Gmina Sokołów Małopolski ogłasza przetarg
- Adres: 36-050 Sokołów Małopolski, ul. Rynek 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. (017) 7729019 , fax. (017) 7729019
- Data zamieszczenia: 2009-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sokołów Małopolski
ul. Rynek 1 1
36-050 Sokołów Małopolski, woj. podkarpackie
tel. (017) 7729019, fax. (017) 7729019
REGON: 69058213400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolow-mlp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wozu strażackiego średniego dla OSP w Nienadówce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa polegająca na zakupie używanego samochodu pożarniczego średniego na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Nienadówce. Szczegółowe opis techniczny przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 do SIWZ - Szczegółowy opis parametrów technicznych samochodu pożarniczego. Pojazd musi spełniać min. następujące wymagania: pojazd jest dopuszczony do użytkowania zgodnie zprzeznaczeniem, posiada aktualne badanie techniczne; nie podlega obowiązkowi wyrejestrowania po ukończeniu się ważności obecnych badań technicznych i może być bez przeszkód ponownie rejestrowany, pojazd nie jest przeróbką pojazdu z wersji angielskiej w celu przystosowania do ruchu prawostronnego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się wnoszenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : Nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności będącej przedmiotem zamówienia : tj. Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzi działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, - spełniają warunki i wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ustawie Prawo Zamówień Publicznych z 29 stycznia 2004 (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). . Ocena będzie dokonana metodą wyboru spełnia /nie spełnia , na podstawie dostarczonych dokumentów i oświadczeń. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia /w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 musi spełniać każdy. Do oferty składanej przez wykonawców będących wspólnikami spółki cywilnej stosuje się odpowiednio postanowienia dotyczące wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem pkt.4.5. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt. 4.3, zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców . Zamawiajacy zastrzega sobie prawo do uzyskania wyjaśnień odnośnie złożonej oferty, udostępnienia pojazdu celem dokonania oględzin samochodu , i dokonania próby sprawności pojazdu i urządzeń oraz do wglądu w wszelką dokumentację wozu przed rozstrzygnięciem oferty celem potwierdzenia zgodności stanu faktycznego i treści złożonej oferty . Oferty , w przypadku których nie będzie możliwości stwierdzenia spełniania zgodności treści oferty ze stanem faktycznym zostaną odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwa udzielone przez osobę/osoby ujawnioną/e/ w rejestrze lub ewidencji. Pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych ustawą Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn zm.). Wykaz dokumentów zastrzeżonych jako tajne jeżeli takie stanowią część oferty. Objęte powyższym zastrzeżeniem dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca zamieści w oddzielnej kopercie. Stosownie do art. 8 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca może zastrzec nie później niż w terminie składania ofert, które ze złożonych informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 cytowanej ustawy. Dokumenty wyszczególnione powyżej powinny być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy , oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 5.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że : nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości . Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert . Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów , o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przez notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo właściwym organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.sokolow-mlp.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Nowosielce
Dodano: 2016-07-27 - Zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Stanach
Dodano: 2016-07-26 - Zakup używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Chorzelowie
Dodano: 2016-06-17 - Zakup nowego lekkiego samochodu pożarniczego, ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Iwoniczu-Zdroju
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Połomi
Dodano: 2015-11-10 - Zakup używanego średniego samochodu pożarniczego ratowniczo - gaśniczego dla jednostki OSP Bieździedza
Dodano: 2015-10-28 - Zakup samochodu pożarniczego dla OSP Stobierna
Dodano: 2015-10-20 - Dostawa samochodu specjalnego do przewozu grup ratowniczych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie
Dodano: 2015-10-14 - Zakup lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Zalesie
Dodano: 2015-10-09 - Zakup samochodu pożarniczego średniego z przeznaczeniem dla jednostki OSP w Sieteszy
Dodano: 2015-10-06