Przetargi.pl
Zakup wraz dostawą pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Szczekociny dla projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Szczekociny współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-445 Szczekociny, ul. Senatorska 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3557050 , fax. 034 3557165
  • Data zamieszczenia: 2011-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach
    ul. Senatorska 2 2
    42-445 Szczekociny, woj. śląskie
    tel. 034 3557050, fax. 034 3557165
    REGON: 15139873500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szczekociny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz dostawą pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Szczekociny dla projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Szczekociny współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Nazwa zamówienia: Zakup wraz dostawą pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Szczekociny dla projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Szczekociny współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Szczekociny dla projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Szczekociny współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 3.Szczegółowy opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 4.Przedmiot zamówienia składa się z sześciu części: CZĘŚĆ I - Zakup wraz z dostawą programów komputerowych oraz gier komputerowych 1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą programów komputerowych oraz gier komputerowych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć edukacyjnych. 2.Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 6 do SIWZ - część I. 3.Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. 4.Kody CPV: 48.19.00.00-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego 37.52.41.00-8 Gry edukacyjne CZĘŚĆ II - Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych 1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć edukacyjnych. 2.Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 6 do SIWZ - część II. 3.Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. 4.Kody CPV 39.16.21.00-6 Pomoce dydaktyczne 39.16.20.00-5 Pomoce naukowe CZĘŚĆ III - Zakup wraz z dostawą książek 1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą książek niezbędnych do przeprowadzenia zajęć edukacyjnych. 2.Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 6 do SIWZ - część III. 3.Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. 4.Kody CPV: 22.11.00.00-4 Drukowane książki CZĘŚĆ IV - Zakup wraz z dostawą mebli 1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą mebli. 2.Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 6 do SIWZ - część IV. 3.Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. 4.Kody CPV: 39.15.41.00-7 Szafki wystawowe 39.16.00.00-1 Meble szkolne 39.15.10.00-5 Meble różne CZĘŚĆ V - Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i multimedialnego 1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i multimedialnego niezbędnego do przeprowadzenia zajęć edukacyjnych. 2.Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 6 do SIWZ - część V. 3.Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na okres min. 24 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. 4.Kody CPV: 30.21.31.00-6 Komputery przenośne 32.32.20.00-6 Urządzenia multimedialne CZĘŚĆ VI - Zakup wraz z dostawą artykułów do zajęć plastycznych 1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą artykułów do zajęć plastycznych. 2.Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 6 do SIWZ - część VI. 3.Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. 4.Kody CPV: 37.82.10.00-9 Pędzle artystyczne 37.82.21.00-7 Kredki 37.82.24.00-0 Pastele 37.82.30.00-3 Papier tłuszczoodporny i inne wyroby papierowe 5.Wymagania stawiane Wykonawcom - dotyczy wszystkich części zamówienia: - Wykonawca odpowiedzialny będzie za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia; - Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj. Urząd Miasta i Gminy Szczekociny, ul. Senatorska 2, 42-445 Szczekociny; - Wykonawca za wszystkie dostarczone produkty udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi za wady, licząc od daty odebrania przedmiotu zamówienia. W ramach gwarancji Wykonawca wymieni towar uszkodzony na towar wolny od wad na własny koszt. Zakres gwarancji nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych z winy Zamawiającego, na skutek przypadków losowych, zużyciem naturalnym, działaniem zewnętrznym (uderzenie, zalanie itp.), nieprzestrzeganiem zasad użytkowania lub użytkowaniem niezgodnym z przeznaczeniem, wpływami chemicznymi lub elektrycznymi; - Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego; - Wszystkie dostarczone produkty w ramach powyższego asortymentu, powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa i jakości określone obowiązującymi przepisami, posiadać odpowiednie oznaczenia na opakowaniu lub obowiązkowe certyfikaty. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca winien udokumentować posiadanie certyfikatu bezpieczeństwa i jakości dla wskazanego produktu. - Pomoce dydaktyczne powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, na zewnętrznej (widocznej) stronie. 6.Uwaga: W przypadku, gdyby zastosowano opis któregokolwiek ze środków dydaktycznych w sposób utrudniający złożenie oferty przez Wykonawcę, jest to efekt nie zamierzony i wynika z konieczności wykorzystania danego środka dydaktycznego dla osiągnięcia zamierzonych celów Projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno -wychowawczych przez uczniów klas I-III szkół podstawowych. 7.Mając na uwadze zachwianie równego dostępu do zamówienia proszę w trybie art. 38 ust. 1 ustawy zgłaszać w trybie zapytania propozycje rozszerzające zmiany w opisach środków dydaktycznych, o charakterze pozwalającym na osiągnięcie zakładanych celów Projektu oraz efektów edukacyjnych. Propozycja nie może dotyczyć zmiany całkowitej opisanego środka dydaktycznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 481900006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szczekociny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach