Przychodnia Rejonowa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 41-706 Ruda Śląska, ul. K. Makuszyńskiego 7
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2432998 , fax. 032 2432998
- Data zamieszczenia: 2009-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przychodnia Rejonowa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. K. Makuszyńskiego 7 7
41-706 Ruda Śląska, woj. śląskie
tel. 032 2432998, fax. 032 2432998
REGON: 27670606830000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzozmakuszynskiego.laborex.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą i instalacją aparatu USG dla potrzeb Przychodni Rejonowej SPZOZ przy ul. K. Makuszyńskiego 7 w Rudzie Śląskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup wraz z dostawą i instalacją aparatu USG dla potrzeb Przychodni Rejonowej SPZOZ przy ul. K. Makuszyńskiego 7 w Rudzie Śląskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331122000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.2.1. Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 dostawy polegające na: dostawie aparatu USG. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Uwaga: Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia); nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków Wykonawcy do oferty muszą dołączyć poniższe dokumenty i oświadczenia: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym wyżej mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - wykaz wykonanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (dostawy aparatów USG), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. - dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że dostawy o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie 2. Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, określone w opisie przedmiotu zamówienia, a które należy dołączyć do oferty. 2.1. Opis parametrów oferowanego sprzętu na załączniku nr 1a potwierdzający, że oferowany sprzęt spełnia wymogi postawione przez Zamawiającego w załaczniku nr 4 SIWZ. 2.2. Certyfikat CE lub deklaracja zgodności z CE na oferowany aparat USG stanowiący przedmiot zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spzozmakuszynskiego.laborex.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na dostawę aparatu ultrasonograficznego dla potrzeb SPZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach - Bystrej
Dodano: 2016-07-26 - AG/zp/IX/2016
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa USG wysokiej częstotliwości do obrazowania skóry dla Katedry i Zakładu Podstawowych Nauk Biomedycznych Wydziału Farmaceutycznego z Oddziałem Medycyny Laboratoryjnej w Sosnowcu Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Dodano: 2016-06-17 - Przedmiotem postępowania jest dostawa USG wysokiej częstotliwości do obrazowania skóry dla Katedry i Zakładu Podstawowych Nauk Biomedycznych Wydziału Farmaceutycznego z Oddziałem Medycyny Laboratoryjnej w Sosnowcu Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Dodano: 2016-05-16 - Zakup wraz z dostawą i montażem aparatu ultrasonograficznego.
Dodano: 2015-11-17 - Dostawa aparatu ultrasonograficznego dla potrzeb wielospecjalistycznego zakładu lecznictwa otwartego
Dodano: 2015-11-12 - dostawa aparatu USG z funkcją Duplex - 1 sztuka (zamówienie: TAM-1098-PN/70-2015)
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa i montaż USG okulistycznego typu AB dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej
Dodano: 2015-11-04 - Modernizacja budynku szpitala i oddziałów szpitalnych w tym doposażenie w sprzęt i aparaturę medyczną - obecny etap polega na zakupie a. aparatu do obrazowania USG, b. zakup holtera ciśnieniowego c. zakup kamery gamma - detektorem promieniowania gamma.
Dodano: 2015-11-03 - Zakup sprzętu dla Pracowni USG realizowany w ramach zadania pn. Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie.
Dodano: 2015-10-21