Przetargi.pl
zakup wraz z dostawą do Obwodu Drogowego nr 2 w Tarnogrodzie fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z osprzętem.

Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, gen. Sikorskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 867 079 , fax. 846 881 820
  • Data zamieszczenia: 2020-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju
    gen. Sikorskiego 3
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 846 867 079, fax. 846 881 820
    REGON: 95037162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbilgoraj.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup wraz z dostawą do Obwodu Drogowego nr 2 w Tarnogrodzie fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z osprzętem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do Obwodu Drogowego nr 2 w Tarnogrodzie fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z osprzętem. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą do Obwodu Drogowego nr 2 w Tarnogrodzie w terminie do 15 grudnia 2020 roku fabrycznie nowej w kolorze żółtym lub pomarańczowym koparko-ładowarki wraz z osprzętem spełniającej opisane poniżej wymagania. Lp Parametry wymagane 1 Koparko-ładowarka kołowa posiadająca certyfikat CE spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym 2 Koparko-ładowarka nowa, nie użytkowana, gotowa do eksploatacji oferowana przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta oferowanego przedmiotu zamówienia 3 Rok produkcji 2020 4 Masa eksploatacyjna od 8500 kg do 9200kg 5 Długość całkowita do 5,92 m 6 Szerokość całkowita do 2,5 m 7 Całkowita wysokość transportowa do 3,8m 8 Prędkość jazdy min 38km/godz 9 Układ elektryczny chroniony przed wilgocią o napięciu min. 12V 10 Układ kierowniczy ze wspomaganiem 11 Układ hydrauliczny zasilany pompą hydrauliczną wielotłoczkową o wydajności minimum 160l/min i ciśnieniu min 200 bar 12 Silnik wysokoprężny o pojemności od 3,4 l do 4,4 litra i mocy nie mniejszej niż 100 kM 13 Silnik spełniający normę emisji spalin min. Stage IV 14 Zbiornik paliwa o pojemności min 130 litrów z korkiem zamykanym na klucz 15 Skrzynia biegów – automatyczna lub półautomatyczna z możliwością przełączania biegów pod obciążeniem 16 Koła jezdne jednakowej wielkości nie mniejsze niż 28 cali z metalowymi osłonami wentyli kół 17 Napęd na obie osie 4x4 18 Trzy tryby skrętu: przednia oś skrętna, obie osie skrętne, jazda bokiem tzw. „krab“ – „ psi chód“ 19 Błotniki na kołach przednich i tylnych 20 Podkładki gumowe pod podpory 21 Sterowanie osprzętem ładowarkowym za pomocą joysticków lub dźwigni 22 Łyżka ładowarkowa z systemem samopoziomowania, wielozadaniowa, dzielona, otwierana z możliwością spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozścielania i wyrównywania z dodatkowym lemieszem przykręcanym na śruby zamiast zębów i widłami do palet 23 Pojemności łyżki ładowarkowej min 1 m3 24 Szerokość łyżki ładowarkowej min 2,4 m 25 Wysokość ładowania /wys. Do sworznia obrotu/ /łyżki ładowarkowej min 3,15 m 26 Udźwig łyżki ładowarki na pełną wysokość min. 3000 kg 27 Automatyczny powrót do pozycji załadunku łyżki przedniej 28 System amortyzacji łyżki ładowarkowej podczas jazdy typ „pływająca łyżka” 29 System siłowników równoległego przechyłu łyżki ładowarkowej 30 Sterowanie układem koparkowym za pomocą joysticków lub dźwigni 31 Szybkozłącze uniwersalne mechaniczne tylnej łyżki 32 Mechaniczne sterowanie przesuwem osprzętu koparkowego 33 Ramię koparkowe rozsuwane teleskopowo 34 Łyżka koparkowa z zębami o szerokości min 600 mm 35 Głębokość kopania łyżki koparkowej min. 5,7m 36 Udźwig przy maksymalnie rozłożonym ramieniu układu koparkowego min. 1000kg 37 