Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
- Data zamieszczenia: 2013-02-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
44-109 Gliwice, woj. śląskie
tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
REGON: 27104821200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą chemii gospodarczej, materiałów i narzędzi do utrzymania czystości - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą oraz rozładunkiem chemii gospodarczej, materiałów i narzędzi do utrzymania czystości. 1. Szczegółowy wykaz, opis zamówienia oraz szacunkową ilość zawiera ZAŁĄCZNIK A do niniejszej specyfikacji. Zamawiający podał nazwy własne produktów w celu przybliżenia specyfiki zamówienia, z zastrzeżeniem, że wykonawcy mogą oferować produkty równoważne w zakresie opisanym w ZAŁĄCZNIKU A. 2. Wykonawca wypełniając ZAŁĄCZNIK A w rubryce 2. nazwa artykułu, wpisuje: - nazwę oferowanego produktu, - krótki opis produktu w razie oferowania produktu równoważnego, - wartość ph i/lub gęstość względną w razie oferowania produktu równoważnego, 3. Zamawiający dopuszcza opakowania o innych pojemnościach niż wskazane w ZAŁĄCZNIKU A, w takim przypadku wykonawca musi dokonać odpowiednich przeliczeń do zamawianej ilości oraz dokonać odpowiednich wpisów w rubryce 4 i 5 ZAŁĄCZNIKA A. Przy czym: - różnica w wielkości oferowanych opakowań może wynosić in + 100%, in - 50% 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia wg faktycznych potrzeb i niewykorzystania w pełni podanych w Załączniku A szacunkowych ilości i zamówienia w danym asortymencie. 5. Wykonawca będzie dostarczać przedmiot umowy częściami, w asortymencie wynikającym z zamówień szczegółowych zamawiającego. 6. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia w ciągu zaoferowanej ilości dni od daty złożenia zamówienia szczegółowego. 7. Dostawy będą realizowane pod następujące adresy: - Miejski Zarząd Usług Komunalnych ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, - Zarząd Cmentarzy Komunalnych ul. Kozielska 120, 44-100 Gliwice - Ośrodek Wypoczynkowy Czechowice ul. Ziemięcicka 62, 44- 100 Gliwice - Kryta Pływalnia OLIMPIJCZYK ul. Oriona 120, 44-100 Gliwice, - Kryta Pływalnia DELFIN ul. Warszawska 35, 44-100 Gliwice, - Kryta Pływalnia MEWA ul. Mewy 36, 44-100 Gliwice. Rozładunek będzie dokonywany przez Wykonawcę do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń, znajdujących się pod ww adresami. 8. Wykonawca będzie wystawiał f-ry za każdą dostawę pod wskazany adres osobno oraz będzie przekazywał Zamawiającemu f-rę wraz z dostawą. 9. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego maksymalnie dwa razy w miesiącu faksem lub pocztą elektroniczną na wskazany przez Wykonawcę numer/adres. 10. Zamawiający zastrzega, że mydło w płynie musi być koloru białego a jego gęstość musi zapewniać utrzymanie bez wycieków samoistnych z pojemników wiszących, z dozownikiem podającym skierowanym w dół. W przypadku mydła samoistnie wyciekającego z podajników zamawiający uzna takie mydło za towar wadliwy z koniecznością wymiany na koszt wykonawcy z terminem wymiany 4 dni od daty powiadomienia wykonawcy o wadach. 11. Ręczniki papierowe tzw.ZZ muszą mieć gramaturę zapewniająca nierozrywanie się podczas wyciągania mokrą ręką z pojemnika wiszącego z dozownikiem skierowanym w dół. Gramatura ręcznika ma zapewnić wycieranie mokrych rąk bez pozostawania części zmoczonego ręcznika na dłoniach. 12. Wszystkie produkty muszą posiadać etykiety w języku polskim wraz z opisem sposobu ich użycia, środków bezpieczeństwa i ostrożności jakich należy przestrzegać przy ich stosowaniu oraz datę przydatności do użycia. Opisy i oznaczenia na opakowaniach w szczególności muszą odpowiadać Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie oznakowania opakowań substancji niebezpiecznych i preparatów niebezpiecznych oraz niektórych preparatów chemicznych z dnia 05.03.2009 r. (Dz.U. z 2009 r. Nr 53 poz. 439), 13. Dostarczone produkty mają posiadać minimum 12 miesięczną gwarancję jakości licząc od dnia odbioru oraz muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, 14. Wykonawca na życzenie zamawiającego jest zobowiązany przedstawić karty charakterystyk dostarczanych towarów, 15. wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towary wymagające użycia środków ochronnych jedynie w postaci rękawic ochronnych potocznego/ogólnego (niespecjalistycznego) zastosowania. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337119006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilość dni od złożenia zamówienia do dostawy
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.gliwice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony nr 12/PN/16 na dostawę środków czystości o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 209 000 euro
Dodano: 2016-04-01 - Dostawa środków higieny i czystości, opakowań, artykułów przemysłowo-spożywczych oraz środków konserwujących - w podziale na 9 zadań.
Dodano: 2016-03-30 - Przetarg nieograniczony nr 04/PN/16 na dostawę środków czystości o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 209 000 euro
Dodano: 2016-02-09 - Dostawa środków czystościowych dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu
Dodano: 2015-06-02 - Zakup i dostawa środków higieny osobistej dla policjantów i pracowników cywilnych garnizonu śląskiego w podziale na zadania.
Dodano: 2014-12-08 - dostawa środków czystości na potrzeby obiektów MOSiR Katowice
Dodano: 2013-11-26 - Sukcesywna dostawa sprzedaż wraz z transportem chemii gospodarczej i środków czystości dla pracowników MZUK.
Dodano: 2013-11-07 - Zakup wraz z dostawą chemii gospodarczej, materiałów i narzędzi do utrzymania czystości
Dodano: 2013-07-02 - Dostawa środków czystości
Dodano: 2013-04-26 - Dostawę środków czystościowych dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu - 5 pakietów.
Dodano: 2013-02-13