Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego lekkiego samochodu specjalistycznego dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubomierzu

OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W LUBOMIERZU ogłasza przetarg

  • Adres: 34-736 Lubomierz, 207
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W LUBOMIERZU
    207
    34-736 Lubomierz, woj. małopolskie
    REGON: 492020010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mszana.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego lekkiego samochodu specjalistycznego dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubomierzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego 1 szt. fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego zastosowania dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubomierzu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SWZ.- Gwarancja jakości:Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres min. 60 miesięcy lub 100 000 km licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego.- Zamawiający informuje, iż przedmiot Umowy jest realizowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie w ramach zadania realizowanego w ramach Programu "Zapobieganie poważnym awariom i likwidacja ich skutków dla środowiska - Bezpieczny Strażak".
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach