Przetargi.pl
„Zakup wraz z dostawą do siedziby zamawiającego nowego ciągnika rolniczego kołowego”

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. Brokowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 296 457 162 , fax. 296 457 162
  • Data zamieszczenia: 2020-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Brokowska 37
    07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 296 457 162, fax. 296 457 162
    REGON: 55067092100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatostrowmaz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup wraz z dostawą do siedziby zamawiającego nowego ciągnika rolniczego kołowego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup wraz z dostawą do siedziby zamawiającego nowego ciągnika rolniczego kołowego”. Ciągnik musi być kompletny, wolny od wad fizycznych ( konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych) technicznych oraz prawnych, spełniający poniższe wymagania ( Zamawiający dopuszcza złożenie oferty z wyposażeniem wyższym , lepszym niż niżej opisane). Ciągnik musi być przystosowany do poruszania się po drogach publicznych. Wymagane parametry techniczne : fabrycznie nowy, niezarejestrowany, sprawny technicznie, wyposażony we wszystkie płyny eksploatacyjne oraz zatankowany do określonej przez producenta minimalnej ilości paliwa. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego, na koszt wykonawcy. Dopuszczenie ciągnika do poruszania się po drogach publicznych. Sposób i miejsce przekazania odbędzie się w siedzibie Zamawiającego protokołem zdawczo – odbiorczym. Ciągnik rolniczy musi posiadać wszelkie dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego. Okres gwarancji – zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy, rozpoczyna bieg od momentu przekazania ciągnika Zamawiającemu protokołem zdawczo - odbiorczym. Naprawy gwarancyjne nie powinny trwać więcej niż 14 dni od daty zgłoszenia przez zamawiającego wystąpienia usterki. Jeżeli będą trwały dłużej Wykonawca w okresie gwarancji zobowiąże się dostarczyć na swój koszt ciągnik zastępczy ( o podobnych lub wyższych parametrach) Zamawiającemu. W sytuacji braku ciągnika zastępczego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wynajęcia ciągnika zastępczego na koszt Wykonawcy. Gwarancja min. 12 miesięcy. Wykonawca dokona przeglądów gwarancyjnych w autoryzowanym serwisie bezpłatnie w czasie trwania gwarancji zgodnie z wytycznymi producenta i instrukcją obsługi. Wykonawca może wskazać inny autoryzowany podmiot w promieniu 70 km od siedziby Zamawiającego, który będzie wykonywać przeglądy w jego imieniu. Rozliczenia dotyczące takiej sytuacji będą wewnętrzna sprawą Wykonawcy i podmiotu wykonującego przedmiotową usługę. Transport pojazdu podlegającego przeglądowi gwarancyjnemu oraz podlegającego naprawie gwarancyjnej w punkcie serwisowym będzie odbywać się na koszt Wykonawcy. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni czas reakcji na zgłoszoną awarię (telefonicznie, faksem, e-mailem) na numery i adres wskazany w formularzu ofertowym przez Zamawiającego - nie dłuższy niż 3 dni robocze. Ponadto, w okresie gwarancji, Wykonawca zapewni bezpłatny przyjazd serwisu do siedziby Zamawiającego, w terminie 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia telefonicznego, poczta elektroniczną lub faksem, w celu naprawy lub ustalenia zakresu naprawy. Dostawca zapewni serwis pogwarancyjny w odległości nie większej niż 70 km, od siedziby Zamawiającego. Jeżeli niemożliwa będzie natychmiastowa naprawa usterki/wady, obie strony ustalą termin jej usunięcia adekwatny do jej skali. Wykonawca będzie zobowiązany w cenie dostawy do przeprowadzenia w siedzibie Zamawiającego szkolenia wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie budowy i obsługi. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć (załączyć do protokołu odbioru) wymagane certyfikaty i dokumenty. Wykonawca wskaże w ofercie: producenta i model oferowanego sprzętu oraz okres gwarancji udzielonej na zaoferowany sprzęt. a) wykonawca wskaże w ofercie parametry techniczne oferowanego sprzętu, b) wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne względem opisanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Parametry techniczne: Rok produkcji 2020 r, Silnik wysokoprężny ,chłodzony cieczą 4-cylindrowy,Common Rail. Pojemność od 3000 cm3 do 3500 cm3 , moc 95 KM – 110 KM, norma emisji spalin Euro 4B, Główny odłącznik akumulatora na zewnątrz ciągnika, skrzynia biegów prędkość maksymalna 40 km /h , Ilość biegów przód/tył 30/30, sprzęgło w kąpieli olejowej, napęd na 4 koła z włącznikiem elektrohydraulicznym, biegi pełzające 0,2 km/h do 0,6 km/h przy WOM 540obr/min, blokada mechanizmu różnicowego, układ kierowniczy ze wspomaganiem, regulowana kolumna kierownicy, hamulce zależne dla każdego z kół przedniej i tylnej osi, instalacja pneumatyczna sterowania hamulcami przyczepy, układ hydrauliczny wydatek pompy głównej nie mniej niż 80l/min, ilość szybkozłączy min 3 pary , podnośnik tylny zewnętrzna obsługa podnośnika, udźwig nie mniej niż 5300 kg, WOM tylny obroty 540/540E/1000 obr./min, WOM przedni obroty min. 1000 obr. / min, TUZ przedni udźwig min 2000 kg, zaczep tylny regulowany na sworznie , obracany zaczep przyczepy EEC, koła przód R24 min 440, koła tył R34 min 540, błotniki przednie dynamiczne , błotniki tylne z poszerzeniami, kabina dwuosobowa ( rejestracja na 2 osoby), otwierana tylna szyba, wycieraczki i spryskiwacze przedniej i tylnej szyby, lusterka zewnętrzne prawe i lewe, lusterko wsteczne wew. Kabiny, fotel operatora amortyzowany pneumatycznie, ogrzewanie, klimatyzacja, reflektory robocze: dwa z przodu, dwa z tyłu, lampa ostrzegawcza, skrzynka narzędziowa, rura wydechowa do góry, w rogu kabiny, balast obciążający przedni o wadze ok. 400 kg, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, apteczka, dokumenty ciągnika (w języku polskim) : DTR z instrukcją obsługi , dopuszczenie do ruchu drogowego, katalog części zamiennych , książka serwisowa, dokumenty gwarancyjne. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno - użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 i 3 do SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.2. Wyonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach , o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, dokument składany po opublikowaniu informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy, przekaże Zamawiającemu w formie oryginału wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ, w którym znajduje się oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie składa się w formie oryginału. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, załącznik nr 4 składa każdy z Wykonawców.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, załącznik Nr 6. Ciągnik musi spełniać minimalne wymagania określone przez Zamawiającego - oświadczenie zał. nr 9 do SIWZ. RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO)3 informujemy, że: 1)administratorem Państwa danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg adres : ul. Brokowska 37,07-300 Ostrów Mazowiecka.2)administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: pzdostrow@interia.pl 3)administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4)dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych). Odbiorcami danych będą także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Pzp);5)administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;6)posiada Pani/Pan:a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,7)nie przysługuje Pani/Panu:a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.8)Zamawiający na podstawie art. 8a pkt 5 ustawy Pzp informuje o ograniczeniach:a)w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.b)wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.c)w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że: 1)Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo w przypadku zamówień realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej) przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków;2)przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;3)podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do realizacji ww. celu. Konsekwencje niepodania danych określa ustawa Pzp; 4)administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe. Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych – numeru telefonu przez administratora, tj. Powiatowy Zarząd Dróg w Ostrowi Mazowieckiej, adres: ul. Brokowska 37, 07-300 Ostrów Mazowiecka, w celu kontaktu telefonicznego. Zgoda może zostać wycofana w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach