Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą ciągnika rolniczego (wersja drogowa) do wykonywania prac utrzymaniowych na drogach

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 06400 Ciechanów, ul. Mazowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236 737 814 , fax. 236 725 414
  • Data zamieszczenia: 2018-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Mazowiecka 7
    06400 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 236 737 814, fax. 236 725 414
    REGON: 13038229700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzdciechanow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą ciągnika rolniczego (wersja drogowa) do wykonywania prac utrzymaniowych na drogach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ciągnik musi być fabrycznie nowy (2018 r.) , nieużywany, gotowy do rejestracji, spełniający wymogi polskich przepisów ruchu drogowego. Ciągnik musi spełniać niżej określone wymagania (są to wymagania minimalne): I. Silnik Wysokoprężny o mocy w przedziale 100 - 120 KM, 4-cylindrowy turbodoładowany, chłodzony cieczą, spełniający najnowsze normy emisji spalin, pojemność od 3800 cm3 do 4000 cm3, II. Napęd Przekładnia liczby biegów przód/tył min. 40/40 w pełni synchronizowana, wymagane biegi pełzajązce - min. 1 bieg na przełożeniu przełączanym pod obciążeniem, Rewers sterowany elektrohydraulicznie, Zatrzymywanie ciągnika bez użycia pedału sprzęgła w podłodze, Napęd 4x4 załączany elektrohydraulicznie z możliwością załączania i wyłączania przedniego napędu, Elektrohydrauliczna blokada mechanizmu różnicowego osi przedniej i tylnej, Sprzęgło wielotarczowe mokre, Stała przednia oś napędzana o wysokiej wytrzymałości, ze wspomaganiem, Wybór trybu jazdy przód/tył bez użycia sprzęgła. III. Układ hamulcowy Tarcze hamulcowe w kąpieli olejowej, Układ hamulcowy do przyczep dwuobwodowy fabryczny i jedno - obwodowy. IV. Układ hydrauliczny Minimum trzy pary gniazd hydrauliki zewnętrznej montowane fabrycznie, Tylny TUZ o udźwigu min. 5400 kg kategorii II, wspomagany dwoma siłownikami, Przedni TUZ o udźwigu min. 2000 kg kategorii II, siłowniki dwustronnego działania, łącznik górny oraz kule, amortyzacja TUZ, Dodatkowa para gniazd hydrauliki na przedni TUZ dwustronnego działania, Wydajność pompy do obsługi gniazd hydrauliki zewnętrznej min. 55 l/min, Hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego, Sterowanie zewnętrzne tylnego TUZ na lewym lub prawym błotniku, podnośnik tylny sterowany elektrycznie. V. WOM Tylny WOM, Cztery prędkości tylnego WOM 540/540Eco/1000, 1000E VI. Kabina Dwudrzwiowa, uchylne szyby - tylna, Radio, antena radiowa, Na dachu kabiny dwie lampy sygnalizacyjne błyskowe koloru pomarańczowego montowane fabrycznie, Minimum cztery przednie i cztery tylne światła robocze, Fotel kierowcy amortyzowany pneumatycznie, z regulacją i pasami bezpieczeństwa z podłokietnikiem, Fotel pasażera z pasem bezpieczeństwa z homologacją, rejestracja ciągnika na 2 osoby, Klimatyzacja, Tylna wycieraczka ze spryskiwaczem, Teleskopowe lusterka szerokokątne. VII. Pozostałe parametry Rozstaw osi min. 2300 mm, Długość całkowita min. 4200 mm, Szerokość całkowita min. 2400 mm, Wysokość całkowita max. 2800 mm, Masa całkowita min. 4300 kg, Prześwit min. 400 mm, Koła - felga pełna spawana, Rozmiar opon przód - min. 480/65/R24, Rozmiar opon tył - min. 540/65/R34 Prędkość jazdy 40 km/h, Zbiornik paliwa – min. 140 litrów, Pionowa rura układu wydechowego przy narożniku kabiny, Górny regulowany tylny zaczep transportowy, dwa zaczepy dolne (belka robocza, zaczep typu sworzeń), Wyłącznik prądu, Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, apteczka, Kolumna kierownicza regulowana w dwóch płaszczyznach, VIII. DOSTARCZONY CIĄGNIK MUSI BYĆ WYPOSAŻONY W NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY: Świadectwo homologacji na terenie RP, Fabryczną instrukcję obsługi ciągnika w języku polskim wraz ze wszystkim dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji pojazdu przez Zamawiającego wraz katalogiem części zamiennych, Inne niezbędne dokumenty umożliwiające rejestrację oraz dokumentację potwierdzającą dopuszczenie do eksploatacji i użytkowania, zaświadczenia zgodności, atesty, certyfikaty itp., Dokument określający warunki serwisowania gwarancyjnego i pogwarancyjnego, książkę gwarancyjną wraz z instrukcjami BHP, Co najmniej dwa komplety kluczyków do kabiny ciągnika lub w liczbie dostarczonej przez producenta. IX. Warunki pozostałe Oferowany przez Wykonawcę pojazd powinien być w pełni sprawny i spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca dostarczy pojazd wyposażony we wszystkie płyny eksploatacyjne oraz zatankowany do przewidzianej przez producenta minimalnej pojemności zbiornika pojazdu. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony ciągnik na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego. W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych, za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu - ponosi Wykonawca. Wykonawca powinien zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Serwis powinien znajdować na terenie Polski w odległości do 50 km od siedziby Zamawiającego. Maksymalny czas reakcji serwisu z przedstawieniem propozycji usunięcia awarii od momentu zgłoszenia awarii do 24 godzin, wykonanie obowiązków z tytułu gwarancji odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy, wykonawca zobowiązuje się w ramach gwarancji do usunięcia wad pojazdu, które ujawniły się w okresie gwarancji w nieprzekraczalnym terminie 10 dni roboczych, wykonawca zapewnia minimum dwa bezpłatne przeglądy okresowe w okresie gwarancji w miejscu garażowania ciągnika, serwis gwarancyjny sprawowany będzie przez autoryzowanych serwisantów nadzorowany bezpośrednio przez Wykonawcę z wyłączeniem mat. eksploatacyjnych, o w/w przeglądach Zamawiający powiadomi Wykonawcę z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem, naprawy gwarancyjne wykonywane będą bezpłatnie w miejscu pracy ciągnika – naprawa do 72 godzin licząc od godziny zgłoszenia. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt do miejsca wskazanego przez zamawiającego Przed złożeniem oferty, Wykonawca winien zapoznać się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przedmiotem zamówienia, istotnymi postanowieniami umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne do sporządzenia oferty. Wykonawca zapewni serwis pogwarancyjny oraz zakup części do zaoferowanego sprzętu przez okres co najmniej 10 lat. Wykonawca zapewni na własny koszt szkolenie teoretyczne i praktyczne w zakresie obsługi sprzętu dla 2 pracowników obsługujących w/w sprzęt w siedzibie właściwej dla Zamawiającego i w uzgodnionym terminie, jednak nie później niż 5 dni od dostarczenia sprzętu. Szkolenie obejmie min. 8 godzin praktycznej obsługi w terenie na każdym z elementów współpracujących z ciągnikiem. X. Wymagania stawiane wykonawcy: Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę (w tym również Podwykonawców) podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. XI. Wymagania dotyczące gwarancji Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego to 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) Zamawiający, zażąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów następujących dokumentów: a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że podmiot nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) oświadczenia podmiotu o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, 5) Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że podwykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że podwykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że podwykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że podwykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) oświadczenia podwykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp. 6) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu ww. oświadczenie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7) Inne dokumenty, stanowiące integralną część oferty: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty, 2) zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy; 3) dokumenty, z których wynika prawo do reprezentowania Wykonawcy - podpisania oferty (pełnomocnictwo/a - oryginał lub notarialnie poświadczona kopia). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Jeśli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. W przypadku konsorcjum do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału, kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego. W przypadku dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału dotyczących zdolności technicznej (doświadczenia) wystarczy, że dokumenty potwierdzające spełnienie warunków złoży co najmniej jeden uczestnik oferty wspólnej. W zakresie pozostałych warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wystarczy, że dokumenty potwierdzające spełnienie warunków złoży co najmniej jeden uczestnik oferty wspólnej lub gdy z dokumentów złożonych przez tych Wykonawców łącznie będzie wynikać ich spełnienie. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 25 a ustawy Pzp, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2) Jeśli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach