Przetargi.pl
Zakup wkładów do drukarek, ksero i sprzętu biurowego dla Starostwa Powiatowego w Kłodzku.

Powiat Kłodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu Kłodzkiego ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, ul. Stefana Okrzei 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8673232 , fax. 074 8657523
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kłodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu Kłodzkiego
    ul. Stefana Okrzei 1 1
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8673232, fax. 074 8657523
    REGON: 89071789800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.klodzko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wkładów do drukarek, ksero i sprzętu biurowego dla Starostwa Powiatowego w Kłodzku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa tuszów, tonerów i bębnów do drukarek, kserokopiarek i faksów zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1.posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek, jeśli prowadzi działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, 2.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania, 4.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawcę ww oświadczeń i dokumentów, metodą spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia warunku określonego w Dziale V.1 SIWZ Wykonawca obowiązany jest przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 2.W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w Dziale V. 2,3,4 Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: -złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz 1655 z późn. zm.) - Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacje i zaświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot. 3. Oferent ma obowiązek dołączyć do oferty tabelę z wykazem wszystkich proponowanych materiałów, z wyszczególnieniem nazwy producenta materiału eksploatacyjnego i nazwy produktu zał nr 1 do SIWZ 4. W przypadku oferowania materiałów zamiennych (nieoryginalnych): W przypadku złożenia oferty równoważnej ( tonery, tusze i bębny nie pochodzą od producentów sprzętu ), zamawiający żąda dodatkowo na piśmie dostarczenia: a) W przypadku tuszy do drukarek atramentowych: Potwierdzenia dla wszystkich rodzajów wkładów uzyskania deklaracji zgodności z NORMĄ ISO/IEC 24711 + nazwa producenta, oraz ilość drukowanych standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 24711, potwierdzone przez autoryzowane centrum certyfikacji. b) W przypadku tonerów do drukarek monochromatycznych i faksów laserowych : NORMA ISO/IEC 19752 + nazwa producenta, oraz ilość drukowanych standardowych stron zgodnie z normą ISO/IEC 19752, , potwierdzone przez autoryzowane centrum certyfikacji. 5. W każdym przypadku dla materiałów oryginalnych lub zamiennych (kserokopiarki, drukarki laserowe kolorowe) oferent ma obowiązek dołączyć do oferty tabelę z wykazem wszystkich proponowanych materiałów, z wyszczególnieniem nazwy producenta materiału eksploatacyjnego i nazwy produktu a w przypadku materiałów zamiennych również liczbę drukowanych stron przy pokryciu podanym w procentach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.klodzko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach