG

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa - Mokotów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-513 Warszawa, Madalińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (22) 541-72-70, , fax. (22) 856-97-45
  • Data zamieszczenia: 2020-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa - Mokotów
    Madalińskiego 13
    02-513 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (22) 541-72-70, , fax. (22) 856-97-45
    REGON: 00098582300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmokotow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny zespół publicznych zakładów lecznictwa otwartego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą i instalacją cyfrowego aparatu RTG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup wraz z dostawą i instalacją cyfrowego aparatu RTG. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zmówienia został określony w Załączniku nr 5 do SIWZ – OPZ - Specyfikacji Technicznej, ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: • przeszkolenia, po uprzednim uzgodnieniu terminu, wskazanego przez Zamawiającego personelu w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia wraz z jego oprogramowaniem. Przeprowadzenie szkolenia zostanie potwierdzone protokołem podpisanym przez obie Strony, • zawiadomienia Zamawiającego pisemnie (faksem, drogą elektroniczną lub pocztową) z dwudniowym wyprzedzeniem o planowanym terminie dostawy (podanie daty i godziny – dotyczy dni roboczych), • demontażu i utylizacji obecnego aparatu oraz montażu, instalacji, uruchomieniu przedmiotu zamówienia wraz z oprogramowaniem oraz jego integracji z systemem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego, • dokonania wszelkich prac adaptacyjnych koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia. • Zalecana jest wizja lokalna. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w Projekcie Umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ wraz z załącznikami. Wykonawca składając ofertę wstępnie akceptuje umowne postanowienia dot. realizacji przedmiotu zamówienia. Termin i miejsce realizacji zamówienia: a) termin realizacji zamówienia - do 12 tygodni od daty udzielenia zamówienia (tj. zawarcia umowy) b) miejsce realizacji zamówienia: Przychodnia Lekarska przy ul. Soczi 1 w Warszawie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 24 000,00 zł (słownie: dwudziestu czterech tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j.: Dz.U. 2019, poz. 310 ze zm.). 3. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego I O/ w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, na nr konta: 55 1130 1017 0020 0773 1220 0008 z tytułem przelewu: Wadium – SZP.26.1.10.2020, – Cyfrowy aparat RTG. 5. Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Zaleca się dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej. 6. Pozostałe niepieniężne formy wadium, należy załączyć do oferty w oryginale w sposób tożsamy jak ofertę – zaleca się wniesienie dowodu zapłaty wadium w formie pieniężnej jako odrębny plik. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust.4a ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 15. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp stanowiące Załącznik nr 2a do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty do oferty wymagane od Wykonawcy na dzień składania ofert: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, 2) Załącznik nr 2 do SIWZ – Oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp stanowiące wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 ustawy Pzp (tzw. obligatoryjnych podstaw wykluczenia) oraz w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp (tzw. fakultatywnych podstaw wykluczenia), 3) Załącznik nr 2a do SIWZ – Oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp stanowiące wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w zakresie określonym w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, 4) Załącznik nr 5 do SIWZ – OPZ Specyfikacja Techniczna, 5) Załącznik nr 6 do SIWZ – Wykaz dostaw, 6) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (wraz z zakresem umocowanych czynności), jeśli oferta nie została podpisana zgodnie z zasadą reprezentacji określoną w odpisie właściwego do tego rejestru (tj. KRS/CEIDG). Pełnomocnictwo składa się w oryginale, w formie elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub elektronicznej „kopii za zgodność z oryginałem” poświadczonej przez notariusza. 7) Dowód wniesienia wadium 8) Wykaz podwykonawców (jeżeli dotyczy), 9) Zobowiązanie lub inny dokument podmiotu trzeciego, na zasoby którego powołuje się Wykonawca (jeżeli dotyczy). Jeżeli Wykonawca polegać będzie na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w formie oryginału); Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: • zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, • zakres i okres udziału innego podmiotu przy Wykonywaniu zamówienia. • czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach