Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej dla Dzieci z Chorobami Narządu Ruchu, Dróg Oddechowych i Wad Wymowy w Sokolnikach

Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej dla Dzieci z Chorobami Narządu Ruchu, Dróg Oddechowych i Wad Wymowy w Sokolnikach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-039 Sokolniki, ul. Emilii Sczanieckiej 2/12
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7101434 , fax. 042 7101434
  • Data zamieszczenia: 2010-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej dla Dzieci z Chorobami Narządu Ruchu, Dróg Oddechowych i Wad Wymowy w Sokolnikach
    ul. Emilii Sczanieckiej 2/12 2/12
    95-039 Sokolniki, woj. łódzkie
    tel. 042 7101434, fax. 042 7101434
    REGON: 00109191500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsokolniki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej dla Dzieci z Chorobami Narządu Ruchu, Dróg Oddechowych i Wad Wymowy w Sokolnikach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla potrzeb działu żywności i żywienia Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej dla Dzieci w Sokolnikach, wyszczególnionych w formularzach cenowych w 9 częściach, dostarczanych środkami transportu Dostawcy i na jego koszt. część 1.Mleko i jego przetwory, część 2.Mięso i wędliny, część 3.Pieczywo, część 4.Warzywa i owoce, część 5.Art.sypkie i przetwory, część 6.Jajka, część 7.Ryby mrożone,część 8.Drób, część 9.Mrożonki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia/- /nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w. warunki Dostawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Dostawcę pod rygorem wykluczenia Dostawcy z postępowania i odrzucenia jego oferty, następujących dokumentów: 1) oświadczenia o spełnieniu wymagań udziału w postępowaniu określonych w SIWZ - załączniki od (1 - 9) SIWZ 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej lub zaświadczenia właściwego Urzędu Gminy ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (rolniczej), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg. wzoru stanowiącego załączniki od nr (1 - 9) SIWZ. 5) Podpisany i uzupełniony o dane Dostawcy wzór umowy na potwierdzenie ,że Dostawca akceptuje wzajemne obowiązki stron wynikające z wyboru oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsokolniki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach