Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego w Tenczynku

Przedszkole Samorządowe w Tenczynku ogłasza przetarg

  • Adres: 32-067 Tenczynek, ul. Władysława Reymonta 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 282 17 17 , fax. 12 282 17 17
  • Data zamieszczenia: 2011-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Samorządowe w Tenczynku
    ul. Władysława Reymonta 3 3
    32-067 Tenczynek, woj. małopolskie
    tel. 12 282 17 17, fax. 12 282 17 17
    REGON: 35144941000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkoletenczynek.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedszkole Samorządowe w Tenczynku

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego w Tenczynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego w Tenczynku . Artykuły spożywcze pogrupowane zostały w następujące części - pakiety: 1) Artykuły ogólnospożywcze 2) Warzywa, jarzyny, owoce, mrożonki 3) Mięso, wędliny, drób Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): Pakiet 1: -15.20.00.00 -0 - ryby przetworzone i konserwowane -15.40.00.00 -2 - oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne -15.50.00.00 -3 - produkty mleczarskie -15.60.00.00 -4- produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych -15.80.00.00 -6 - różne produkty spożywcze -15.98.00.00 -1 - napoje bezalkoholowe -03.14.00.00 -4- produkty zwierzęce i podobne Pakiet 2 - 15.30.00.00 -1 - owoce, warzywa i produkty podobne - 03.20.00.00 -3- zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy Pakiet 3: - 15.10.00.00 -9 - produkty zwierzęce, mięso i jego przetwory mięsne Wymagania szczegółowe dla jarzyn, warzyw i owoców: Warzywa, owoce i jarzyny powinny być: - świeże, czyste, zdrowe, - bez uszkodzeń mechanicznych i oznak zwiędnięcia, - wolne od zanieczyszczeń chemicznych, - wolne od obcych, zapachów i smaków, pleśni, zmian gnilnych, - bez oznak wyrośnięcia, gnicia, uszkodzenia przez szkodniki, mróz lub słońce, - właściwie obcięte, - typowe w kształcie, Mrożonki powinny być: - pakowanie zewnętrzne - karton + opakowanie wewnętrzne folia, trwale i prawidłowo oznakowane w języku polskim zarówno na opakowaniu zewnętrznym jak i folii, czyste, nie uszkodzone, temperatura surowca w momencie przyjęcia min - 18 ? C - owoce lub warzywa jednolite odmianowo, w stanie dojrzałości konsumpcyjnej, czyste,sypkie, nie oblodzone, bez trwałych zlepieńców, bez zapachów i posmaków obcych dla danego asortymentu, - smak i zapach delikatny, niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy, - barwa typowa dla danego gatunku i odmiany, jednolita w partii ( z wyjątkiem mieszanek) - owoce i warzywa zdrowe, bez uszkodzeń spowodowanych przez choroby i szkodniki - brak zanieczyszczeń chemicznych, brak oznak i obecności pleśni, brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych. 1. ZAMAWIAJĄCY zamawiać będzie tylko te produkty , które wymienione zostały w załączniku nr 1a do 1c SIWZ oraz niniejszym przedmiocie zamówienia. WYKONAWCA może zaproponować złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny) w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazwy wskazującej na producenta danego towaru, rozumie się przez to produkt przykładowy a ZAMAWIAJĄCY dopuszcza złożenie oferty równoważnej ( produkt równoważny) o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać one będą te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna. 2. Żywność będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP, GAP ( Goud Agricultural Practice) lub EUREPGAP i systemu HACCP lub Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem żywności zgodnym z ISO 22000:2005 3. WYKONAWCA udziela ZAMAWIAJĄCEMU gwarancji jakości zdrowotnej i trwałości dostarczonej żywności do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia określonych na czytelnych etykietach. Artykuły rolno - spożywcze muszą być składowane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich właściwej jakości handlowej. 4. Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności, umożliwiającym identyfikacje artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta i umożliwiające ich identyfikowalność, zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. 5. W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej ZAMAWIAJĄCY odmówi przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamacje osobiście lub telefonicznie w dniu dostawy. 6. WYKONAWCA zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność nie spełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad, max do 6 godzin od dnia i godziny jego zgłoszenia i na własny koszt. WYKONAWCA podpisuje odbiór żywności nie spełniającej wymagań. 7. WYKONAWCA zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez WYKONAWCĘ osobom nieupoważnionym. 8. Odbiór ilościowo -jakościowy dostarczonej żywności, będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika ZAMAWIAJĄCEGO. 9. Nie dopuszcza się przyjęcia towaru bez ważnego dowodu dostawy, tj. ilości dostarczonego towaru (szt. lub kg), cen jednostkowych i wartości. 10. WYKONAWCA zobowiązuje się do udostępnienia przy dostawie wszystkich niezbędnych informacji w celu dokonania oceny ilościowo - jakościowej odbieranej żywności. 11. Podane w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie ZAMAWIAJĄCY przewiduje zakupić w okresie obowiązywania umowy. Z tytułu niezrealizowania wskazanych w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości WYKONAWCY nie będą przysługiwały roszczenia przeciw ZAMAWIAJĄCEMU. ZAMAWIAJĄCY może dokonać zmiany asortymentowej określonej w przedmiocie zamówienia w ramach limitu finansowego. Szczegółowa ilość zamawianych artykułów będzie określana każdorazowo jednostkowymi zamówieniami. 12. WYKONAWCA dostarczać będzie żywność do ZAMAWIAJĄCEGO własnym środkiem transportu, na własny koszt i ryzyko w godz. 6.30 - 7.30 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynów żywnościowych. 13. WYKONAWCA dostarczy zamówiony towar w terminie wskazanym przez ZAMAWIAJĄCEGO własnym ubezpieczonym środkiem transportu - spełniającym warunki zgodne z zasadami GMP/GHP -do wglądu : dopuszczenie środka transportu przez PPiS do przewozu żywności, 14. Dysponenci i kierowcy WYKONAWCY winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia, decyzje sanitarne na środki transportu oraz czysta odzie ochronna. 15. Dostawa żywności następować będzie na podstawie zamówień składanych WYKONAWCY przez ZAMAWIAJĄCEGO telefonicznie lub osobiście. W zamówieniu ZAMAWIAJĄCY przekaże rodzaj i ilość zamawianej żywności jaka ma być dostarczona. 16. W szczególnych przypadkach, wynikających z potrzeby ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCA winien przyjąć doraźne zamówienie w trybie pilnej realizacji. 17. Sposób dostawy oraz dostarczana żywność musi być zgodna z wszystkimi wymaganiami prawa żywnościowego: Rozporządzenie (WE) nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustalające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego,powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz. Urz. WE L 31 z 1.02.2002,str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 15, t. 6, str. 463), zwane dalej rozporządzeniem nr 178/2002: Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. z dnia 27 września 2006 nr 171, poz. 1225): Rozporządzenie (WE) nr 178/2002/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 ustanawiającym ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego,Rozporządzenie WE nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych oraz wszelkie akty wykonawcze obowiązujące w zakresie nieregulowanym w rozporządzeniu 852/2004
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 154000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przedszkoletenczynek.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach