Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego odzieży roboczej dla pracowników MPO Sp. z o.o. w Krakowie

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 31-580 Kraków, ul. Nowohucka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 462 202 , fax. 126 462 350
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o.
    ul. Nowohucka 1
    31-580 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126 462 202, fax. 126 462 350
    REGON: 35064139200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego odzieży roboczej dla pracowników MPO Sp. z o.o. w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego odzieży roboczej dla pracowników MPO Sp. z o.o. w Krakowie i obejmuje m.in.: - bluzy, bluzy polarowe, spodnie typu „ogrodniczki” (letnich ubrań roboczych), - bluzy ocieplane (zimowe ubrania robocze), - podkoszulki, - bezrękawniki, - kurtki przeciwdeszczowe - spodnie robocze typu bojówki - spodnie typu jeans Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki od 1- 1u1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium 1. Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 7 000,00 złotych (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium można wnieść w formie: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej można wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao SA 58 12406292 1111 0010 8664 9233 z adnotacją: „wadium do przetargu nr TZ/TT/17/2020” Uwaga!!! - Zaleca się załączyć do oferty potwierdzenie złożenia wadium. - W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem platformy, o której mowa w 10.1. SIWZ wadium w innych formach niż pieniądz należy złożyć w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawcy. - Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a) oraz ust. 5 Pzp. - Datą wniesienia wadium w formie przelewu jest data uznania rachunku bankowego Zamawiającego. - Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium, lub, gdy wadium zostanie wpłacone po upływie terminu wyznaczonego do składania ofert, zostanie odrzucona. - Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych, w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. - Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych, w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: a) dla każdego asortymentu odzieży roboczej stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia: - szczegółowe warunki gwarancji jakości (wzór karty gwarancyjnej) dla wszystkich pozycji wyszczególnionych w zał. 1 do SIWZ; - szczegółowe instrukcje użytkowania odzieży roboczej dla wszystkich pozycji wyszczególnionych w zał. 1 do SIWZ. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp w przypadku stwierdzenia niezgodności: - przedłożonych przez Wykonawcę szczegółowych warunków gwarancji jakości (wzór karty gwarancyjnej) z zapisami SIWZ bądź wymaganiami w zakresie BHP na stanowisku pracownik stacji paliw lub spawacz; - przedłożonych przez Wykonawcę szczegółowych instrukcji użytkowania odzieży roboczej producenta odzieży (lub wytwórcy materiału, z którego wykonana została odzież) z zapisami SIWZ bądź wymaganiami w zakresie BHP na stanowisku pracownik stacji paliw lub spawacz. b) dla każdego asortymentu odzieży roboczej stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia (z wyłączeniem poz. 14, 16, 17, 18 oraz 19 zał. nr 1 do SIWZ) Wykonawca zobowiązany jest załączyć po dwa egzemplarze oferowanej odzieży roboczej (tzw. „odzież testowa”) potwierdzającej spełnienie wymagań określonych w zał. nr 1 do SIWZ. Załączona do oferty przetargowej Wykonawcy odzież robocza posłuży komisji przetargowej do oceny ofert w kryterium „Jakość (J)”. Oferowana przez Wykonawcę odzież testowa będzie oceniana w kryterium „Jakość (J)” dopiero po wykonaniu 3 -krotnego prania przez Zamawiającego (prany będzie tylko i wyłącznie jeden z dwóch dostarczonych przez Wykonawcę egzemplarzy). W kryterium „Jakość (J)” Zamawiający będzie także oceniał: - płaszcz przeciwdeszczowy; - komplety ochronny przeciwdeszczowy (kurtka + spodnie na gumce), - nakrycia głowy letnie, - nakrycia głowy zimowe jednakże nie będą one poddawane uprzedniemu 3-krotnemu praniu. c) w odniesieniu do odzież roboczej wskazanej w pkt 14, 16, 17, 18 oraz 19 zał. nr 1 do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie iż oferowana przez Wykonawcę odzież spełnienia wymagania zawarte w zał. nr 1 do SIWZ (odpowiednio dla odzieży) oraz posiada wszystkie certyfikaty, deklaracje a także spełnia wszystkie normy dopuszczające do jej użytkowane przez pracowników stacji paliw oraz spawaczy. Zamawiający w kryterium „Jakość (J)” nie będzie oceniał odzieży wskazanej w poz. 14, 16, 17, 18 oraz 19 załącznika nr 1 do SIWZ. Uwaga !!! - Zaleca się aby odzież testowa oznakowana była w sposób umożliwiający trwałą identyfikację jej pochodzenia (tj. Wykonawcę który je dostarczył) wraz z podaniem kolejnego numeru asortymentu wyspecyfikowanego w zał. nr 1 do SIWZ. - Odzież testową należy zdeponować nie później niż przed terminem wyznaczonym na składanie oferty w Magazynie Wydziału Zaplecza Technicznego u Pana Grzegorza Płaszczaka, tel. 12/64-62-275. Odzież testowa wybranego Wykonawcy zostanie rozliczona w ostatniej fakturze. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość w przypadku wątpliwości zlecenia podmiotowi zewnętrznemu wykonanie analizy składu materiałowego niektórej „odzieży testowej” oraz innych parametrów (w tym parametrów technicznych), jakościowych oraz odporności na uszkodzenia. Ww. analiza będzie przeprowadzana na drugim (nie poddanym praniu) egzemplarzu „odzieży testowej” dostarczonej przez Wykonawcę. W związku z powyższym oba egzemplarze „odzieży testowej” muszą być identyczne. - Zamawiający deklaruje chęć odkupienia ww. wskazanych egzemplarzy każdego z dostarczonych egzemplarzy „odzieży testowej” po cenach z oferty Wykonawcy (przy uwzględnieniu ich ilości załączonej do oferty) tylko i wyłącznie w sytuacji gdy jej wszystkie parametry będą zgodne z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający żąda dostarczenia „odzieży testowej” w rozmiarze XL. d) oświadczenia o których mowa w pkt. 9 SIWZ; c) formularz oferty - zał. nr 4 do SIWZ; d) wypełniony formularz kalkulacji ceny oferty – zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ. e) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach