Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego 1 szt. fabrycznie nowej zamiatarki kompaktowej w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Spółka z o.o. 32-020 Wieliczka, ul. Jedynaka 30

Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Jedynaka 30
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 291 48 06 , fax. 12 291 48 05
  • Data zamieszczenia: 2016-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce sp. z o.o.
    ul. Jedynaka 30 30
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 291 48 06, fax. 12 291 48 05
    REGON: 12061801700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.wieliczka.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego 1 szt. fabrycznie nowej zamiatarki kompaktowej w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Spółka z o.o. 32-020 Wieliczka, ul. Jedynaka 30
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest leasing operacyjny z opcją wykupu nowej zamiatarki kompaktowej, która jest pojazdem wolnobieżnym i zgodnie z ustawą Prawo o Ruchu Drogowym nie wymaga rejestracji. Zamiatarka ma się poruszać z szybkością przejazdową maksymalną 25 km/h. Zabudowa zamiatarki ma mieć deklarację zgodności CE. Moc silnika dotyczy podwozia nośnego. Dopuszczalna jest homologacja producenta podwozia nośnego. Zamawiający stosuje standardowo zabezpieczenie umowy leasingu w postaci weksla in blanco. 3.1. Wymogi techniczne: 1. Zamiatarka musi pochodzić od jednego producenta; 2. Rok produkcji nie starsza niż 2016 - fabrycznie nowa; 3. Napęd hydrostatyczny z możliwością pracy w trybie roboczym i trybie przejazdowym; 4. Napęd na tylną oś; 5. Kierowane koła tylne w trybie pracy; 6. Koła pojedyncze na obydwu osiach lub koła pojedyncze na przedniej osi i koła bliźniacze na tylnej osi; 7. Koło zapasowe pełnowymiarowe; 8. Moc silnika min 110 kW, silnik chłodzony cieczą; 9. Silnik wysokoprężny spełnia wymagania norm emisji spalin min. EURO 6 (certyfikat poświadczający Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu przekazania pojazdu); 10. Wyciszenie hałasu wewnątrz kabiny do 80 dB(A), wyciszenie silnika (certyfikat poświadczający Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu przekazania pojazdu)); 11. Prędkość przejazdowa max. 25 km/h; 12. Prędkość robocza max. 20 km/h; 13. Pojazd wyposażony w oświetlenie zgodne z ustawą Prawo o Ruchu Drogowym; 14. Pojazd wyposażony w światła obrysowe; 15. Pojazd wyposażony w kolorowy wyświetlacz wskazujący m.in. Prędkość jazdy, prędkość obrotową turbiny ssącej, godziny pracy, ilość km, ilość mtg.; 16. Lusterka wsteczne podgrzewane; 17. Pojazd wyposażony w oświetlenie robocze każdej szczotki i ssawy; 18. Belki ostrzegawcze nad kabiną kierowcy i z tyłu zbiornika w kolorze pomarańczowym wykonane w technologii LED z napisem ZGK; 19. Kabina kierowcy min. dwuosobowa; 20. Ogrzewanie oraz klimatyzacja kabiny kierowcy; 21. Drzwi z lewej i prawej strony kabiny; 22. Radioodbiornik z instalacją antenową; 23. Siedzenie kierowcy komfortowe z zawieszeniem pneumatycznym; 24. Kierownica po prawej stronie; 25. Regulowana kolumna kierownicy; 26. Długość pojazdu ze szczotkami bocznymi przednimi max. 5 500 mm / bez dodatkowej trzeciej szczotki /; 27. Szerokość pojazdu bez szczotek i lusterek max 1 820 mm; 28. Wysokość pojazdu max 2 900 mm; 29. Masa własna max.5 800 kg; 30. DMC max 11 000 kg; 31. Elementy podwozia zabezpieczone antykorozyjnie; 32. Hamulce hydrauliczne; 33. Hamulec postojowy; 34. Zbiornik paliwa min. 110 l. Korek wlewu paliwa z kluczykiem; 35. Kabina w kolorze białym RAL 9016, Nadwozie w kolorze pomarańczowym RAL2011, Podwozie w kolorze czarnym RAL 9005; 36. Sterowanie wszystkimi funkcjami osprzętu z kabiny kierowcy; 37. Pojazd musi być wyposażony w urządzenie GPS umożliwiające bieżące monitorowanie położenia pojazdu jak również w element rejestracji danych w wewnętrznym układzie pamięci (czarna skrzynka). Uwaga! System w kontekście monitorowania położenia jak również analizy zarejestrowanych danych musi być kompatybilny z systemem zarządzania flotą funkcjonującym u Zamawiającego - System monitorowania pojazdów SMOK Firmy Elte GPS Spółka z o.o. 30-688 Kraków, ul. Medyczna 13; 38. Zbiornik na zmiotki ze stali nierdzewnej o pojemności netto min. 3 800 l z hydraulicznym wywrotem; 39. Wysokość wysypu zbiornika na zmiotki min 1 500 mm; 40. Możliwość wysypu za pomocą ręcznej pompki hydraulicznej w przypadku awarii hydrauliki; 41. System dysz myjących wnętrze zbiornika na zmiotki i turbinę wentylatora; 42. Tylna klapa zbiornika na zmiotki otwierana i zamykana hydraulicznie - uchylna; 43. Agregat ssący o szerokości min. 700 mm umieszczony przed przednią osią, hydraulicznie podnoszony i opuszczany wraz z płynną regulacją do zbierania dużych przedmiotów; 44. Szyba w podłodze kabiny umożliwiająca operatorowi kontrolę pracy ssawy; 45. Kanał ssący o średnicy min 220 mm; 46. Turbina ssąca napędzana silnikiem hydraulicznym. Wydajności turbiny min. 20 000 m3/h; 47. Dwie szczotki talerzowe o średnicy min. 850 mm napędzane hydraulicznie z płynną regulacją obrotów, kąta pochylenia, położenia i docisku do podłoża. Szczotki ciągnione (zgodnie z kierunkiem jazdy) chowające się pod kabiną w momencie uderzenia w przeszkodę, lub dwie szczotki talerzowe o średnicy min. 850 mm napędzane hydraulicznie z płynną regulacją obrotów, kąta pochylenia, położenia i docisku do podłoża. Szczotki pchane (zgodnie z kierunkiem jazdy) wyposażone w system anty zderzeniowy w przypadku najechania czołowo na przeszkodę; 48. Szerokość zamiatania min 2 400 mm; 49. System zraszania strefy zamiatania. (spryskiwacze przed każdą szczotką); 50. Kamera wideo zamontowana z tyłu pojazdu i na ssawie z monitorem w kabinie kierowcy lub Kamera wideo zamontowana z tyłu pojazdu z monitorem w kabinie kierowcy; 51. Zbiornik na wodę czystą min. 820 l; 52. System recyrkulacji wody brudnej; 53. Zawór do spuszczania wody z układu; 54. Zamiatarka spełnia normy PM 10 (certyfikat potwierdzający Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu przekazania pojazdu); 55. Centralne smarowanie zamiatarki; 56. Gaśnica produkcji polskiej min. 4 kg; 57. Trójkąt ostrzegawczy; 58. Apteczka z wyposażeniem; 59. Podnośnik hydrauliczny min. 10 ton; 60. Profesjonalny klucz do odkręcania kół; 61. Dywaniki podłogowe gumowe. 3.2. Wymogi formalne: 1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w dniu przekazania przedmiotu zamówienia wszystkie dokumenty dopuszczające zamiatarkę do ruchu po drogach publicznych jako pojazd wolnobieżny zgodnie z ustawą Prawo o Ruchu Drogowym oraz dokumenty wymagane zgodnie z SIWZ. 2. Wykonawca zapewni udzielenie gwarancji producenta na kompletny pojazd na okres 24 miesięcy licząc od dnia przekazania /odbioru kompletnego pojazdu przez Zamawiającego bez wad i usterek. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał autoryzację producenta w zakresie sprzedaży i serwisu oferowanego pojazdu na terenie RP, którą dostarczy Zamawiającemu w dniu przekazania kompletnego pojazdu.. 3.3 Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do umowy leasingu operacyjnego: 1. Przed podpisaniem protokołu przekazania Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia oględzin zaoferowanego przez Wykonawcę pojazdu, w trakcie których sprawdzone zostaną m. in. ich stan techniczny, sprawność oraz stan formalno-prawny. W przypadku, gdy w trakcie oględzin Zamawiający stwierdzi rozbieżności pomiędzy treścią oferty, a zaoferowanym przedmiotem zamówienia, Zamawiający wyznaczy termin na usunięcie stwierdzonych wad lub usterek nie krótszy niż 3 dni , po bezskutecznym upływie którego Zamawiający uprawniony będzie do odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni licząc od dnia, w którym bezskutecznie upłynął wyznaczony przez Zamawiającego termin do usunięcia wad lub usterek. Za bezskuteczny upływ wyznaczonego przez Zamawiającego terminu do usunięcia wad lub usterek uważa się zarówno niedostarczenie pojazdu w pełni sprawnego i odpowiadającego warunkom SIWZ do siedziby zamawiającego w wyznaczonym terminie, jak również dostarczenie pojazdu do siedziby Zamawiającego w wyznaczonym terminie z istniejącymi wadami lub usterkami. 2. Odbiór przedmiotu leasingu w siedzibie Zamawiającego Wieliczka ul. Jedynaka 30. 3. Okres leasingowania - 48 miesięcy 4. Wstępna opłata leasingowa (czynsz inicjalny, pierwsza opłata - rata leasingowa) - 10 % wartości brutto pojazdu 5. Opłaty leasingowe (raty leasingowe) w ilości 47 rat (opłat) leasingowych płatnych przez Zamawiającego w równych wysokościach w terminie dziesięciu ostatnich dni miesiąca. 6. Opłaty leasingowe ( raty leasingowe) netto są stałe i niezmienne przez cały okres trwania umowy. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, Zamawiający dopuszcza zmianę wartości podatku VAT począwszy od miesiąca, w którym nastąpiła ustawowa zmiana. 7. Opłata końcowa, wartość wykupu - 7 % wartości brutto pojazdu. 8. Zamawiający nie przewiduje wystąpienia żadnych innych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia. Wykonawca w cenie ofertowej obowiązany jest zawrzeć wszystkie opłaty, w tym opłaty dotyczące obsługi umowy leasingu w okresie jej trwania. 9. Waluta leasingu - polski złoty. 10. Kary umowne za przekroczenie terminu dostawy przedmiotu leasingu - 0,5 % wartości umowy brutto za każdy dzień zwłoki. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela, ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia ( w okresie trwania umowy leasingu w zakresie OC,AC,NNW) przy uprzedniej weryfikacji i akceptacji towarzystwa ubezpieczeniowego i zakresu ubezpieczenia przez Wykonawcę. Ubezpieczenie komunikacyjne będzie obejmować zakres niezbędny, a wymagany przez Leasingodawcę zgodnie ze wzorem umowy leasingu lub ogólnymi warunkami umowy leasingu. 12. Zamawiający będzie ponosił koszty rejestracyjne przedmiotu leasingu w przypadku ich wystąpienia. 13. Po zapłaceniu przez Zamawiającego ostatniej raty (opłaty) leasingu, pod warunkiem uregulowania wszelkich zobowiązań wobec Wykonawcy z tytułu umowy leasingu, przedmiot leasingu przechodzi na własność Zamawiającego za opłatę końcową (wykup) w wysokości 7% wartości brutto pojazdu - w terminie 30 dni po upływie miesiąca, w którym uiszczono ostatnią ratę (opłatę) leasingu. 14. Pierwsza rata (opłata) leasingu tj. wstępna opłata leasingowa płatna przez Zamawiającego w ciągu 30 dni od podpisania umowy. 15. Wybrany Wykonawca przekaże Zamawiającemu przedmiot leasingu w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę w ofercie, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 112 dni licząc od dnia zawarcia umowy. 16. Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy /o ile taki istnieje/ oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego. 17. Wykonawca dokona przeszkolenia dwóch kierowców w zakresie obsługi pojazdu w siedzibie Zamawiającego. 18. Miejsce serwisowania w ramach udzielonej gwarancji: w siedzibie Zamawiającego. W przypadku serwisowania pojazdu w punkcie serwisowym Wykonawcy, Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z transportem pojazdu do punktu serwisowego i z punktu serwisowego do siedziby Zamawiającego oraz naprawy w trakcie trwania gwarancji. 19. Dostawa/przekazanie przedmiotu leasingu zostanie potwierdzone przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołem przekazania/odbioru 20. Zamawiający będzie pokrywał koszty dodatkowych badań technicznych, o których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r - Prawo o ruchu drogowym niezbędnych do wykonania w związku z kolizją, wypadkiem, włamaniem, usiłowaniem włamania oraz innych uszkodzeń, które nie zostały pokryte przez ubezpieczyciela lub sprawcę szkody w przypadku wystąpienia takiej konieczności. 21. Zamawiający będzie ponosił koszty podatku od środków transportu w przypadku wystąpienia takiej konieczności. 22. Zamawiający będzie ponosił koszty obowiązkowych okresowych badań technicznych, koszty mandatów, opłat za korzystanie z autostrad, winiet, parkingów , kosztów w UDT w przypadku wystąpienia takiej konieczności. 23. W przypadku wystąpienia szkody w przedmiocie leasingu, Zamawiający zgadza się, aby odszkodowanie od ubezpieczyciela dla finansującego zostało zaliczone na ewentualne zaległości Korzystającego. 24. Zamawiający nie wyraża zgody na e-faktury lub polecenie zapłaty. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 34144430-1 Pojazdy do zamiatania dróg Wszystkie zapisy SIWZ wraz z załącznikami mają charakter nadrzędny i w związku z tym wszystkie zapisy SIWZ wraz z załącznikami są ważniejsze niż zapisy we wzorze umowy leasingu oraz w ogólnych warunkach leasingu Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341444301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 112 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione do dnia 11.02.2016 r. do godz. 11:50 2.Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) w gwarancjach bankowych 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Małopolski Bank Spółdzielczy w Wieliczce nr 32 8619 0006 0010 0200 4864 0004 Za termin wniesienia wadium uznaje się datę i godzinę wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale w Sekretariacie Prezesa w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Spółka z o.o., 32-020 Wieliczka, ul. Słowackiego 10 - I piętro sekretariat Prezesa, w godz. 700 - 1500 lub w oryginale dołączyć do oferty. Do oferty zaleca się dołączyć kopię polecenia przelewu, a w przypadku innej formy wadium, jeżeli nie zostanie złożone w oryginale w Sekretariacie Prezesa w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Spółka z o.o., 32-020 Wieliczka, ul. Słowackiego 10 I piętro, należy przedłożyć oryginał wadium w ofercie, ale nie zaleca się łączyć trwale z pozostałymi dokumentami. 4.Zwrot wadium: 4.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem wykonawców, o których mowa w Art. 46 ust. 4a uPzp. 4.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli: 5.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Art. 26 ust. 3 uPzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5.2. Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 4.1. Jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 7. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgk.wieliczka.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach