Urząd Gminy Nowe Piekuty ogłasza przetarg
- Adres: 18-212 Nowe Piekuty, ul. Główna 8
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 4761520 , fax. 086 4761522
- Data zamieszczenia: 2009-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Nowe Piekuty
ul. Główna 8 8
18-212 Nowe Piekuty, woj. podlaskie
tel. 086 4761520, fax. 086 4761522
REGON: 00054236200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup węgla kamiennego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
zakup węgla kamiennego kostki z dostawą do kotłowni szkół i obiektów komunalnych na terenie gminy w ilości 220 ton o następujących parametrach: - uziarnienie 60 - 200 mm - kaloryczność min. 27 000 KJ/kg - zawartość popiołu do 5 % - zawartość siarki do 0,5 % - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 101210007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu wnosi wadium w kwocie 2 000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie oraz załącza dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugpiekuty.bip.podlaskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zakup węgla kamiennego kostki oraz ekogroszku wraz z dostawą do kotłowni szkół i budynków komunalnych na terenie gminy
Dodano: 2014-05-22 - Dostawa węgla kamiennego dla potrzeb Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej na sezon grzewczy 2013/2014.
Dodano: 2013-09-05 - Zakup węgla kamiennego kostki oraz ekogroszku wraz z dostawą do kotłowni szkół i budynków komunalnych na terenie gminy
Dodano: 2013-07-23 - Zakup węgla kamiennego kostki oraz ekogroszku wraz z dostawą do kotłowni szkół i budynków komunalnych na terenie gminy
Dodano: 2013-06-07 - Dostawa węgla wraz z dowozem do domów klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Augustowie
Dodano: 2012-11-26 - Dostawa węgla kamiennego dla potrzeb ZPOZ na sezon grzewczy 2012/2013.
Dodano: 2012-08-17 - Dostawa węgla wraz z dowozem do domów klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Augustowie
Dodano: 2011-11-29 - Dostawa węgla kamiennego.
Dodano: 2011-08-11 - Dostawa węgla wraz z dowozem do domów podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Augustowie
Dodano: 2010-12-15 - Dostawa węgla kamiennego w ilości 140 ton na sezon grzewczy 2010/2011.
Dodano: 2010-08-04