Świętokrzyskie Centrum Onkologii ogłasza przetarg
- Adres: 25-734 Kielce, ul. Artwińskiego
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. (041) 3674280 , fax. (041) 36 74 071
- Data zamieszczenia: 2020-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Onkologii
ul. Artwińskiego 3
25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. (041) 3674280, fax. (041) 36 74 071
REGON: 12632330000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkol.kielce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych oraz nabiału dla Działu Żywienia Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych oraz nabiału dla Działu Żywienia Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do: Pakiet nr 1 - artykuły spożywcze różne Pakiet nr 2 - artykuły spożywcze różne Pakiet nr 3 - artykuły spożywcze różne Pakiet nr 4 - pieczywo Pakiet nr 5 - owoce Pakiet nr 6 - warzywa kiszone Pakiet nr 7 - pieczarki Pakiet nr 8 - ryby Pakiet nr 9 - jaja Pakiet nr 10 - mrożonki Pakiet nr 11 - warzywa Pakiet nr 12 - nabiał (mleko, masło, twaróg) Pakiet nr 13 - nabiał (jogurty, śmietana, sery, masło, mleko) Pakiet nr 14 - nabiał (pozostałe produkty mleczne) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, o którym mowa w pkt 2.1. lit. a SIWZ, zamawiający żąda od wykonawcy: jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz zależnie od instytucji sprawującej nadzór (Inspekcja Weterynaryjna lub Inspekcja Sanitarna): decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o wpisie do rejestru i/lub zatwierdzeniu (lub warunkowym zatwierdzeniu*) zakładu do produkcji lub obrotu, określającą rodzaj i zakres działalności, w tym rodzaju produktów pochodzenia zwierzęcego, które mają być produkowane w tym zakładzie, zgodnie z ustawą z 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 824 z późn. zmianami) *W przypadku zatwierdzenia warunkowego Wykonawca – w przypadku wybrania jego oferty i podpisania umowy – zobowiązany jest do dostarczenia decyzji o ostatecznym lub kolejnym warunkowym zatwierdzeniu pod rygorem rozwiązania umowy. lub decyzję właściwego PPIS o wpisie do rejestru i/lub zatwierdzeniu (lub warunkowym zatwierdzeniu*) zakładu w zakresie prowadzonej działalności, zgodnie z wymaganiami określonymi ustawie z dn. 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zmianami) *W przypadku zatwierdzenia warunkowego Wykonawca – w przypadku wybrania jego oferty i podpisania umowy – zobowiązany jest do dostarczenia decyzji o ostatecznym lub kolejnym warunkowym zatwierdzeniu pod rygorem rozwiązania umowy. lub aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru/zatwierdzeniu, stosownie do działalności wydane przez właściwą jednostkę nadzorującą (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem wezwania do złożenia dokumentów) 2.W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żąda od wykonawcy: - Oświadczenie o dopuszczeniu środka transportu wraz z dokumentami potwierdzającymi to dopuszczenie (tj. decyzje właściwego Inspektora Sanitarnego lub Lekarza Weterynarii) lub zaświadczenie o dopuszczeniu środka transportu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem wezwania do złożenia dokumentów) - załącznik nr 6 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druk Oferta. 2. Formularz cenowy oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Oświadczenie wstępne potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Ewentualne pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 6. W przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w szczególności członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) (art. 23 ust. 1 i ust. 2 u.p.z.p.) – aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy lub umowę regulującą zasady reprezentacji podmiotów występujących wspólnie, w szczególności umowę spółki cywilnej. Dokument pełnomocnictwa musi zawierać minimum następujące postanowienia: - wskazanie imienia i nazwiska (firmy), adresu zamieszkania (siedziby), każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wskazane jest również ujawnienie w pełnomocnictwie numeru NIP wykonawców, w szczególności w przypadku spółki cywilnej numeru NIP spółki oraz wszystkich wspólników. - określenie zakresu pełnomocnictwa, - podpisy osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców. 7. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a u.p.z.p. w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Wykonawca składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Publicznej Szkoły Podstawowej imienia Antoniego Hedy „Szarego” w Kunowie w roku 2024
Dodano: 2024-03-07 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w 2024 r.
Dodano: 2024-02-29 - "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Nr 1 w Pińczowie w 2024 rok"
Dodano: 2024-02-13 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej w Ćmińsku w 2024 r. - Przyprawy, produkty suche, soki
Dodano: 2023-12-29 - "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Nr 1 w Pińczowie w 2024 rok"
Dodano: 2023-12-15 - Dostawa żywności do Zespołu Placówek Oświatowych w Gackach, Gacki Osiedle 25, 28-400 Pińczów w 2024 roku
Dodano: 2023-12-14 - Dostawa żywności do Przedszkola Nr 2 w Pińczowie, ul. Armii Krajowej 9, 28-400 Pińczów w 2024 roku
Dodano: 2023-12-13 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Publicznej Szkoły Podstawowej imienia Antoniego Hedy „Szarego” w Kunowie w roku 2024
Dodano: 2023-12-11 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej w Ćmińsku w 2023 r.
Dodano: 2023-05-30 - „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do szkoły – Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 im. Ignacego Jana Paderewskiego w Staszowie” powtórzenie postępowania
Dodano: 2023-03-25