Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą biletów lotniczych i ubezpieczenia podróży dla pracowników Biura Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych

Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6251572 , fax. 0-22 6251562
  • Data zamieszczenia: 2009-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych
    ul. Stawki 2 2
    00-193 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6251572, fax. 0-22 6251562
    REGON: 01304909700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.giodo.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą biletów lotniczych i ubezpieczenia podróży dla pracowników Biura Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup wraz z dostawą biletów lotniczych i ubezpieczenia podróży dla pracowników Biura Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635120001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta powinna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymaganiami SIWZ oraz z zasadami ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 9 SIWZ przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg. formuły (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokument potwierdzający przynależność do Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego (IATA, tj. International Air Transport Association) lub posiadają autoryzację IATA uprawniającą do świadczenia usług w zakresie agencji sprzedaży pasażerskiej IATA. 5. Dokument potwierdzający przynależenie do Polskiej lub Regionalnej Izby Turystyki. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wysokość upustu (wyrażona w %) od ceny biletu lotniczego przewoźnika, jakiego Wykonawca udzieli Zamawiającemu przy sprzedaży biletu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.giodo.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach