Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg
- Adres: 10-602 Olsztyn, Pstrowskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 526 19 64, , fax. 895 399 876
- Data zamieszczenia: 2020-03-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
Pstrowskiego 28b
10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 526 19 64, , fax. 895 399 876
REGON: 51075125000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą 2 szt. samochodów osobowych dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie z podziałem na 2 części ( 1 szt. RDW Kętrzyn, 1 szt. RDW Olecko ) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup wraz z dostawą 2 szt. samochodów osobowych dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie z podziałem na 2 części: Część nr 1: Dostawa 1 szt. samochodu osobowego do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, 11-400 Kętrzyn, ul. Bałtycka 20. Część nr 2: Dostawa 1 szt. samochodu osobowego do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Olecku, 19-400 Olecko, ul. Wojska Polskiego 12. Szczegółowy opis samochodu zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, załącznik nr 7 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonania oceny spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: a) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako ustawa pzp) dotyczące przesłanek wykluczenia z postepowania, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt. 12-22 (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ); b) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wraz z oświadczeniem wykonawcy o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 A i 3 B do SIWZ; ( należy złożyć do części , do których ofertę składa Wykonawca, z zaznaczeniem iż osobno dla każdej części postępowania ) (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną); (w przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłącznie stosowanie obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 4 RODO wykonawca nie składa w/w oświadczenia) c) wypełniony i podpisany formularz cenowy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4A i 4B do SIWZ – należy złożyć do oferty; d) zastrzeżenie nieudostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SIWZ;(jeżeli Wykonawca zastrzega informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa); e) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, o ile sposób reprezentacji wskazany w pełnomocnictwie (lider) uległ zmianie w stosunku do pełnomocnictwa złożonego wraz z ofertą. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza. f) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile nie zostało złożone wraz z ofertą lub jeśli prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu
Dodano: 2024-02-28 - „Zakup dwóch samochodów: część nr 1 - zakup samochodu osobowego 5-cio osobowego część nr 2 - zakup nowego samochodu ciężarowego do 3,5 tony 6-cio osobowego ze skrzynią ładunkową.”
Dodano: 2024-02-16 - Dostawa nowego samochodu osobowego do Działu Zabezpieczenia Logistycznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2024-01-25 - Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie
Dodano: 2023-12-03 - Dostawa lekkiego samochodu typu bus do przewozu 9 osób
Dodano: 2023-12-01 - Dostawa samochodów operacyjnych (2 szt.)
Dodano: 2023-12-01 - Dostawa 9 osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim.
Dodano: 2023-11-13 - Zakup i dostawa nowego samochodu na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Iławie
Dodano: 2023-11-08 - Dostawa samochodów operacyjnych (2 szt.)
Dodano: 2023-10-30 - Zakup samochodu 9-cio osobowego – przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Dodano: 2023-09-28