Zespół Szkół Nr 7 w Dąbrowie Górniczej ogłasza przetarg
- Adres: 41-310 Dąbrowa Górnicza, ul. Jaworowa 6
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-32 2624042 , fax. 0-32 2624042
- Data zamieszczenia: 2010-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 7 w Dąbrowie Górniczej
ul. Jaworowa 6 6
41-310 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
tel. 0-32 2624042, fax. 0-32 2624042
REGON: 24128877300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsnr7dg.tvtom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Zespołu Szkół Nr 7 w Dąbrowie Górniczej przy ul. Jaworowej 6 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia winien być wytwarzany zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, będą realizowane transportem Wykonawcy i na jego koszt. 4. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony wyłącznie transportem przeznaczonym do przewozu artykułów spożywczych. 5. Każde zamówienie Zamawiającego będzie składane na piśmie lub telefonicznie (dopuszczalna jest forma faksu), przez intendenta lub innego pracownika szkoły do godziny 1200 w dniu poprzedzającym dostawę z określeniem asortymentu i jego ilości. 6. Wykonawca zobowiązuje się do dostaw towarów w ilościach: co do sztuki, paczki, +/- 0,500 kilograma, które będą odbywały się w okresie obowiązywania umowy - sukcesywnie - zgodnie ze złożonym zamówieniem zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 2 do umowy. 7. Wykonawca zobowiązuje się do terminowej dostawy do siedziby Zamawiającego w godz. od 700 do 900, towarów wolnych od wad i o należytej jakości. 8. Produkty powinny mieć oznaczony termin przydatności do spożycia i powinny być dostarczone przed upływem tego terminu. 9. W razie wątpliwości, co do jakości jakiegoś z dostarczonych produktów, Zamawiający ma prawo do reklamacji towarów. 10. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie w opakowaniach zbiorczych - koszach plastikowych odpowiednio oznakowanych zgodnie z przepisami, ułożony wg asortymentu w sposób gwarantujący zachowanie najwyższej jakości produktu. 11. Zamawiający informuje, że ilości i rodzaj asortymentu podany w formularzu cenowym są jedynie szacunkowymi i mogą ulec zmianie w czasie trwania umowy w zależności od ilości żywiących się dzieci, sezonu lub z innych nie zależnych od Zamawiającego przyczyn. Zamawiający nie będzie ponosił konsekwencji spowodowanych zmniejszeniem ilości, rodzaju asortymentu i wartości dostaw przewidzianych w umowie. 12. Zamawiający wymaga, aby ceny jednostkowe poszczególnych produktów spożywczych na podstawie, których określona zostanie cena oferty, były niezmienne przez okres jednego miesiąca od daty zawarcia umowy, niezależnie od zmiany warunków, które mają na nią wpływ. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen jednostkowych (spadek / wzrost) po upływie okresu stałości ceny. Zmiana cen może nastąpić: - o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany, co miesiąc obwieszczeniem Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w sprawie wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych (informacje o wysokości wskaźnika są zamieszczane na przykład na stronie internetowej: www.stat.gov.pl); - ze względu na sezonowość i cykliczność w okresie roku różnych produktów; - ze względu na różne czynniki cenotwórcze np. kursy walut, ceny paliw, zmiany cen żywności u Producentów, inne czynniki gospodarki. Zmiana taka traktowana będzie jako wyczerpująca przesłanki przewidziane w art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zsnr7dg.tvtom.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu
Dodano: 2016-07-15 - Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie z podziałem na 8 zadań w skład którego wchodzą 1) produkty mleczarskie - kod CPV - 15500000-3 2) różne produkty spożywcze - kod CPV - 15896000-5 3) owoce i warzywa - kod CPV - 15300000 - 1 4) mięso, produkty mięsne, wędliny - kod CPV - 15301100-6 5) pieczywo - świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie - kod CPV - 15612500-6 6) jaja - kod CPV - 03142500-3 7) mrożonki, warzywa, mięso mielone mrożone, udka, kluski, pierogi- kod CPV- 15896000-6 8) ryby mrożone - kod CPV 15220000-6
Dodano: 2016-07-15 - Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę produktów spożywczych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu, nr sprawy : 13/13 PN/2016
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa produktów spożywczych do kuchni Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Pawłowicach (Szkoła Podstawowa nr 2 w Pawłowicach - ul. Pukowca 4, Publiczne Przedszkole w Modrzewiowym Ogrodzie - ul. LWP 3)
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa produktów spożywczych
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa żywności do stołówek wchodzących w skład Centrum Usług Socjalnych i Wsparcia w Sosnowcu
Dodano: 2016-06-16 - Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie, ul. Joachimowska 85 z podziałem na 8 zadań w skład którego wchodzą, zadanie nr 3: 3) warzywa i owoce - kod CPV - 15300000 - 1
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa artykułów spożywczych na II pół roku 2016
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa żywności do stołówek wchodzących w skład Centrum Usług Socjalnych i Wsparcia w Sosnowcu
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa różnych produktów mięsnych i ryb przetworzonych, konserwowanych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego w Jaworznie ul. Zawiszy Czarnego 4
Dodano: 2016-06-03