Samodzielny Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem ogłasza przetarg
- Adres: 45-066 Opole, ul. Reymonta 8
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 454-54-01 , fax. 077 453-61-06
- Data zamieszczenia: 2009-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem
ul. Reymonta 8 8
45-066 Opole, woj. opolskie
tel. 077 454-54-01, fax. 077 453-61-06
REGON: 00064013600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ginekologia.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych sypkich, przypraw i oleju roślinnego dla potrzeb Kuchni Samodzielnego Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Opolu, ul.Reymonta 8 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
wg opisu przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 do umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 156000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W danym postępowaniu wniesienie wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełnienie warunku z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą wymaganych w punkcie 10.12 SIWZ dokumentów. Zamawiający oceniać będzie wymagane warunki na zasadzie spełnia/nie spełnia. 2. Sytuacja podmiotowa wykonawcy. Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą wymaganych w punkcie 10.12 SIWZ dokumentów. Zamawiający oceniać będzie wymagane warunki na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument, jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ginekologia.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA PRODUKTÓW PRZEMIAŁU ZIAREN DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ W 2016 r.
Dodano: 2015-12-08 - DOSTAWA PRODUKTÓW PRZEMIAŁU ZIARNA DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ W 2015 r.
Dodano: 2014-12-10 - Dostawa artykułów spożywczych różnych i jaj
Dodano: 2014-03-14 - P/2/2014 Dostawa różnych artykułów spożywczych
Dodano: 2014-01-16 - P/35/2013 Dostawa różnych artykułów spożywczych i napojów
Dodano: 2013-12-09 - DOSTAWA PRODUKTÓW PRZEMIAŁU ZIARNA DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ W 2014 r.
Dodano: 2013-12-09 - Dostawa artykułów spożywczych do Domu Dziecka w Turawie od daty udzielenia zamówienia do 30.04.2014 r. Przedmiot zamówienia podzielony został na sześć części: Pakiet I - Pieczywo, Pakiet II - Nabiał, Pakiet III - Mięso,wędliny, Pakiet IV - Warzywa, owoce,jarzyny,jaja spożywcze, Pakiet V - Artykuły ogólnospożywcze, Pakiet VI - Mrożonki, drób mrożony
Dodano: 2013-03-18 - 220/6/2013 - Dostawy art. spożywczych z grupy 156 CPV (produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych ) na potrzeby Zakładu Karnego nr 2 w Strzelcach Opolskich
Dodano: 2013-01-08 - DOSTAWA PRODUKTÓW PRZEMIAŁU ZIARNA DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ W 2013 r.
Dodano: 2012-12-07 - Zakup i dostawa różnych produktów spożywczych w roku 2013
Dodano: 2012-11-26