Instalacja hydrauliczna do sterowania łyżką skarpową hydrauliczną uchylną 38 Łyżka skarpowa hydrauliczna uchylna o szerokości min 1,5 m 39 Kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS (konstrukcja chroniąca operatora w przypadku przewrócenia się maszyny) i FOPS (konstrukcja chroniąca operatora przed spadającymi przedmiotami) 40 Obrotowy fotel operatora wyposażony w bezwładnościowy pas bezpieczeństwa 41 Kabina zamykana z dwoma kompletami kluczy 42 Sprawne i regulowane ogrzewanie i wentylacja oraz klimatyzacja kabiny 43 Regulowane koło kierownicy 44 Szyby boczne uchylne a tylna otwierana 45 Wycieraczki i spryskiwacze na szybie przedniej i tylnej 46 Dwa lusterka zewnętrzne i lusterko wewnętrzne wsteczne 47 Izolacja dźwiękochłonna zapewniająca poziom hałasu w kabinie do 80 dB 48 Radioodbiornik 49 Światła drogowe przednie i tylne, kierunkowskazy, robocze światła ledowe oświetlające osprzęt maszyny po min.2 sztuki z przodu i z tyłu oraz błyskowa lampa ostrzegawcza LED w kolorze pomarańczowym 50 System zabezpieczenia tylnych lamp drogowych np. metalowe osłony lub możliwość zmiany położenia lamp w celu wyeliminowania zagrożenia ich uszkodzenia 51 Skrzynka narzędziowa 52 Immobilizer 53 Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, apteczka I pomocy 54 Dokumentacja techniczno-ruchowa, instrukcja obsługi koparko-ładowarki i książka gwarancyjna/serwisowa w języku polskim oraz katalog części zamiennych w formie papierowej lub na płycie CD 55 Deklaracja zgodności CE 56 Gwarancja w tym przeglądy gwarancyjne na oferowaną koparko-ładowarkę bez ograniczeń i wyłączeń na okres co najmniej 24 miesięcy bez limitu motogodzin Informacje dotyczące gwarancji: 1. Gwarancja obejmuje cały sprzęt a długość gwarancji Wykonawca deklaruje w formularzu ofertowym. 2. Wykonawca w okresie gwarancji zobowiązuje się do reakcji serwisu w czasie 48 godz. od uzyskania od Zamawiającego informacji o awarii i zapewni na własny koszt: a/ każdorazowy dojazd do maszyny, b/ wykonanie w terminie nie przekraczającym 14 dni roboczych od zgłoszenia napraw gwarancyjnych oraz usuniecie awarii sprzętu przy użyciu oryginalnych, fabrycznie nowych części a także uzupełnienie ubytków płynów eksploatacyjnych lub ich wymianę w przypadku utraty ich właściwości, c/ przeprowadzenie okresowych kontroli i przeglądów w oparciu o zalecenia producenta - zgodnie z książką serwisową oraz wymiany niezbędnych materiałów eksploatacyjnych między innymi olejów /silnikowych, hydraulicznych, przekładniowych, transmisyjnych/ kompletu filtrów, smarów, płynów do układu chłodzenia, układu wspomagania i płynu hamulcowego, d) transport do autoryzowanego serwisu stacjonarnego w przypadku braku możliwości naprawy przez serwis mobilny. 3. Wykonawca musi posiadać odpowiednie zaplecze w postaci autoryzowanego serwisu stacjonarnego lub serwisu mobilnego /na terenie Polski / i przedstawi wykaz punktów serwisowych z numerami telefonów kontaktowych. 4. W dniu dostawy Wykonawca w cenie zamówienia zapewni przeszkolenie w zakresie obsługi technicznej wskazanych przez Zamawiającego minimum 3 operatorów. 5. Cena zamówienia obejmuje dostawę koparko – ładowarki kołowej do Obwodu Drogowego Nr 2 w Tarnogrodzie ul. Błonie 40. Informacja dodatkowe: 1. Przewidywana roczna liczba godzin pracy koparko-ładowarki wynosi 1000 motogodzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43200000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia przedstawia załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2019r, poz. 700 ze zm), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów założonych wraz z ofertą; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach