Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 33100 Tarnów, Ul. Komunalna
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 14 625 82 09
- Data zamieszczenia: 2017-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
Ul. Komunalna 31
33100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 14 625 82 09
REGON: 12283026000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zakup wraz z dostawą frezarki drogowej do nawierzchni bitumicznej dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Tarnowie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup wraz z dostawą frezarki drogowej do nawierzchni bitumicznej dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Tarnowie” o minimalnych parametrach określonych w załączniku nr 3 do SIWZ – szczegółowy opis zamówienia. 2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego pod wskazany adres tj.: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Tarnowie przy ul. Kąpielowej 4b we własnym zakresie, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. 3. Do przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć następującą dokumentację techniczno- eksploatacyjną: 1) Deklarację zgodności CE; 2) Instrukcję obsługi sprzętu w języku polskim, 3) Książkę serwisową, 4) Dokumenty niezbędne do zarejestrowania sprzętu – jeżeli zaistnieje konieczność ze względu na obowiązujące przepisy prawne, 5) Kartę gwarancyjną w języku polskim. 4. Frezarka wraz z wyposażeniem stanowiąca przedmiot zamówienia winna być wyprodukowana nie wcześniej niż w roku 2000. 5. W ramach dostawy Wykonawca przeprowadzi na terenie siedziby Zamawiającego szkolenie wyznaczonych osób w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia trwającej minimum jeden miesiąc od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Długość udzielonego czasu trwania ochrony gwarancyjnej jest jednym z kryterium oceny oferty. W okresie gwarancji wszelkie koszty związane z usuwaniem stwierdzonych awarii (usterek) w tym obejmujące dojazd serwisanta, transport przedmiotu sprzedaży do jego siedziby i z powrotem oraz wymianę materiałów i części (za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu) ponosi Wykonawca. Wszystkie zastosowane w trakcie realizacji uprawnienia wynikające z gwarancji części mają być oryginalne i fabrycznie nowe. 7. W dniu odbioru przedmiotu zamówienia zostanie sporządzony pisemny protokół odbioru. 8. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i wykonać dostawę z zachowaniem warunków bezpieczeństwa w ruchu drogowym przepisanych dla transportu tego rodzaju maszyn zgodnie z ich parametrami i niedopuszczeniem do uciążliwości i niebezpieczeństwa przewozu dla użytkowników dróg. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, w tym odpowiedzialności wobec osób trzecich, za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 12. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 13. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 14. Sposób rozliczenia: forma bezgotówkowa, rozliczenie za wykonane zamówienie realizowane będzie na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę po dostarczeniu przedmiotu zamówienia udokumentowanym protokołem- zdawczo odbiorczym przez Zamawiającego. Termin płatności przelewem na konto Wykonawcy do 28 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć fakturę Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty wystawienia. 15. Zamówienie może być realizowane z udziałem podwykonawców. 16. Wykonawca, wykonujący przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawcy/ów, ponosi pełną odpowiedzialność za ich działanie lub zaniechanie działania, jak za swoje własne działania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43000000-3
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyposażenie punktu napraw i punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Szerzynach – zakup maszyny do kopania i ładowania
Dodano: 2021-02-02 - Wyposażenie punktu napraw i punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Szerzynach – zakup maszyny do kopania i ładowania
Dodano: 2020-06-26 - Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Ryglicach – ETAP II – dostawa i montaż wyposażenia: Część I: Dostawa fabrycznie nowej piły stołowej. Część II: Dostawa fabrycznie nowej elektronicznej wagi platformowej. Część III: Dostawa fabrycznie nowej nagrzewnicy olejowej. Część IV: Dostawa i montaż fabrycznie nowego systemu monitoringu. Część V: Dostawa i montaż fabrycznie nowej toalety przenośnej. Część VI: Dostawa i montaż fabrycznie nowych regałów oraz fabrycznie nowej szafy do punktu wymiany, napraw i przygotowania do ponownego użycia.
Dodano: 2019-09-25 - Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Ryglicach – ETAP II – dostawa i montaż wyposażenia: Część I: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki. Część II: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: pilarki spalinowej, wykaszarki spalinowej, kosiarki spalinowej z napędem. Część III: Dostawa fabrycznie nowej piły stołowej. Część IV: Dostawa fabrycznie nowej myjki ciśnieniowej. Część V: Dostawa fabrycznie nowej elektronicznej wagi platformowej. Część VI: Dostawa fabrycznie nowej nagrzewnicy olejowej. Część VII: Dostawa i montaż fabrycznie nowego systemu monitoringu. Część VIII: Dostawa i montaż fabrycznie nowej toalety przenośnej . Część IX: Dostawa i montaż fabrycznie nowych pojemników i kontenerów. Część X: Dostawa i montaż fabrycznie nowych regałów oraz fabrycznie nowej szafy do punktu wymiany, napraw i przygotowania do ponownego użycia.
Dodano: 2019-07-26 - Zakup fabrycznie nowej koparko – ładowarki na potrzeby IRŚ Olsztyn Rybacki Zakład Doświadczalny w Zatorze
Dodano: 2019-07-22 - Dostawa fabrycznie nowej koparki gąsienicowej
Dodano: 2019-03-07 - Dostawa przenośnika zgrzebłowego wraz z projektem technicznym zabudowy, montażem, uruchomieniem oraz przeprowadzenie prób ruchowych
Dodano: 2018-09-12