Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny ogłasza przetarg
- Adres: 42-200 Częstochowa, Bialska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 343 673 753 , fax. 343 651 756
- Data zamieszczenia: 2019-10-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Bialska 104
42-200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 343 673 753, fax. 343 651 756
REGON: 12810530000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalparkitka.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP WIEŻY LAPAROSKOPOWEJ DLA POTRZEB TRAKTU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NMP W CZĘSTOCHOWIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest ZAKUP WIEŻY LAPAROSKOPOWEJ DLA POTRZEB TRAKTU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NMP W CZĘSTOCHOWIE. Zakup realizowany jest w ramach dotacji celowej otrzymanej ze środków Województwa Śląskiego z przeznaczeniem na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn.: „Zakup wieży laparoskopowej dla potrzeb Traktu Operacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. NMP w Częstochowie”. 2. Przedmiot zamówienia opisany szczegółowo w Załączniku Nr 3 do SIWZ: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – WYMAGANIA TECHNICZNE. Pozostałe warunki zostały określone w Załączniku Nr 7 – wzór umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33162000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY SKŁADANE W OFERCIE: 1) FORMULARZ OFERTOWY stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ – podpisany i wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe przeniesienie do formularza ofertowego ceny zaoferowanej w załączonym do oferty formularzu asortymentowo-cenowym. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 2) FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ – podpisany i wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe obliczenie ceny i sumy formularza asortymentowo-cenowego oraz prawidłowe przeniesienie jej do formularza ofertowego. Formularz asortymentowo-cenowy powinien być umieszczony bezpośrednio za formularzem ofertowym; 3) OŚWIADCZENIE O BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA, według wzoru w Załączniku Nr 5 do SIWZ; 4) OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – WYMAGNIA TECHNICZNE, stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ - wypełniony i podpisaną w sposób czytelny, z należytą starannością, 5) PEŁNOMOCNICTWO (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/-ch się o udzielenie zamówienia publicznego: - gdy Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez osobę, której uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów); - Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum / spółka cywilna) – podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa aparatury medycznej do zabiegów ortopedycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie”
Dodano: 2024-01-04 - Dostawa urządzeń i przyrządów na Blok operacyjny
Dodano: 2023-12-18 - „Dostawa aparatury medycznej do zabiegów ortopedycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie”
Dodano: 2023-11-21 - „Dostawa urządzeń medycznych do zabiegów laparoskopowych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie”
Dodano: 2023-11-17 - Dostawa wielorazowych narzędzi medycznych dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu - 5 pakietów
Dodano: 2023-07-31 - Dostawa narzędzi do mikrochirurgii oraz lup dla Samodzielnego Publicznego Wojewódz-kiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
Dodano: 2023-07-14 - Dostawa wielorazowych narzędzi medycznych dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu - 5 pakietów
Dodano: 2023-04-15 - ZP/29/22 Dostawy wyrobów jałowych do zabiegów neurochirurgicznych
Dodano: 2022-08-16 - Dostawa końcówek noża ultradźwiękowego wraz z najmem generatora
Dodano: 2021-02-15 - Dostawa końcówek noża ultradźwiękowego wraz z najmem generatora
Dodano: 2020-12-31