Przetargi.pl
„Zakup wozu strażackiego „lekkiego” dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Głuszycy Górnej”

Gmina Głuszyca ogłasza przetarg

  • Adres: 58-340 Głuszyca, Grunwaldzka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8459479, , fax. 748 456 339
  • Data zamieszczenia: 2018-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuszyca
    Grunwaldzka 55
    58-340 Głuszyca, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8459479, , fax. 748 456 339
    REGON: 89071824800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gluszyca.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup wozu strażackiego „lekkiego” dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Głuszycy Górnej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 (zabudowa kontenerowa), z funkcją do usuwania skutków zagrożeń środowiska, a także świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancji i rękojmi. Szczegółowy opis minimalnych parametrów technicznych i warunków, jakim musi odpowiadać pojazd przedstawiony został w Załączniku nr 9 do SIWZ. Pojazd przeznaczony będzie na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Głuszycy Górnej i będzie obsługiwany przez osoby posiadające kategorię prawa jazdy „B”. Zamawiający informuje, że zadanie współfinansowane jest: 1) ze środków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego, 2) ze środków Starostwa Powiatowego w Wałbrzychu, 3) ze środków własnych Zamawiającego. Na pojeździe muszą być zamieszczone informacje (logotypy) o instytucjach współfinansujących zakup pojazdu, według projektu przekazanego przez Zamawiającego. W przypadku pozyskania kolejnych źródeł finansowania, Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia dodatkowych logotypów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy zł 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Warunki wnoszenia i zwalniania wadium zostały opisane w Rozdziale IX SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dowód wpłaty wadium 2.Wykaz części zamówienia, których realizację Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (o ile dotyczy) 3.Pozostałe wymienione w SIWZ (np. Pełnomocnictwo)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach