Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą ciągnika rolniczego (wersja drogowa) wraz z osprzętem i wyposażeniem dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy

Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56400 Oleśnica, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3981667, 3993244
  • Data zamieszczenia: 2016-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
    ul. Wojska Polskiego
    56400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3981667, 3993244
    REGON: 93196321000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą ciągnika rolniczego (wersja drogowa) wraz z osprzętem i wyposażeniem dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie p. n. Zakup wraz z dostawą ciągnika rolniczego (wersja drogowa) wraz z osprzętem i wyposażeniem dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.00.00.00-5 – Maszyny rolnicze 16.70.00.00-2 – Ciągniki 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę ciągnika rolniczego (wersja drogowa) – 1 szt. z następującym wyposażeniem: ramię hydrauliczne – 1 szt., głowica do koszenia traw i krzaków – 1 szt. dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy. 3. Minimalne parametry techniczne: 1) Ciągnik rolniczy (wersja drogowa). Silnik: moc silnika minimum 100 KM wg normy 2000/25/CE; silnik spełniający normy min. EURO IIIB; ilość cylindrów – 4; silnik chłodzony cieczą; pojemność silnika 3800 – 4100 cm3, turbo z regulacją elektroniczną. Układ napędowy: napęd na cztery koła 4x4; prędkość transportowa min. 40 km/h; sprzęgło sterowane hydrostatycznie; funkcja STOP-GO – zatrzymanie ciągnika bez użycia sprzęgła; skrzynia biegów zsynchronizowana – min. 50Px50R, biegi pełzające od 0,3-0,5 km/h, przy PTO 540 obr/min w tym 3 biegi załączane pod obciążeniem, rewers kierunku jazdy z modulowaną regulacją czułości, blokada tylnego mechanizmu różnicowego. Układ hamulcowy i kierowniczy: możliwość montażu przedniego WOM 100 obr/min; W.O.M. tył 540 – 540 ECO – 1000 – 1000 ECO obr/min; TUZ tył min. 4500 kg; możliwość szybkiego montażu przedniego TUZ min. 1700 kg; szybkozłącza hydrauliczne z regulacją przepływu min. 6 szt.; zaczep transportowy do przyczepy ze sworzniem. Inne wymagania: rejestracja ciągnika – 2 osoby, fotel dla pasażera z pasem bezpieczeństwa; kabina z wentylacją, ogrzewaniem i klimatyzacją; ogumienie standard – niskoprofilowe min. Przód 480/65R24, tył 540/65R34; ciągnik oznakowany lampą ostrzegawczą z napisem SŁUŻBA DROGOWA; ciągnik musi posiadać dodatkowe oświetlenie robocze z przodu i z tyłu; minimum 24 miesiące gwarancji. 2) Ramię hydrauliczne. Wymagania minimalne Zamawiającego: zakres roboczy liczony od osi ciągnika min. 6,0 m; obrót ramienia w poziomie minimum 90°; chłodnica oleju z elektronicznym termostatem; licznik godzin pracy; zbiornik oleju minimum 220 l; bezpiecznik hydrauliczno-pneumatyczny najazdowy szt. 2; moc na pompie (hydromotorze) min. 65 KM; możliwość instalowania innych nie objętych w specyfikacji głowic: do ścinania poboczy, do frezowania pni, do pogłębiania rowów; pompa główna o poj. min. 70 cm3; sterowanie elektryczne proporcjonalne lub mechaniczne proporcjonalne; minimum 24 miesiące gwarancji. 3) Głowica do koszenia krzaków i traw. Wymagania Zamawiającego: szerokość robocza 110-130 cm; obroty dwukierunkowe wału tnącego min 3100 obr/min; napęd pasowy wału roboczego; otwierana hydraulicznie pokrywa przednia w zakresie 20-30 cm zabezpieczona łańcuchami; moc na wale roboczym min. 55 KM; rolka podporowa o regulowanej wysokości; możliwość rozdrabniania krzaków min. 9 cm średnicy; młotki obrotowe dwukierunkowe typ H obrót 360° wokół własnej osi; obrót głowicy w zakresie ± 180°; minimum 24 miesiące gwarancji. 4. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w rozdziale 5 SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: szczegółowy opis techniczny wraz z fotografiami (lub folderami reklamowymi) lub innymi dokumentami potwierdzającymi parametry oferowanych maszyn, odpis homologacji ciągnika oraz CE maszyn i wyposażenia pochodzących z produkcji seryjnej (nie mogą być prototypami), o których mowa w rozdziale 3 pkt 5.-10. SIWZ. 5. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia dostarczy: ciągnik rolniczy w wersji drogowej zgodnie ze specyfikacją, ramię hydrauliczne zgodnie ze specyfikacją, głowicę do koszenia traw i krzaków zgodnie ze specyfikacją. 6. Ciągnik musi posiadać aktualną homologację zgodnie z wymogami przewidzianymi w przepisie art. 70b i nast. ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym. 7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy przy ul. Wojska Polskiego 52c we własnym zakresie tj. własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. 8. Wraz z urządzeniami Wykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu wystawiony dla tych urządzeń certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą. 9. Do przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dokumentację techniczną (wraz z instrukcją obsługi i z katalogiem części osprzętu w języku polskim oraz części składowych wchodzących w skład wyposażenia, wykaz punktów serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego), kartę gwarancyjną w języku polskim oraz wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu. 10. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z ciągnikiem dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz wykaz punktów serwisowych na terenie kraju uprawnionych do napraw gwarancyjnych. 11. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz podjęcie czynności serwisowych do minimalnie 24 godzin od oficjalnego zgłoszenia dostępnymi środkami łączności zgłoszony przez Zamawiającego. 12. Ciągnik wraz z osprzętem i wyposażeniem stanowiące przedmiot zamówienia winny być wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2016. 13. W ramach dostawy Wykonawca przeprowadzi na terenie siedziby Zamawiającego szkolenie wyznaczonych osób w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia. 14. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesiące gwarancji jakości na ciągnik. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na pozostałe elementy przedmiotu zamówienia. 15. W okresie gwarancji wszelkie koszty związane z usuwaniem stwierdzonych awarii (usterek) w tym obejmujące dojazd serwisanta, transport przedmiotu sprzedaży do jego siedziby i z powrotem oraz wymianę materiałów i części (za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu) ponosi Wykonawca. Wszystkie zastosowane w trakcie realizacji uprawnienia wynikające z gwarancji części mają być oryginalne i fabrycznie nowe. 16. W dniu odbioru ciągnika rolniczego wraz z osprzętem i wyposażeniem zostanie sporządzony pisemny protokół odbioru. 17. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 18. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 19. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 20. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faks oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 21. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 22. Wykonawca zobowiązany jest tak zorganizować dostawę aby nie wywołała ona uciążliwości i niebezpieczeństwa dla użytkowników drogi. 23. Jeżeli Wykonawca nie przystąpi w wyznaczonym terminie do realizacji przedmiotu zamówienia, skutkować będzie to rozwiązaniem umowy, a co za tym idzie wszelką odpowiedzialność z tytułu niewywiązania się z przedmiotu umowy ponosi Wykonawca. 24. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonanego przedmiotu zamówienia oraz zachowanie wszystkich norm bezpieczeństwa. 25. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, w tym odpowiedzialności wobec osób trzecich, za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 26. W szczególnie uzasadnionych okolicznościach, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. okoliczności: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego, b) powodujące poprawę parametrów technicznych, c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów. Powyższe zmiany, muszą być każdorazowo zatwierdzane w formie pisemnej przez Zamawiającego. Wprowadzone zmiany nie mogą powodować zmiany ceny wykonania przedmiotu zamówienia. 27. UWAGA: Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831, 996 i 1020), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w dokumentach przetargowych. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów, systemów, urządzeń i wyposażenia zawarte w SIWZ oraz dokumentacji przetargowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji przetargowej mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację zamówienia zgodnie z dokumentami przetargowymi oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16000000-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 9 600,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy sześćset złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach