Przetargi.pl
ZAKUP WRAZ Z D0STAWĄ I MONTAŻEM APARATU MAMMOGRAFICZNEGO

Przychodnia Specjalistyczna - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-703 Ruda Śląska, ul. Niedurnego 50D
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 340 35 20 , fax. 032 340 35 21
  • Data zamieszczenia: 2009-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przychodnia Specjalistyczna - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Niedurnego 50D 50D
    41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 032 340 35 20, fax. 032 340 35 21
    REGON: 27670680300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psruda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP WRAZ Z D0STAWĄ I MONTAŻEM APARATU MAMMOGRAFICZNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup, dostawa i montaż aparatu mammograficznego wraz z wyposażeniem dodatkowym w pomieszczeniach dedykowanych pracowni mammograficznej. Aparat będzie przeznaczony do wykonywania badań mammograficznych w ramach programów zdrowotnych. Zapis obrazów na płytach fosforowych w technice CR. Podłączenie aparatu do zaprojektowanych sieci, kalibracja i ustawienie parametrów pracy oraz wykonanie testów akceptacyjnych w zakresie wymagań dotyczących mammografii oraz obrazów cyfrowych. Szkolenie personelu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331116502
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział dostawcy spełniający następujące wymagania: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeśli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje bądź będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia: a) Dostawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał minimum 1 dostawę polegającą na dostawie i montażu aparatu RTG: b) Dostawca musi wykazać, iż dysponuje bądź będzie dysponował przynajmniej 2 osobami osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia (do montażu oferowanego aparatu/sprzętu) 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty zgodnie z załącznikiem do SIWZ 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania. 5. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że dostawy o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności. 7. Pisemne zobowiązane innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 8. Certyfikat CE lub deklaracja zgodności z certyfikatem CE. 8. Oświadczenie o spełnianiu udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art.22 ust.1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość, warunki dodatkowe oraz okres udzielonej gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psruda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach