Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą do Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z osprzętem

Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Poznańska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 353 72 28 , fax. ---
  • Data zamieszczenia: 2020-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu
    ul. Poznańska 384 c
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 353 72 28, fax. ---
    REGON: 92366360000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdpinowroclaw.com.pl/index.php

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą do Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z osprzętem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z osprzętem spełniającej następujące wymagania (parametry) opisane poniżej. 2. Charakterystyka techniczna koparko-ładowarki a) rok produkcji - 2020 rok, b) fabrycznie nowa, nieużywana, c) koparko-ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym d) silnik wysokoprężny turbodoładowany o mocy minimum 105 KM, bez filtra cząstek stałych DPF, spełniający normę emisji spalin Stage IV, e) pojemność silnika minimum 4,0 litry, f) skrzynia biegów automatyczna lub półautomatyczna, przełączalna pod obciążeniem, minimum 4 biegi w przód, minimum 4 biegi w tył (autorewers), g) układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o wydajności minimum 160 litrów/min i cieśnieniu roboczym minimum 250 bar, h) zbiornik paliwa o pojemności minimum 150 litrów, i) zbiornik AdBlue o pojemności minimum 20 litrów, j) blokada zmiennika momentu przekładni hydrokinetycznej, k) koła przednie minimum 20” o szerokości minimum 400 mm, l) koła tylne minimum 26”, m) błotniki kół przednich i tylnych, n) przednia oś skrętna, o) kabina operatora z klimatyzacją oraz pneumatycznym obrotowym fotelem wyposażonym w pokrowiec, spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS (konstrukcja chroniąca operatora w przypadku przewrócenia się maszyny) i FOPS (konstrukcja chroniąca operatora przed spadającymi przedmiotami), p) poziom hałasu w kabinie nie może przekraczać 80 db, q) wyposażona w światła drogowe, metalowe osłony tylnych lamp drogowych lub inny system zabezpieczenia, r) minimum 4 światła robocze LED (2 z przodu, 2 z tyłu), s) błyskowa lampa ostrzegawcza LED, t) koparko- ładowarka musi być wyposażona w immobiliser, skrzynkę narzędziową, gaśnicę, trójkąt ostrzegawczy, radio CD, radio CB w kabinie wraz z anteną zamontowaną na koparko-ładowarce oraz system nawigacji satelitarnej GPS wraz dostępem mobilnym do aplikacji internetowej (długość okresu deklarowana w formularzu ofertowym). Dalszy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43220000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 13.000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z rachunku bankowego Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego: 14 8149 0000 0022 6266 2000 0005 (przelew: zgodnie z art. 63c ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe). b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą. 7. Wadium należy wnieś na Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu, ul. Poznańska 384c, 88-100 Inowrocław (nie wnosić na Powiat Inowrocławski).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia niniejszego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) potwierdzenie wniesienia wadium, b) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw (jeżeli dotyczy), c) oświadczenie wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli dotyczy), d) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, składa do oferty także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. e) Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną