Przetargi.pl
ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ FABRYCZNIE NOWEGO SPRZĘTU NA POTRZEBY GMINY GRABICA Z PODZIAŁEM NA TRZY CZĘŚCI: 1) CIĄGNIK ROLNICZY, 2) KOSIARKA BIJAKOWA NA WYSIĘGNIKU, 3) PŁUG DO ODŚNIEŻANIA

Urząd Gminy Grabica ogłasza przetarg

  • Adres: 97-306 Grabica, Grabica 66
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6161188 , fax. 044 6161188
  • Data zamieszczenia: 2014-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Grabica
    Grabica 66 66
    97-306 Grabica, woj. łódzkie
    tel. 044 6161188, fax. 044 6161188
    REGON: 00053542200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrabica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ FABRYCZNIE NOWEGO SPRZĘTU NA POTRZEBY GMINY GRABICA Z PODZIAŁEM NA TRZY CZĘŚCI: 1) CIĄGNIK ROLNICZY, 2) KOSIARKA BIJAKOWA NA WYSIĘGNIKU, 3) PŁUG DO ODŚNIEŻANIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST zakup i dostawa fabrycznie nowego, gotowego do pracy sprzętu do utrzymania dróg będących w zarządzie gminy oraz zieleni przydrożnej i rowów melioracyjnych, spełniającego wymagania techniczne określone w SIWZ z podziałem na następujące części zamówienia: 1.1. Część I: Zakup i dostawa ciągnika rolniczego; 1.2. Część II: Zakup i dostawa kosiarki bijakowej na wysięgniku; 1.3. Część III: Zakup i dostawa pługu do odśnieżania; 2. Wykonawca w ramach wykonywanej dostawy zobowiązany jest w szczególności do: a) sprzedaży i dostarczenia w.w. sprzętu do siedziby Zamawiającego - Urzędu Gminy w Grabicy; b) dostarczenia sprzętu kompletnego i gotowego do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji; c) przeprowadzenia bezpłatnego szkolenia dla 2 osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie podstawowej obsługi i eksploatacji sprzętu, d) przekazania Zmawiającemu następujących dokumentów: - dokumenty gwarancyjne na dostarczony sprzęt, - instrukcje obsługi sprzętu w j. polskim, - poświadczone za zgodność z oryginałem kopie certyfikatów zgodności CE na sprzęt, - homologację umożliwiającą rejestrację ciągnika. e) dokonywania napraw gwarancyjnych przedmiotu umowy w siedzibie Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych od dnia telefonicznego zgłoszenia awarii potwierdzonego pisemnie lub faxem na wskazany w ofercie numer. W wyjątkowych sytuacjach, w których dokonanie naprawy nie będzie możliwe w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca odbierze niesprawny sprzęt i dokona naprawy w stacji obsługi marki sprzętu na własny koszt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 167100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości Część I-4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych zero groszy) Część II-1.215,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście piętnaście złotych zero groszy) Część III-300,00 zł (słownie: trzysta złotych zero groszy) W przypadku wniesienia wadium w innej walucie niż PLN należy stosować średni kurs NBP dla danej waluty, obowiązujący w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 26.08.2014r. do godz. 10:00 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach (art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.): a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275). 4. Wadium w wysokości określonej w ppkt. 1 należy wnieść: a) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej o/Grabica Nr r-ku: 81 89730003 0090 0090 0068 0006. tytułem: WADIUM w postępowaniu znak ZP.271.1.6.2014 Część I /II/III lub WADIUM - Zakup sprzętu Część I/II/III. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. b) w formie innej niż pieniądz (poręczeniach lub gwarancjach) oryginał dokumentu należy przekazać za pokwitowaniem do pok. nr 21 Urzędu Gminy w Grabicy przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ (tj. we właściwej formie, terminie i kwocie) zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 Pzp. 6. UWAGA! a) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art. 46 ust.4a ustawy Pzp). b) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gminagrabica.pl/index.jsp?bipkod=/027/005/001
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach