Dom Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Podmiejska Boczna
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 957 323 522 , fax. 957 324 122
- Data zamieszczenia: 2020-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz
ul. Podmiejska Boczna 10
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 957 323 522, fax. 957 324 122
REGON: 81163200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.gorzow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą artykułów gospodarczych, środków czystości i środków ochrony indywidualnej do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup wraz z dostawą artykułów gospodarczych, środków czystości i środków ochrony indywidualnej do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp., w asortymencie i ilościach zgodnych z załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42968200-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta (załącznik nr 1a, 1b lub 1 c do SIWZ) 2. Oświadczenie o braku podstawy wykluczenia z postępowania (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ) 4. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ). Zamawiający wymaga aby dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których wyżej mowa składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się 0 udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. Wykonawcy zobowiązani są do złożenia oferty zgodnie z formularzem oferty (załącznik nr 1a, 1b lub 1 c do SIWZ), do złożenia oświadczenia o braku podstawy wykluczenia z postępowania (załącznik nr 2 do SIWZ), oświadczenia dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.dps.qorzow.pl informacji z publicznej sesji otwarcia ofert przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną