Przychodnia Specjalistyczna - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 41-703 Ruda Śląska, ul. Niedurnego 50D
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 340 35 20 , fax. 032 340 35 21
- Data zamieszczenia: 2009-12-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przychodnia Specjalistyczna - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Niedurnego 50D 50D
41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie
tel. 032 340 35 20, fax. 032 340 35 21
REGON: 27670680300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.psruda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP WRAZ Z D0STAWĄ I MONTAŻEM APARATU MAMMOGRAFICZNEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup, dostawa i montaż aparatu mammograficznego wraz z wyposażeniem dodatkowym w pomieszczeniach dedykowanych pracowni mammograficznej. Aparat będzie przeznaczony do wykonywania badań mammograficznych w ramach programów zdrowotnych. Zapis obrazów na płytach fosforowych w technice CR. Podłączenie aparatu do zaprojektowanych sieci, kalibracja i ustawienie parametrów pracy oraz wykonanie testów akceptacyjnych w zakresie wymagań dotyczących mammografii oraz obrazów cyfrowych. Szkolenie personelu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331116502
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział dostawcy spełniający następujące wymagania: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeśli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje bądź będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia: a) Dostawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał minimum 1 dostawę polegającą na dostawie i montażu aparatu RTG: b) Dostawca musi wykazać, iż dysponuje bądź będzie dysponował przynajmniej 2 osobami osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia (do montażu oferowanego aparatu/sprzętu) 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty zgodnie z załącznikiem do SIWZ 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania. 5. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że dostawy o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności. 7. Pisemne zobowiązane innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 8. Certyfikat CE lub deklaracja zgodności z certyfikatem CE. 8. Oświadczenie o spełnianiu udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art.22 ust.1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość, warunki dodatkowe oraz okres udzielonej gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psruda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup mobilnego mammografu wraz z montażem w mammobusie dla Zakładu Radiologii i Diagnostyki Obrazowej Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach.
Dodano: 2014-01-17 - Przetarg nieograniczony na zakup aparatu mammograficznego z ucyfrowieniem dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu, nr sprawy: 30/30PN/2012
Dodano: 2012-10-11 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ MAMMOGRAFU ANALOGOWEGO, SYSTEMU POŚREDNIEJ RADIOGRAFII CYFROWEJ I SYSTEMU ARCHIWIZACJI I DYSTRYBUCJI OBRAZÓW- SPRAWA NR PN/10/D/2011
Dodano: 2011-04-27 - Dostawa aparatury medycznej dla Przychodni Rejonowo-Specjalistycznych w SP ZOZ w Myszkowie, ul. Wolności 29, w ramach projektu: Modernizacji trzech Przychodni Rejonowo-Specjalistycznych Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie.
Dodano: 2010-08-19 - Dostawa mammografu wraz z adaptacją pomieszczeń dla potrzeb Zakładu Radiologii WSzS Nr 4 w Bytomiu.
Dodano: 2009-07-22