Samodzielny Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem ogłasza przetarg
- Adres: 45-066 Opole, ul. Reymonta 8
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 454-54-01 , fax. 077 453-61-06
- Data zamieszczenia: 2009-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem
ul. Reymonta 8 8
45-066 Opole, woj. opolskie
tel. 077 454-54-01, fax. 077 453-61-06
REGON: 00064013600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ginekologia.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą drenów histeroskopowych i laparoskopowych oraz cewników do cystometrii i urodynamiki dla potrzeb Samodzielnego Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Opolu ul.Reymonta 8 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
wg opisu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu nr 1 i 2 do wniosku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331680005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W danym postępowaniu wniesienie wadium nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Sytuacja podmiotowa wykonawcy Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą wymaganych w punkcie 10.11 SIWZ dokumentów. Zamawiający oceniać będzie wymagane warunki na zasadzie spełnia/nie spełnia. 2.Potwierdzenie, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą wymaganych w punkcie 10.11 SIWZ dokumentów. Zamawiający oceniać będzie wymagane warunki na zasadzie spełnia/nie spełnia. 3.Spełnienie warunku z art.22 ust.1 ust. Pzp Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą wymaganych w punkcie 10.11 SIWZ dokumentów. Zamawiający oceniać będzie wymagane warunki na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument, jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 2.Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896 ze zm.). 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ginekologia.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa zestawu do histeroskopii operacyjnej wraz z diatermią dla Szpitala Powiatowego im. Prałata J.Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich
Dodano: 2016-02-22 - Sprzęt jednorazowego użytku i leki
Dodano: 2015-09-24 - 10/PN/2015- Dostawa zestawu do laparoskopii i histeroskopii - full HD
Dodano: 2015-07-02 - DLG.39.444.2/14 Zakup i dostawa kapsułki endoskopowej do badania jelita cienkiego wraz z dzierżawą zestawu do badań i laptopa z oprogramowaniem
Dodano: 2014-10-27 - DLG.39.444/14 Zakup i dostawa kapsułki do badania jelita cienkiego wraz z dzierżawą zestawu do badań i laptopa z oprogramowaniem
Dodano: 2014-10-13 - Dostawa drobnego i jednorazowego sprzętu medycznego
Dodano: 2014-07-21 - DLG.39.409/14 Zakup i dostawa endoskopów
Dodano: 2014-03-26 - Dostawa instrumentów artroskopowych w rozbiciu na 3 części
Dodano: 2013-04-03 - Dostawa wideoduodenoskopu wraz z procesorem obrazu HD
Dodano: 2012-12-07 - 26/PN/2011 - wideoendoskopy
Dodano: 2011-12-05