Przetargi.pl
Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu AGD dla Kancelarii Prezydenta RP i Gospodarstwa Pomocniczego KPRP.

Kancelaria Prezydenta RP ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6952863 , fax. 695-28-62
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Prezydenta RP
    ul. Wiejska 10 10
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6952863, fax. 695-28-62
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prezydent.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu AGD dla Kancelarii Prezydenta RP i Gospodarstwa Pomocniczego KPRP.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD na potrzeby Kancelarii Prezydenta RP i Gospodarstwa Pomocniczego KPRP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określa załącznik nr 2 do siwz - Opis przedmiotu zamówienia, wg trzech poniżej opisanych części: część I - Różny sprzęt AGD część II - Profesjonalny sprzęt gastronomiczny część III - Profesjonalny sprzęt hotelowy Zakres dostaw: 1. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wad i praw osób trzecich. 2. Sprzęt musi być objęty okresem gwarancji zgodnie z wymogami producenta. 3. Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy listę numerów seryjnych dostarczonego sprzętu. 4. Wykonawca ponosi koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania sprzętu biurowego na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia 5. Wykonawca zapewni dostawę sprzętu na własny koszt i ryzyko. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana dołączy do umowy karty gwarancyjne z wykazem punktów serwisowych oraz szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim dla każdego dostarczonego sprzętu. 7. Sprzęt przeznaczony jest do użytku biurowego i będzie eksploatowany w sposób ciągły. 8. Sprzęt wymieniony w części II przeznaczony jest do wykorzystania w usługach gastronomicznych. 9. Wykonawca zobowiązany jest do pierwszego uruchomienia sprzętu w miejscu instalacji oraz do przeszkolenia użytkowników, co zostanie potwierdzone w protokole odbioru. 10. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym (znak bezpieczeństwa CE) określonym przez zamawiającego. Wymagania przedmiotowe: Wykonawca wraz z ofertą przedstawi: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt posiada znak bezpieczeństwa CE oraz wymagane atesty i spełnia normy przewidziane prawem. 2. Oferta wykonawcy - według załącznika nr 4 do SIWZ Warunki gwarancji: 1. Termin gwarancji biegnie od dnia protokolarnego odbioru sprzętu będącego przedmiotem umowy. W przypadku sporządzenia dodatkowego protokołu odbioru, termin gwarancji biegnie od dnia podpisania tego protokołu. 2. W okresie gwarancji sprzęt objęty będzie bezpłatnym serwisem gwarancyjnym obejmującym odbiór ulegających awarii urządzeń od Zamawiającego i dostarczenie z powrotem sprawnych do Zamawiającego lub dokonanie napraw bezpośrednio u Zamawiającego. 3. Zgłoszenia awarii będą przyjmowane: całodobowo faksem, telefonicznie w dni robocze w godz. 8.15 -16.15, całodobowo pocztą elektroniczną. 4. Czas reakcji na zgłoszoną awarię nie może być dłuższy niż 24 godziny. Przez czas reakcji rozumie się okres od momentu przesłania zgłoszenia awarii do chwili określenia przez Wykonawcę zakresu czynności naprawczych. 5. Wykonawca zobowiązuje się potwierdzić przyjęcie zgłoszenia awarii faksem zwrotnym w terminie 3 godzin od momentu przesłania zgłoszenia awarii. 6. Wykonawca przystąpi do naprawy nie później niż 36 godzin od zgłoszenia awarii. 7. Naprawa będzie wykonywana u Zamawiającego chyba, że Wykonawca uzna za konieczne naprawę w serwisie. Uszkodzony sprzęt będzie odbierany od Zamawiającego, a po naprawie dostarczony do Zamawiającego. W takich przypadkach Wykonawca transportuje uszkodzony sprzęt na własny koszt i ryzyko. 8. Termin naprawy nie może przekraczać 7 dni roboczych od daty zgłoszenia awarii. 9. W przypadku awarii sprzętu, której czas usunięcia przekracza 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia najpóźniej w siódmym dniu sprzętu zastępczego, o parametrach nie gorszych od sprzętu uszkodzonego. 10. W przypadku trzeciej awarii sprzętu Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na nowy najpóźniej w 15 dniu, o parametrach nie gorszych od uszkodzonego sprzętu. 11. Okres gwarancyjny zostanie przedłużony o łączną liczbę dni, w których sprzęt był wyłączony z eksploatacji, z powodu awarii. Dla wymienionych części lub podzespołów, a także w przypadku dostarczenia nowego sprzętu okres gwarancji biegnie na nowo. 12. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń, które nastąpiły z wyłącznej winy Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 297000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ust 2.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o wartości co najmniej: dla części I 80.000, 00zł brutto dla części II 15.000,00 zł brutto dla części III 7.000,00 zł brutto d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w VIII części SIWZ. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w dwóch kategoriach: spełnia lub nie spełnia. 4. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie: warunków udziału w postępowaniu i wymagań określonych przez zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 5. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz dotyczące art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (składany dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (potwierdzenie warunku z pkt. VII ppkt. 1.1). 4. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną, o wartości co najmniej:(potwierdzenie warunku z pkt. VII ppkt. 1.3.). dla części I 80.000,00 zł brutto dla części II 15.000,00 zł brutto dla części III 7.000,00 zł brutto 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 6. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty wymienione w punkcie VIII pkt 2 składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 7. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii. 8. Jeżeli oferta Wykonawców, którzy złożyli ją wspólnie zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy, Wykonawcy muszą przedstawić umowę regulującą ich odpowiedzialność i współpracę. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie VIII ppkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 10. Dokument, o którym mowa w ppkt. 8 musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę wraz tłumaczeniem na język polski. 12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 13. Inne dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.prezydent.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną